Heinäkuun 2009 Helistäjät joulukuussa

Tässä uusi pino joulukuulle avattuna, tervetuloa;=) :heart:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1247996

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1217636,775#m13613634



Heinäkuun helistäjät 2009

Heinäkuun 1.s päivä
-katta2/26v, kolmas lapsi,-3,5v ja 7kk lapsi/PKKS
-Cassy25v , toinen yhteinen/VKS -1v lapsi ennestään
Heinäkuun 2.s päivä --Piiku83 /3 lapsi tulossa/01/6 ja 10/07 lapset synt/OYS
-witchi/2 lapsi/ TYKS/ lapsi 06
-illuusia/
Heinäkuun3.s päivä
-Heinämassu82,26v/1.yhteinen /oma2.s LS,-4v,3vlapset
-kike79 /3.s lapsi/TAYS
-Puddin /toinen/1.yhteinen/8v lapsi/
-Sompa/esikoinen/

Heinäkuun 4.s päivä
-Rva Pikkumyy43v/1. yhteinen ,oma 4.s miehelle3.sTYKS-lapset -83,-86,-91
-Kata78/ 3- ja 5-vuotiaat isosiskot/
Piku81/27v, toinen yhteinen,,-1/08 esikoinen/OYS
Heinäkuun 5.s päivä
-
-linneaborealis /3.s lapsi tulossa/3v,6vpoikia ennestään/
-katja-81/kolamas lapsi/5/05tyttö,3/07 poika/SatKS


Henäkuun 6.s päivä
-joannah /3.slapsi/pojat -03 ja -04/Nkl/Jorvi
-johnu83/esikoinen/TAYS
-ladymama/oma neljäs/miehelle kolmas/-1997, -2003, -2006/HYS
Heinäkuun 7.s päivä
-Kolmasko...../kolmas lapsi tulossa/TAYS
-merlin/pikkukakkonen/lapsi-02/TYKS
-MammaMaraKisu /pikkukakkonen/4v tytär/

Heinäkuun 8.s päivä
-Vappupekoni/3.lapsi/OYS/lapset 04, 06.
-Skorppan /esikoinen/TYKS
-Hemu1 /esikoinen/PKKS ?

Heinäkuun 9.s päivä
-Junnu/pikkukakkonen/1v2kk/TAYS
-Äiti-Kengu/kolmevitonen,3.s yhteinen/oma5.s VAS,-3v ,1v, 12v ja 10v
-Inkalilla 29v. 6.salamatkustaja /1yht 11, 8, 6-, 5- ja 2vuotiaat
Heinäkuun 10.s päivä
Heinäkuun 11.s päivä
-Käärme/3.s lapsi tulossa -04,-06 lapset, KYS
-Aava- /esikoinen/TYKS
Heinäkuun 12.s päivä
-Viuvauvou /toinen tulossa/
Heinäkuun 13.s päivä
-Leinikki 29v/ toinen lapsi/ poika -07 s. /Tays
-äityli-84/(t-05 ja p-07)/
Heinäkuun 14.s päivä
-DJ Mussukka/pikkukakkonen/-07 lapsi
-Mansku72/pikkukakkonen/1v lapsi/K-HKS
Heinäkuun 15.s päivä
-kukkaiskeiju23v/esikoinen/K-SKS
-Tiara/esikoinen/K-HKS
Heinäkuun 16.s päivä
-toivova-84/esikoinen
-Hannie/esikoinen/K-PKS
Heinäkuun 17.s päivä
-Hilmuska/toinen lapsi/1v10kk poika/K-HKS
-jouvauva/toinen lapsi/11kk poika/
Heinäkuun 18.s päivä
-päärynärouva/3.s lapsi/4vtyttö ja 3vpoika/K-SKS
-LEAL/pikkukakkonen/tyttö 07/SatKS
-Jinkywinky/pikkukakkonen/-05 tyttö/KYS
-haidi1/pikkukakkonen/06 poika/

Heinäkuun 19.s päivä
Heinäkuun 20.s päivä
-Jekkuli/esikoinen/
-NanMam26v/pikkukakkonen/1v,2kk poika/
-Sussoo/kolmas lapsi/
-Tinnaa/esikoinen/PKKS.
-katka86/esikoinen /SAS
Heinäkuun 21.s päivä
-mymmyryy/kolmas lapsi/HYS
-Oprah/pikkukakkonen/poika12/06/KOS
Heinäkuun 22.s päivä
-Heather/pikkukakkonen/
Heinäkuun 23.s päivä
Heinäkuun 24.s päivä
-pikkumuksis/pikkukakkonen/-05 poika/OYS
-happihyppy/kolmas lapsi/kaksoset-97/OYS
-Meritähti/esikoinen/TAYS
-Maaemo/esikoinen
Heinäkuun 25.s päivä
Heinäkuun 26.s päivä
-Murmelin29v/esikoinen/
Heinäkuun 27.s päivä
-tavallinentanja/ esikko / KYS.
Heinäkuun 28.s päivä
Heinäkuun 29.s päivä
-Talviyö/Esikoinen/OYS
mammaRoi/pojat-99,-03/OYS
-Kesäheinä07 /pikkukakkonen/tyttö 12/05/
-Mariia77/ensimmäinen yhteinen/miehelle toinen/
Heinäkuun 30.s päivä
-Annora/pikkukakkonen/3v lapsi/
-stellina/esikoinen/TAYS
-Vaakkis/82
-Hattarapilvi/esikoinen/KYS

Heinäkuun 31.s päivä








Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PK2S = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
MHSO = Malmin terveydenhuoltoalue/Pietarsaari
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus

-------------
Vanha pino Heinäkuun 2009 helistäjät lokakuussa
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1210936

Keskenmenon kokeneet:

Katalin :hug:
Pia87 :hug:
Indica :hug:
Nasu-85 :hug:
Nemu :hug:
Mamma Muu :hug:



 
Heissan kaikille tämä on se ns virallinen Heinäkuun helistäjien pino Joulukuussa, muokkaan vielä noita laskettuaika juttuja, en tiedä, miksi kaikki eivät näy lopusta!?

No vähän pitkäjänteisyyttä niin eiköhän se onnistu jälleen?

Eli tervetuloa tähän pinoon nyt joulukuussa, heinäkuisten vauvojen odottajat :heart:

Rva Pikkumyy ja OnniEmmi rv 9+2 :heart:
 
:wave: hyvät maantait taas kaikille odottajille ja uusille tarrasukkia ja tervetuloa :flower:

meillä on joulu JEEEEE viikonloppuna sain siivotuksi (no muutama kaappi vielä oottaa ja sauna mutta fiilisten mukaan mennään) jouluverhot on paikoillaan ja valot :xmas:
jouluostoksille tekisi jo mieli mut täytyy hillitä hetkeksi on pieni rahallinen kriisi kun oli lainan lyhennys täs kuussa ja no meillä on miehen kanssa hiukan erillainen rahankäytön maailma :LOL:
eiköhän se tästä kun annan sen pari päivää murjottaa mun rahan käytöstä niin kun alan höpisemään ostoksista niin sitten on taas kaikki hyvin ;)

oma napa väsyttää edelleen viikonloppuna tuli nukutuksi oikein urakalla ja jauheliha ruuat ei uppoa vieläkään :x kohta täytyy alkaa käyttää mielikuvitusta et mitä oikein syödään. Huomenna on pojan hammaslääkäri/neuvola ja tosi veemäiseen aikaan kun toisen pitäis olla päiväunilla ja sitten keskiviikkona on mun eka neuvola ja sekin 9 aamulla :eek: en tiiä miten päästään siihen aikaan liikkeelle ja sitten mun täytyy ottaa toi ikiliikkuja vielä sinne tunniks huhuh

en nyt muista olikos muuta kommentoitavaa mutta hyviä vointeja kaikille ja alkavaa viikkoa!

witchi & nökkönen 9+4
 
kopsasin tuon oman kirjoitukseni tänne tuoltamarraskuun pinosta kun en huomannut että oli uusi:

Hei, pikkuisen tulen tännekurkkimaan...vielä en haluaisi mukaan mutta kun toisaalta haluaa.
Elikkäs olen 24v 2 lapsen äiti , poika 10/04 , tyttö 06/08 ja viikko sitten tuli plussa..
ja syy miksi en vielä haluaisi pinoutua on etten viikoista tiedä yhtään mitään.. menkkojen mukaan LA 1.7 , mutta tytönkään aikana ei pitäny paikkaansa ja plussa näkyikin vasta kp 61 ja tosi haaleena.. viimeset menkat alko 24.9 ja 26.10 tein ekan testin joka oli nega ja viime viikolla uus joka oli plussa ja todella tummat viivat ilmestyi testiin ennen kuin kerkesin kädestä ees laskee pöydälle.. ja aika ylläri täällä tulossa..kolmas piti tulla joskus mut ei nyt viel, mutta näillä mennään..yksi keskenmenokin koettu joten senkään suhteen en tähän luota.

wiivi84 & ? viikkoja voi olla mitä vaan välillä 4-10
 
Rouva Pikkumyy: Osaisitkohan lisäillä mut tuonne hienoon listaan, eli laskettuaika mulla 30.7.2009, esikoista ootellaan ja synnytyspaikkana TAYS. Kiitos :heart:

Tänää oli taas aamusella menkkamaista juilintaa oikein kunnolla alamasulla, säikähdin ihan, että mitäs tää nyt taas on, mutta meni ohi sitten eikä mitään vuotoa ole tullut, joten toivottavasti oli vaaratonta kohdun kasvua...

t. Stellina ja pikkutaimi rv 5+4

ps. miksi tuolla on nyt kaksi erillistä joulukuun pinoa heinäkuun helistäjille, menee sekaisin kun molempiin kirjoitellaan nyt juttuja?
 
Hyvää joulukuuta!

Tänään sain varattua neuvola-ajan ja ekan kerran pääsemme sinne tentattaviksi siis 16.12. Mutta Helsingissä ei olekaan alkuraskauden lääkäriä vaan mennään suoraan sitten myöhemmin lääkäriin, kun ei kerran ole mitään erikoisempia sairauksia. Tämä oli hieman yllätys minulle, mutta eiköhän ne tarpeelliset asiat selviä ultrassa eikä siihen tarvita lääkäriä kopeloimaan mun paikkoja =) Muutoin olen voinut ihan hyvin. Pieni flunssa painaa edelleen, mutta jospa sekin menisi ohitse. Paitsi että huomenna on pakko mennä ostamaan uusia rintaliivejä. Nykyisistä kun puolet jo kiristää ja osa tuntuu hankalilta kun rinnat ovat niin arat. Mutta ei pieni shoppaus pahaa tee....

Uutinen raskautumisesta on saavuttanut kaverini. Sieltä tuli tosi suurimmaksi osaksi tosi ihana vastaanotto, joten itsellekin tuli parempi mieli. Eihän noiden asioiden saisi antaa vaikuttaa, mutta jos ensimmäisenä aletaan kyselemään, että miten aiomme tulla taloudellisesti toimeen (ollaan siis jo reilu 30v ja itsekin olen ollut työelämässä reilu 8v...), niin ei siinä itselle mitenkään paras olo tule. En nyt hirveästi laita painoa tuollaisille kommenteille, mutta silti mukava saada myös toisenlaista palautetta. B)
 
Miekin kopsaan tuolta marraskuisista, kun en tätä pinoa huomannutkaan:

Hipsheijaa se on joulukuu! :xmas: Tervetuloa taas kaikille uusille heinäkuisille =)

Illuusia :hug: nyt hymyä huuleen. Sulla on lupa olla väsynyt.
Kivaahan se ei ole, tiedän, mutta huonoa omaatuntoa on turha potea! Se kun ei itsestä ole kiinni miten keho raskauteen reagoi ja vaikka edellinen raskaus olisi ollut erilainen, ei väsymyksestä kannata huolestua. Samankin äidin raskaudet ovat erilaisia.

Mua ilmeisesti vaivaa raskauasajan dementia koska en kuollaksenikaan muista mitä muuta piti kommentoida...

Mulla pyörii mielessä vain se että kohta on JOULU :heart::xmas::heart: Onko täällä muita jouluun hurahtaneita? Se on vaan niin mun lemppariaikaa vuodesta.

Joulusiivot on melkein tehty, enää kylppäri ja sauna kuurattava. Tietty sit siivoillaan perussiivouksia vielä ennen joulua, mutta nyt kyllä kiiltää joka paikkaa vimpan päälle.
Mä olin niin ylpeä ittestäni kun sain niin hyvin viikonloppuna aikaiseksi. Tosin oli vartin välein huilattava vartti :ashamed: mutta puhdasta tuli.
Meillä tosin on vielä helppo saada kämppä kiiltämään, kun meitä on vain kaksi ja asutaan kaksiossa, niin ei ole sitä pinta-alaakaan liikaa.

Itsenäisyyspäivänä meinaan saada jo vähän joulun tunnelmaa laitettua ja piparit leivottua.
Mitään muuta mä en sitten koskaan leivokaan, mutta piparit teen itse :LOL:
Ja sitten ei kun lahjaostoksille. Voi että mä oon niin onnessani kun tulee joulu!
Ehkä mä oon vähän höppänä :ashamed: Vai?

Mitäs muuten... nyt on alkanut semmoiset repäisevät kivut esim. yskäistessä ja äkkiä liikahtaessa. Ei ole kivoja, mutta kaiketi ihan vaarattomia...

Ultriin onnea koko poppoolle!

Meritähti :heart: Jellona 6+3
 
Mä oon AINA ihan väärässä pinossa. Eli, olin eka tuolla marraskuussa, sitten tuossa toisessa pinossa ja nyt jos onnistuis. :LOL: Vanhaa jälleen kopsailen:

Uskaltaiskohan tässä kasvattaa teidän pinoa. Eli plussasin tossa isänpäivänä ja alku-ultrassakin olen jo hätähousuna käyny ja kaikki oli mallillaan. :heart: Yritystä oli ollut reilu vuosi, kunnes tärppäsi juuri kun olimme käyneet klinikalla valittelemassa ja hakemassa piikkireseptit. Usemapi clomikierto oli jo ollut, koska minulla pco enkä ovuloinut. Mutta kappas vaan niin taukokierrolla tärppäsi :heart:

Viikkoja on nyt 7+0 ja laskettu aika 20.7. Ei tätä oikein taho vieläkään uskoa vaikka viime viikolla näki jo pienen pienen sydämen sykkivän. oi sit tunnetta :heart: :heart:

Meritähti :wave: Täällä muuten yksi jouluhörhö! Eilen laitoin kaikki joulukoristeet jo paikoilleen. Harmittaa vaan ku oon niin kamalan väsyny ettei oo jaksanu viel leipoa tai käydä pahemmin ostoksilla vaikka mieli tekee tosi paljon :headwall:


Ihanaa Pikkumuskis että kaikki oli hyvin. Olen teidän juttuja jo seuraillu pari viikkoa ja varmaan säikäytti. Itelläki jokainen vessakäynti on tosi jännittävä.
 
No uusia ainakin tänään on tullut.Mukavaa odotusta ja jarrusukkia kaikille.
Nyt omaa napaa :heart: 2cm liikuskeli ja sydän lyö :D arvatkaas kellä kyynel tuli silmäkulmaan.aivan uskomattoman ihana näky.Ultran mukaan olis la 2 päivää aikaisempi.Eli rv 9+1 silti latto korttiin 8+4.Noh todellisempi kyllä tuo ultran aika on.Mun kiertoni,kun ei ole se 28 vaan 25 ollut.
Äh nyt en muista nimee kellä oli tänään gynellä käynti,mutta onneksi vuoto on loppunut ja kaikki on kunnossa.
Mitens muilla tänään ultrassa on näknyt?
Nyt valmisteleen ruokaa.
Kaikille tasapuolisesti mukavaa odotusta :heart:
 
Ihania ultrauutisia Pikkumuksis ja Äiti- kengu :heart: voi kumpa ensviikolla olis itellä yhtä ihania uutisia kerrottavana =)

Ilmoittaudun kans jouluhörhöksi =) Tilasin myös ekaa kertaa elämässäni jouluverhot, keittiöön ja olkkariin, jouluvaloja tai talvivaloiks niitä sanotaan, on ollu jo reilun kuukauden ripustettuna pihalla. On se vaan niin ihanaa luoda sitä joulutunnelmaa ja nauttia joulun odotuksesta :heart:

:wave: Murmelin ja nimetön 6+1
 
Heippaus, en saa tällä erää korjattua tuota listaa, vaikka kuinka koitan saada puuttuvia tietoja näkyviin, ei onnistu! Sorry :ashamed:

Muutenkin fiilikset on 0, ruskuaispussi näkyi hyvin ja sikiö, mutta ei sykettä! :(
Eli paljon otettiin verikokeita ja ultraus uudelleen ensi maanantaina, lääkäri ei halunnut antaa periksi vielä, emme mekään sitten kai siinä tapauksessa! :ashamed:

Luovutan ihan mielilläni päivittäjän tehtävän jollekkin muulle kiinnostuneelle, jos vain halukas löytyy.

Onneksi muilla hyviä ultrakuulumisia, me vain toivomme, odotamme ja rukoilemme täällä viikon vielä ihmeen tapahtuvan. :heart: :ashamed:

Eipä muuta tällä kerralla. Heippaus kaikille! :heart: :wave:
 
:hug: Voi ei rva pikkumyy. Varmaan todella tuskaa odottaa sitä maanantaita.

(.) Minä en jaksanut odottaa torstaita, vaan soitin tänään gynelle, että enkö vois päästä ultraan jo huomenna tai keskiviikkona viimeistään. Sain ajan huomiseksi! Ajattelin muutenkin, että jos siellä ei mitään näy, niin on varmaan aikaa hoitaa keskeytys loppu viikolla, ettei tarvi odottaa viikonlopun yli. Huomenna siis jännät paikat.
 
Rva PikkuMyy :hug: Jaksamista ja uskoa! Rukoilen puolestanne.

Stellina ja Wiiwi84 tervetuloa ja vauvaliimaa osallenne :saint:

Oma napa Huomenna eka neuvola, jännittää aika kamalasti, ja kun ehti tottua että oli kipuja ym mahassa, niin nyt kun ei kahteen päivään ole ollut mitään ihmeitä olen huolesta sekaisin. Toivotaan että Pöppiäinen (edelleen miestäni kunnioittaen Ötömölliäinen) on edelleen matkassa :heart:

Tantsu rv 6+0 ötömölliäinen (PÖPPIÄINEN!!)
 
Rouva Pikkumyy, suuri :hug: sinulle!! Haluan niin uskoa että toivoa on. :heart:
Uskon kyllä tietäväni miltä susta nyt tuntuu, epätietoisuus, se on niin ikävää. :/

Mulla oli aivan kamala työpäivä ja vatsaa ja selkää särkenyt nyt illalla, huomenna eka neuvola, jotenkin jännittää, kaikki..

Niin ja Meritähdelle kiitos viisaista sanoista. :hug:
Täällä yksi jouluihminen, väsymykseltäni en vaa oo saanut vielä mitään aikaan. :|
Mutta ehtiihän sitä. :xmas:
 
Ensinnäkin suuret halaukset pinosta poistuneille :hug: :'(

Ja onnea ja jarrusukkia suunnattomasti uusille plussaajoille ja ultrassa ilouutisia saaneille!

Itse olen aika samassa piinatilanteessa kuin Rva Pikkumyy (tsemppiä miljoonasti sinulle, pidän peukkuja!!!!)

En ole tänne ilmoittautumisen jälkeen tainnut kertaakaan laittaa kuulumisia. Meni omalta osaltani tämä "raskaus" niin mystiseksi aika alusta, etten ole jaksanut oikein edes taustalla. Kaikki energia on mennyt tämän vuoristoradan ajatteluun ja esikon hoitamiseen.

Eli;
2 viikkoa sitten eka ultra, joka oli hyvin epäselvä; ruskuaispussi löytyi ja "jotain" (3 mm) sen sisällä, muttei sykettä näkynyt. Viikkoja tuolloin 6+5. Lääkäri sanoi että varaudu myös ikävämpään uutiseen ja viikon kuluttua takaisin ultraan (viime tiistaina, 7+4). No, ruskuaispussi edelleen istukan etuseinämässä kiinni, mutta lääkäri ei oikein löytänyt mitään "selvää" sisältä eikä osannut sanoa näkyykö syke ruskuaispussin sisältä vai ei...itse heitin kirveen kaivoon ja olin jo 100% varma että raskaus on lopahtanut kesken. Takana yksi tuulimunaraskaus ja yksi onnistunut raskaus IVF -hoidoilla, joten itsekin olen noita ultrakuvia jonkunverran aiemmin katsellut. (näissä hoidoissa ainakin TAYSissa varhaisultria 2+np)

Lääkäri sanoi että todennäköistä on, että on keskeytynyt, mutta mene vielä hcg -kokeisiin ja takaisin ultraan ensi keskiviikkona. Verikokeet otettiin tiistaina 44 700, perjantaina 51 000 ja tänäaamuna 54 801!!!!!! Hoitaja sanoi että oikein hienosti lukemat nousevat ja minä siihen että no enhän mä kai enää oo ees raskaana että miten tää voi olla mahdollista...????

Nyt on kelattu siis kaikki mahdolliset läpi; onko toinen siirtoalkio kulkeutunut munanjohtimeen, ts. kohdunulkoinen vai mikä lukeman nostattaa noin hurjaksi (vastaa täysin viikkoja, muttei nouse nettilaskurien mukaan kuitenkaan tarpeeksi)??? Ultra todellakin olisi pitänyt olla selvä jo, esikosta oli eka ultra vko 7+0 ja kuva ja syke olivat täysin kirkkaat (=sama ultraaja, samat laitteet)

Siksikin olen ollut aivan varma että tämä raskaus on lopahtanut kesken koska en ole raskausoireillut mitenkään. Esikosta oli "krapula" ym. tasan viikko 13 asti. Toisaalta ie ole ollut vuotoja eikä kipuiluakaan ja noilla hcg -lukemilla kohdunulkoisesta olisin kai jo leikkauspöydällä.

Joten keskiviikkona selviää...tulen kertomaan kuinka kävi ja poistunko pinosta. Haluaisin jo että tämä on ohi, eikä tarvitse enää viikkotolkulla tätä miettiä, alkaa pää hajota....

Kaikesta huolimatta, Ihanaa joulunodotusta kaikille
:xmas:

Junnu ja "jotain 8+4"
 
Anteeksi muuten noin pitkä omanapainen vuodatus..:ashamed: Laitoin vaan yhteen viestiin kaikki kuulumiset kerralla kun en kerran ole juuri kirjoitellut :)
happihyppy: tsemppiä myös sinulle tuhottomasti; itse olen samaa mieltä että haluan mahd. keskeytykseen ennen viikonloppua ja muutenkin mahd pian että pääsee odottelemaan seuraavia kaksia menkkoja jotta voi taas aloittaa hoitoprosedyyrin :eek:

 
Iltaa!

Ompas taas kulunut aikaa siitä kun viimeksi tänne kirjoittelin, ei vaan ole ehtinyt/jaksanut koneelle enkä varsinkaan kirjoitella :ashamed: Lukemassa olen kyllä käynyt melkein päivittäin =)


Rva Pikkumyylle :hug: ja paljon voimia, toivon todella että kaikki päättyy hyvin =) Myös kaikille muille :hug: sitä tarvitseville ja uusille onnea ja tervetuloa! :flower:

Mulla edelleen vähän ristiriitaiset tunteet... Oireita ei viime viikolla eikä tänäänkään oikeastaan lainkaan... :| Tosin väsymys on lähes pohjatonta ja pahin "väsymyspiikki" alkaa aina siinä klo 14-15 ja kestää muutaman tunnin. Aika kyllästynyt olen väsymykseen kun ei jaksa kyläillä tms. ja mies menee vain likan kanssa, tänäänkin ne kävi kaupassa kun minä en jaksanut :ashamed: :/ Mutta jotenkin en usko tuota pelkäksi raskausoireeksi...
Noh, olen nyt ollut erityisemmin pohtimatta näitä asioita ja ajtellut että annan kaiken mennä painollaan =) Kuitenkaan kipuja/vuotoja tms. ei ole ollut, olo vain liiankin normaali :D Mutta kuten olette jo aikaisemminkin tuolla jutelleet niin eihän kaikki raskaudet ole niin täynnä oireita :) Esikosta tää oli kyllä ihan toista :LOL: :headwall: :x

Onko teillä ollut hengenahdistusta? En tiedä (tai en usko) liittyykö se millään tavalla raskauteen mutta minua on alkanut melkein päivittäin aina välillä henkeä ahdistamaan :/ Täytyy melko usein oikein ääneen vetää hnekeä keuhkot täyteen ja rintaa puristaa.. Sitten se menee itsekseen ohi :eek:

Joulusta. täällä kanssa valot jo laiteltu sekä pihalle että sisälle, piparkakkutalon rakensin tänään :heart: ja torttujakin on pakkasessa melkoisesti. Pikku hiljaa alan tonttuja asettelemaan :xmas: Mä olen myös aivan jouluhullu, äitini kanssa pahimmasta päästä :D Oli avokillani aikoinaan totuttelemista meidän jouluhulluuteen kun heidän suvussaan ei joulusta erityisemmin ole perustettu... :whistle: :LOL: Lauantaina meillä vietettiin pikkujouluja :heart: =)

Eipä tässä muuta, seurailen kuulumisianne, mutta kirjoitukset voi olla vähän vähemmällä tämän voimattomuuden takia... Mukavaa vkon jatkoa kaikille! :heart:




 
Mäkin kopsaan minkä laitoin vahingossa tuonne vanhaan pinoon...

Meritähti: Hih, mäkin jo laitoin vähän joulua kotiin! Tosin vielä on laitettavaakin :wave: Ja ihana kun radiossa tulee jo joululaulujakin!!!

Pilvilinna: ja Wiivi Onnittelut!!! ja Tervetuloa! :wave:

Jouvauva: Tsemppiä ultraan!

Mitä pikkumuksikselle kuuluu? Toivottavasti kaikki tosiaan on hyvin!

).(Mulla oli ultra tänään! Ja pieni sydän siellä sykki! :heart: Hih, vaavi oli jo 13mm pitkä :D Laskettu aika siirtyi vain päivällä eli nyt sitten 15.7.09. ja viikkoja 7+6. Vaikka en kyllä ymmärrä kun kaikkien laskureisen mukaan mulla olikin tuon verran viikkoja, mutta la silti 14.7...?! No kuka tietää...tässä kuva:


Ja saatiin osittain suhteilla, osittain ihan syystä uusi aika kolmen viikon päähän, eli siis tarkistetaan tuota laskettua aikaa kun on sitten helpompi mitata kun vaavi on jo sitten isompi. Hip hei!
 
Kaikille sitä tarvitseville :hug:

Ihanaa, että ootte laittanu joulua! Minä oon vielä pari viikkoa ihan väärällä paikkakunnallakin! ÄH, tahtoo YHDEN kodin eikä monta. Täällä jännäillään ekaa neuvolaa, johon on vielä aikaa viikko. On vaan niin malttamaton olo, kun ei oikeasti tiedä onko siellä mitään... Eikä tiedä sitäkään selviääkö siellä ekalla käynnillä mitään?

Mukavaa joulunodotusta kaikille!
 

Yhteistyössä