Heinäkuun 2009 Helistäjät joulukuussa

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Heippaus kaikille..kiitos edelleen myötäelämisestänne! :hug: :heart:

Minulla otettiin eilen siis HCG-arvo ja tänään kuulin sen, se oli 47000 ja se kertoo, että istukka toimii hyvin :heart: , muusta ei tällä hetkellä tiedä!

Miten sinulla Junnu hcgarvot?

Eli 4+2 198, 4+6 760, 5+6 8760, näin siis muistaakseni nuo entset arvot :heart:

Kaikille hyvää vointia edelleen toivottelen! :flower:

Rva Pikkumyy ja OnniEmmi :heart:
Minulla meni hcg -arvot näin: viime tiistaina 44 700, perjantaina 51 000 ja eilen 54 801, eli nousussa !!! Jos laskisi tai pysyisi paikallaan niin sehän meinais huonoa...nyt tuo viimeinen väli ei enää ihan hurjaa nousua, mut jokin sitä nostaa.....Sinun lukemahan vastaa myös hyvin viikkoja, oletko menossa ennen maanantaita uusiin kokeisiin?

T:Junnu :hug:
 
Heippa pinoon!

Pikaisesti vain tulin neuvolakuulumisia kertomaan, hyvin meni, oli oikein mukava terkka ja mikä parasta, se sykekin löytyi jo. :heart:
Tässä nyt sitten np-ultraa saa alkaa varailemaan ja ekaa lääkäriaikaa, jännää!

Reilun tunnin olin, paljon oli tuttuja juttuja ja vanhan kertausta, verenpaine vaan oli taas korkea, tunsin kyllä kuinka jännitin ja kotona kun mittasin niin paineet oli ihan eri luokkaa..
Hemppa oli laskenut ja rautaa tässä saa nyt jo ruveta popsimaan.
Maksalaatikosta ja makkarasta sanoi terkka että huoletta voi syödä kerran viikossa, arvot ovat tosi pieniä.
No, en muutenkaan niin usein söisi mutta huoletta siis voipi olla senkin suhteen. :p

Kaikille hyviä vointeja!! :hug: :flower:
 
Hui sentään Rva Pikkumyy! Onpas sulla nyt raastava tilanne. Mutta onneksi lääkärikin on toiveikas vielä, niin minäkin olen. Voima halauksia täältä lähettelen sinulle oikein roppakaupalla! :hug: :hug:

Junnulle myöskin hirveästi voimia epävarmaan tilanteeseen! :hug: :hug:


On. Huomenna on sitten minun totuuden hetki, eli ultra! Jännittää niin paljon että on tullut itkettyä moneen kertaa jo tässä illan aikana. Olen jotenkin niin varma että jotakin on vialla.. Oireita kyllä piisaa vaikka millä mitalla. En ole edes pahemmin jaksanut netissäkään olla kun on niin väsynyt ja huono olo jatkuvasti. Tissit on niin kipeät ettei niihin voi kunnolla koskea.. No huomenna sitten kuullaan mikä tilanne masussa on..

Voikaa kaikki hyvin ja kaikille jotka ovat saaneet hyviä ultra kuulumisia Paljon Onnea!! :flower: :flower:

Leinikki ja Onnimuru rv 8+1 kierron mukaan.. :heart: :heart:
 
Junnulle ja rouva pikkumyylle haleja ja jaksuja. Toivotaan, että kaikki oliski hyvin.

(.) Mulla oli tänään se ultra ja ihmeiden ihme siellä sykki pieni sydän. Pituutta vaalivoitollamme oli 9,2 mm, joka vastasi just viikkoja 6+6, kuten pitikin. Siellä oli myös toinenkin pussukka, mutta tyhjä. Lääkäri sanoi, että se vois olla hematooma, kysta tai toinen yksiö. Toi jälkimmäinen vaihtoehto selittäis sen mun vuodon (silloin kun menkkojen olis pitänytkin alkaa) ja tän tiputteluvuodon. Eli oon kai odottanut kahta ja toinen on tullut kesken. Kohdussa oli taas paljon myoomia =( En tiedä, miten ne vaikuttaa, saattaa kai aiheuttaa keskenmenonkin. Pikkuinen oli tosi alhaalla, joten sain seksi ja orgasmikiellon. Ei sillä, että tässä tekis edes mieli, kun on niin äklö olo koko ajan. Voi myös käydä niin, että jos se toinen pussukka tulee sieltä supistusten kera pois, niin tää vaalivoittomme seuraa perässä=(. Nyt seuraillaan tilannetta. Meen kahden viikon päästä uuteen ultraan. Eka neuvolakin on samalla viikolla.

Kyllä sulla Leinikki on siellä kaikki hyvin.

t. helpottunut happihyppy ja vaalivoitto (6+6)
 
Tsemppiä kaikille ultrassa käynneille, tuli sitten hyviä tai vähän arveluttavia uutisia. Toivon että kaikki käy parhain päin :flower:

Ite ilmottautuisin uutena tänne.. LA 15.7. ja esikko ois tulossa. Jänskättää kovasti. Ajattelin, et täällä vois puhua kaikesta mitä ei oikein muuten tunnu voivan.. Ootteko vielä kertonu kenellekään? Kerroin äipälle ja anoppi ja appiki tietää nyt. Omalle isälle pitäis vielä kertoa.. Nyt on vaan vähä masis, kun ei tiedä voiko vauvakaa tarpeeks hyvin. Oon vielä opiskelijakin ja yksin tällä paikkakunnalla nyt taas.. Vettäki vaan sataa.

Perjantaina ois neuvola.. siellä tuskin mitään selviää. Ehkä tää pieni avautuminen vähän autto nyt.. Eilen oli järkyttävä närästys, mut oksu ei vaan tuu. Mahassa vaan velloo. Tänää on mahas ollu elohiiri melkei koko päivän.. kellää muulla? kutittelee :)

Jaksamista kaikille ja joulunodotusta :xmas:

- Jousku ja pikkunöpö n. 7+6
 
Voi kun ihana kuulla sulta hyviä uutisia Happihyppy! Mua on niin kovasti jännittänyt sunkin puolesta. Ja toivottavasti siellä vastedeskin menee hyvin jotta se toinen pikkuinen pysyy kyydissä loppuun asti. =) Jotenkin tuli vähäsen parempi mieli tuon huomisen suhteen kun kuuli että sullakin on kaikki hyvin, ehkä meilläkin sitten on toivoa =)


Jouskulle tervetuloa ja onnittelut plussasta! :flower: :flower:
 
Rouva Pikkumyy & Junnu: :hug: Toivon todella, että teillä kaikki hyvin, tsemppiä!

Happihypylle onnea hyvistä uutisista! :heart:

Joku kyseli minusta, eli kirjoitinkin siihen toiseen pinkkaan, eli kaikki on hyvin, vuoto tuli kohdunsuulta ja sitä ei ole enää tullut kahteen päivään. Pieni sydän sykki ultrassa. :heart: Nyt hellittäneet nuo suurimmat mahakivutkin.

Eipä tässä nyt tämän enempiä, lähden paketoimaan joululahjoja ja nukkumaan, huomenna lähdemme Ikeaan, jeeee!!! :D

Ja tervetuloa uusille! :)
 
Just kun sain kerrottua hyvät uutiset, niin sitte alkoi vuoto :'(
Kävin vessassa ja alkoiki loriseen verta pyttyyn. Seassa kirkkaanpunaisia hyytymiä. Yritin tiirustaa, näkyykö katkaravun näköistä. En nähny, mutten kaikkea ehtinykään analysoimaan. Onneksi lapset oli jo sängyissään. Nyt makaan sängyssä ja toivon parasta. Yritän saada uuden ultra-ajan huomenna.

=(
 
voi ei happihyppy... isoja :hug: :hug: :hug: ja voimia. toivottavasti saat nukkuttua, hirveä tilanne. :(

Ja paljon :hug: :hug: :hug: :hug: myös rva Pikkumyylle ja Junnulle :heart:

En oo muutamaan päivään käyny täällä ja tälläisiä uutisia tulin sitten lukemaan.

omaa napaa meillä on joulun laitto ja siivoukset jääny tosi tosi vähälle, kun tehdään isoa (aluksi sen piti olla ihan pieni) talo remonttia ja muutto päivä lähenee. mies tekee ympäri pyöreitä päiviä, ensin töissä ja sitten loppu ilta menee raksatyömaalla. itse en saa mitään aikaseksi, väsyttää NIIN paljon että voisin nukkua monta viikkoa putkeen. Mutta onneksi remontin pitäisi kohta loppua. Saadaan sitten pikkuiselle oma huone omasta kodista. ei tarvitse asua kerrostalossa. :) alkoi vain itseäkin pelottaa tuo ultra kun on muille tullut huonoja uutisia :S :S
oma ultra on siis 16.12. jännittää aivan kamalasti.

olo on viimiset päivät ollut karsea. tuntuu että oksennus tulee koko ajan, pahinta on jos se olo tulee töissä. ei paljon työkavereille narrata oksennustaudista :D nehän arvaa heti. kyselivät taas milloin meidän perheeseen tulee lisäystä.

nyt alkaa taas uni painaa silmää, vaikka vasta heräsin päiväunilta. voimia ja rauhallista joulun odotusta kaikille :heart: :heart:
toivottavasti kaikki saavat hyviä uutisia ultrista :) :) :hug:

t. sompa ja pikkuinen 9+4 :flower:
 
Täällähän on paljon Lohjalle menijöitä!
Luulen, että itse menen myöskin. Siellä esikoisen kanssa oltiin ja on kyllä pelkästään positiiviset kokemukset sieltä :flower:
Nyt ollaan tosin muutettu Mustiolle, että Tammisaari on se missä on ultrat ja muut, mutta synnäriksi saa kai valita Lohjankin??!! ainakin toivon näin, se olisi lähempänäkin.
Täällä ollut nyt tämän viikon tosi pahoja oloja. Näköjään pahenee vaan koko ajan.. No mutta ehkä s tarkoittaa, että kaikki on siellä massussa hyvin!:) Eka neuvola 9.12, voi olla että ultraan ei sitten ehdi ennen joulua, mutta toivotaan !





 
VOI EI!!! Pikkumyy ja happihyppy ja Junnu Inhottavia uutisia tullu :'( Toivotaan kaikki sormet ja varpaat pystyssä että kaikki on kuitenkin hyvin :hug:

Itse oon ollu ihan pelottavan luottavaisin mielin nyt ultran jälkeen ja alkanut ajattelemaan jo tulevaa kesää vauvan kanssa, vaikka tietää toki että mitä vaan voi tapahtua. Mutta ei kai sitä kannata etukäteen murehtia.

Tsemppiä kaikille :heart:
 
Täysin omaa napaa: Verta ei ole enää tullut kuin ihan vähän. Sain ajan iltapäivälle. Toivotaan, että pikkuinen on vielä kyydissä ja että sydän sykkii. Makaan tän päivän kotona. Jouduin peruun tunnit tältä päivältä ja siirtään 2 koetta hamaan tulevaisuuteen. Se ei tietty ole kivaa mun opiskelijoille. Onneksi vuoto ei alkanut kesken koulupäivää. Eihän siinä olis voinu tehdä muuta kuin jättää opiskelijat luokkaan ja juosta vessaan verta valuen. Huh!
 
Voi että Happihyppy, toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin! :hug:
Onneksi pääset jo tänään katsastamaan miltä näyttää. Mulla on sormet ja varpaat ristissä että syke sieltä vielä löytyisi!

Jousku tervetuloa ja onnittelut :flower: Täällä on tosiaan mukava jutella suunnilleen samoilla raskausviikoilla menevien kanssa, saa vertailla kokemuksia. Missä päin Suomea asustat?
Kyselit tuosta kertomisesta. Minä en ole malttanut olla läheisille kertomatta, joten mun vanhemmat, sisko ja lähimmät ystävät tietävät jo. Samoin miehen äiti.
Aika monet kait ovat lähimmilleen jo kertoneet uutiset, vaikka osa odottelee Joulua ja kertoo sitten lahjaksi, tai odottelee ekaa ultraa että kertoo sitten vasta.

Oma napa: Täällä ei oikein muutosta mihinkään suuntaan, päivät kuluu älyttömän hitaasti ja tuntuu että miten mä voin vieläkin olla vasta viikolla 7...
Yksi tosi outo juttu tosin: mä olen aina ollut älyttömän huono heräämään, siis nousemaan ylös aamulla. Mutta nyt siinä ei ole mitään ongelmaa, vaan herään ihan virkeänä :eek: Mikä on siis oikeesti todella outoa multa. Onko kellään ollut vastaavaa?
Päivisin/Iltaisin olen ihan älyttömän väsynyt mutta nouseminen tosiaan on helpompaa.

Ai mutta nyt pitää koittaa soittaa neuvolaan, ajanvarausaika meneillään...

Meritähti :heart: Jellona 6+5
 
Meritähti :wave: Mulla on ihan sama juttu, päivisin ja iltasin oon ollu väsyny mut aamulla on ihan helppo nousta. Ja mä olen yleensä TOSI huono heräämään. Tosin se on alkanu taas vähän vaikeutumaan... pari viikkoa olin tosi pirtsakka aamulla.

Me ei olla viel kerrottu kellekkään, kerrotaan jouluna, tai ihan joulun alla. Tulee sitten kaikille kiva joulumieli :heart:
 
:wave: keskiviikkoja tänne eka neuvola takana ja oli kyllä täti aika kuutamolla :/

Happihyppy :hug: ja toivotaan että olisi tyhjä pussi mikä tulee ulos ja sikiö olisi paikoillaan

Rouva Pikkumyy eikös se ole hyvä että arvot nousee toivotaan että kaikki on hyvin

Jousku Tervetuloa ja tarrasukkia :flower:

Oma napa Neuvolassa siis juu tuli käytyä ja tunti siellä vierähti, mutta kun suurimmaksi osaksi täti toisteli et kyllä sää nää muistat kun just olit (keväällä) ja kyllä sää muistat ettei saa sitä syödä niin mitä? :eek:
no joo kyllä mä muistan suunnilleen kaikki mut olisi niitä nyt hiukan voinu lpikin käydä kun sinne asti raahauduin. Kaiken lisäksi sillä tuntuu olevan kauheat ennakkoluulot miehen diabeteksesta esim. lapsia pitäisi tutkia tarkemmin ja keskenmeno saattoi johtua siitä kun siititöt ei kuulema ole ihan priimaa |O hyvin se mies on 4 lasta siittäny maailmaan huonoilla siittiöillä :D

No mitäs muuta niin uutta aikaa en saanut vaan käskyn soittaa ensi viikolla niin ehkä voidaan päästä np-ultraan koska ensi vuonna kunta alkaa maksaa 2 ultraa muuten meille ei kuulu kuin rakenne ultra hän tietää sitte silloin ja katellaan sitä jatkoa et koska seuraavaks kun ei lääkärikään oo paikalla joulukuussa niin ei sinnekään tarvi mennä :eek: siis what

kaiken lisäksi se sotki viikkoja ja LA olisi mukamas 22.6 ja pyh sanon minä :headwall:

no pistetään tähän nyt hiukan juttuja vielä
Hemoglobiini 154 (ei tarvi rautaa vielä syödä)
Paino +1 kg :ashamed:
pissa puhdas

eipä siellä muuta nyt tehtykään no verikokeita mut ne saa tietää ensi kerralla ja anteeksi nyt taas pitkät vuodatukset

jaksamisia kaikille

witchi & nökkönen 10+0 (neuvolatädin mukaan)
 
ultrassa tuli siis tänään käytyä. Raskaus on keskeytynyt n. vko 5-6, alkio oli n. 3 mm eikä sykettä näkynyt. :'( :'( :'( :'(
Edessä lääkkeellinen tyhjennys, jonka saan onneksi tehdä kotona. Yritetään nyt miehen kanssa katsoa vielä positiivisesti tulevaisuuteen ja olla vieläkin onnellisempia ja kiitollisia, mikäli mahdollista, meidän ihanasta pikkumiehestä.
Kaikille kesämassun kasvattajille rutkasti onnea ja samoin vielä piinailijoille
:flower: :flower:
Junnu
 
Junnulle iso :hug:

Witchi: Joo, ne neuvolan tädit on joskus tommosia...munkin oma väitti että mulla oli sillon kun soitin sinne niin 2rvk...eli ovulaatio :LOL:

Pilvilinna: Mulla vaihtelee kyllä ton heräämisen kanssa...välillä en tarvi kun pari tuntia unta ja oon ihan virkeä, ja välillä nukkusin koko päivän ja silti väsyttää...

Happihyppy: tsempit ultraan! :hug:

).( Väsyttää, haluisin ottaa päikkärit, mutta en tiedä uskallanko kunsit oon sen jälkeen varmaan vielä väsyneempi. Vois mennä siivoomaan yhden sekasotkun vallassa olevan huoneen...oon vaan vältellyt sitä mahdollisimman pitkään...

Vähänetova olo, mutta jospa tää tästä.
Kukkaiskeiju& Pömppis 8+1
 
Moikka!
Ekaa vauvaa odotetaan kovasti, netistä laskurilla la. 20.7.
Jännittävää on, niin hyvässä kuin pahassa. Keskenmeno pelottaa, taitaa olla aika yleistä?
Eka neuvola on 15.12. sitä odotellaan!

Ikää mulla on 28 vuotta, ja SatKS onpi synnytyssairaala...

Oireista sen verran, että rinnat ovat olleet jo useita viikkoja todella arat ja turvonneet, aika ajoin on huonoa oloa ja väsyttää aivan tajuttomasti..

Sympatiat ikävistä uutisista palstalaisille, ja jaksamista. :(
 
Eipä täältäkään hyviä uutisia tule... Alkio vastasi viikkoa 6+ ja lääkäri ei antanut paljoakaan toivoa. Itse kyllä mielestäni näin siellä selvän sykkeen. Se lääkäri oli muutenkin ihan surkea ja ultralaite vanha paska. Varasin ajan sitten 15 päivä Väestöliiton klinikalle, että siihen asti joudutaan jännittämään. Siellä sitten myöskin hoidetaan tutkimukset jos tämä kesken menee. Kunnalliselle puolelle en enää ikinä mene. Toivo kyllä meni tämän raskauden suhteen..

Happihypylle tsemppiä vuoteluun. Toivottavasti se oli vain se tyhjä pussi, ja alkiolla olisi kaikki hyvin. :hug:

Junnulle suuret pahoittelut km: n johdosta! :hug:

Nyt ei jaksa muuta..
 

Yhteistyössä