Hei pitkästä aikaa.
Voi, olipa tullut paljon huonoja uutisia. Tuntuu ihan pahalta. Kaikille huonoja uutisia saaneille suuret halaukset :hug: En voi edes kuvitella, miltä teistä tuntuu. Koettakaa jaksaa! :heart:
Uusille tervetuloa ja jarrusukkia matkaan!
Cassy, lisää kun kerkeät ikäni listaan, eli 22 ja esikoinen tulossa. Muut tiedot olivatkin jo siellä. Niin ja kiva, kun otit vastaan päivittäjän homman
Joku mainitsi verikokeiden ym ottamisesta, että pelkää että on ne kaikki itsellä. Hieman sama täällä. Lisäksi pelkään itse verikokeen ottamista ihan kauheasti, siis jos se otetaan käsivarresta ja alkaa kestää pitkään. Vielä en ole onneksi pyörtynyt, mutta aika lähellä on ollut
Sitten omaa napaa: Mulla alko kuuden viikon tienoilla pahoinvointi, oli yökötystä ja oksentelin. Mutta sitä kesti vain viikon!
Niin paljon on tullut tännekin huonoja uutisia, että nyt tietysti pelkään, että jos masussa ei enää asukkaan ketään. Yritin tutkailla netistä asiaa, että voiko pahoinvoinnit loppua noin lyhyeen. En löytänyt vastausta. Onko kellään kokemusta tai tietoa, onko jollekin käynyt vastaavaa? Mitä luin netistä, niin kaikilla tuntuu olleen hirveen pitkiä aikoja pahoinvointia ja yökötystä.. :/ vielä kun ei olla ultrassa käyty ja ties millon se onkaan, niin aina välillä miettii, että jos siellä ei enää ketään olekaan mukana. Mies jaksaa onneksi olla positiivinen ja luottaa siihen, että raskaudet ovat niin yksilöllisiä ja että kaikki on hyvin.
Joku oli maininnut joskus kauan kauan sitten, että iltapäivisin vaivaa kauhea väsymys. Sama täällä. Iltapäivisin ja joskus iltaisin on sellainen väsymys huippu, että tuntuu, että väkisin silmät menee kiinni. Kotityöt tuntuu välillä kauheen rankoilta, vaikka aina olen tykännyt niitä tehdä. Nyt ei vain jaksa.
Iltaisin on kauhea turvotus mahassa. Saa kyllä jo tosissaan miettiä, että mitä sitä laittaa päälle, kun ei haluta paljastaa yllätystä vielä kenellekään. Hirveesti ei ole kaapissa vaihtoehtoja, kun olen aina suosinut tiukemman puoleisia vaatteita
Hattarapilvi + Onni (7+5)