**Heinäkuiset heinäkuussa**

  • Viestiketjun aloittaja SusSoo
  • Ensimmäinen viesti
onnea kaikki vauvan saaneet, oli ainakin viuvauvou, mammamarakisu,jedvena ja joannah :flower: :hug:
tuuliinalle ja perheelle kovasti voimia. :hug: toivotaan että pienen olo alkaa parantua :hug:

tsemppiä meille lopuille :hug:
 
Jotenki ottaa päähän tämäkin päivä.

Mä haluaisin niin tietää että tapahtuuko tässä mitään vai ei.

Mä en haluais nyt alottaa mitää projektia, mitä en pysty viemään loppuun ennen kuin vauva syntyy, mutta tämä toimeettomuus...
Siivouskin on kun rahaa heittäis ikkunasta ulos. Just saa kämpän puunattua, niin päivä tai kaks, niin koirat ja kissa sotkevat karvoillaan jokapaikan. Olen pessyt sohvatyynyistä lähtien kaikki ja TAAS ne näyttää ja haisee ihan paskasilta.

Mies ja muksu on ihanan positiivisia, eivät onneksi nyt käy hermoille yhtään, mutta mä heti aamusta jos pyysin etukäteen niiltä anteeksi, että mulla on paha päivä ja saatan tiuskia vaikken tarkoita. PLÄÄH |O

Esikoinen syntyi tosiaan rv 39+0 ja en kerennyt yhtään hermostumaan odottamisen kanssa. Tämä on jotain aivan muuta... Tulis jo!

Anteeksi teillekkin tämä valitus, pikkasen helpotti mieltä B)

Mureena ja papu (rv 89+9 :xmas: )
 
Tännehän on tullut vauvoja kuin sieniä sateella! :eek:
Onnea vauvaantuneille! :flower: :heart:

Täällä ei EDELLEENKÄÄN yhtään mitään, en voi tajuta, että huomenna jo rv 39 :eek: IKEA-reissu tehty, oltiin siellä 5h + vajaa 4h matkoihin, mutta eipä vaikuttanut mitenkään mihinkään.
Olo on jo pari pvää ollut kuin ei raskaana olisikaan, hirveästi tuntuu olevan hommaa ja kämppä mullin mallin, keittiön kaappien järjestely juuri meneillään...

Mies tuli juuri kotiin ja hänellä alkoi 7vkon kesäloma, joten koittaisi ruveta tämän viikonlopun aikana tapahtumaan! |O Menee muuten loma ihan "hukkaan" tässä odottaessa...

Eipä tässä muuta, menen jatkamaan järjestelyjäni...

LEAL & poju 38+6

PS. [/b]Mureena vähänkö kattelin ja mietein noita sun viikkoja :LOL:
 
Onnea vaavin saaneille!

Ja paljon voimia tuuliinan perheelle.

Kävin eilen kätilölläni (mulla niitä on kaksi, toinen on nyt lomalla) ja aika jännää tää on, että kuka sitten tuleekaan synnytykseen. Nää loma-ajat kun sotkee vähän työvuoroja. Eli, jos sattuisi kaksi synnytystä samaan aikaan, niin silloin tulisi joku tuntematon kätilö sairaalasta meille. No, luotan, että kaikki menee niinkuin pitääkin..

Viime yönä supisteli aikalailla ja vielä aamullakin. Nyt on laantunut ja parasta käydä nukkumaan.

Odotellessa, mamarosa 39+1
 
äitiyspolilla käyty!
maanantaina 13pvä olisi sitten meikäläisen vuoro jakaantua,tai siis silloin käynnistetään aamulla klo:9.00 meidän synnytys :heart:
jännittää+pelottaa nyt ihan vietävästi,toisaalta odotan jo innolla,mutta toisaalta sitten on hieman omituinen olo että nytkö se sitten tapahtuu..

vauvan painoarvio oli nyt ekalla mittauksella 3600g ja toisella sai 3450g eli siihen väliin johonkin se kai sitten menee :D ja vauvalla muutenkin kaikki hyvin,oma olo vaan on aikas kamala!!sokerit heittelee niin paljon..

vielä viikonlopun yli jos jaksaisi tämän olotilan kanssa :kieh:

babjuska+bömbbis 38+4
 
Onnea vauvan saaneille!!! :flower: :flower: :flower:

Tänään oli nla ja kaikki ok..
Pissa puhdas
Painoa tullut nyt n. 8kg alusta (oli vähän tippunut nyt)
RR 138/78
Syke 140+
Turvotus +
Hb 116
rt
Liikkeet ++
Sf-mitta 36cm!!! Tämän takia kai ensi viikolla pitää piipahtaa äippäpolilla painoarviossa. Tosin tämä oli sijainen, joka on nyt kaksi viimeistä kertaa mittaillut ja en oikein luota tuohon...

No mutta nyt jatkamaan siivousta, lähdemme vielä tälle iltaa äitini kanssa mattopyykille ;)

Jaksamisia kärvisteleville! :hug:

[/b]Tuuliina84 ja perhe: Voimia teille![/b] :hug:

Pikkumuksis rv 37+5
 
Vauvaonnitteluja kaikille pienokaisen saaneille!! :heart: :flower:
ja Tuuliinalle :hug: , onneksi huomasitte vaivan hyvissä ajoin ja pieni saa parasta mahdollista hoitoa!

Täällä voidaan hyvin, syödään ja nukutaan, nukutaan ja syödään. :D
Välillä tillotellaan silmät suurina maailman menoa ja uusia ihmeellisiä asioita. :heart:
Huomenna neiti on sitten jo 2 vkoa vanha, justhan mä vasta olin lähdössä synnyttämään, niin se aika vaan menee!

Tsemppiä tulevaan teille jotka vielä omaa pientä odottelette ja hyvää vointia kaikille, tasapuolisesti! =)

illuusia&Viivi-vaavi :heart:
 
Onnea vauvaantuneille!!!! :flower: :heart: :flower:

Tuuliina; toivottavasti saatte vaivan kuntoon ja nuppusen kotia pian !! :hug:

(.) Täällä ei mitään uutta ! Olo ihan hyvä ja jaksava, ollaan oltu tyttöjen kans tänään kesämarkkinoilla ja shoppailemassa, sitten käytiin Amarillossa syömässä ja vielä tunnin autoajelut siihen päälle. Supistelee, mutta ei kipeästi. Ei kai se auta kuin ootella... :whistle:

Hanttapuli ja myysy 40+0 *BOKSBOKS*
 
SusSoo
Täällä supistelee ja kipeästi, mutta niinhän se oli eilenkin tähän aikaan :headwall: Tulen taas aamulla tänne hengailemaan, niin kuin aina :kieh:

Sussoo ja S 39+0 :heart:
 
onnea kaikille vauvansa saaneille :flower: :heart:

täällä syntyi poika 7.7 klo 18.57 kokoa oli 4230 g ja 52 cm.
klo 8 aamulla aloitettiin käynnistys oksitosiinitipalla ja klo 9.00 alkoikin jo säännölliset supistukset. klo 11.30 annettiin epiduraali ja se auttoikin aika hyvin, mut sit klo 16.00 rupes sattuun ja sattuun ja olinkin 8 cm auki, mut pikkusen ois pojan viel laskeuduttava et avautuisin kokonaan, mut sitä ei sit tapahtunutkaan vaan kivut vaan ylty ja ylty ja sain sit pudendaalipuudutteen, mut ei auttanut. ja sit mä jo itkin ihan hillittömästi joka supistuksen ajan kun vaan sattu ja sattu. sit sainkin spinaalin ja se vei sit onneks kivut. sit kätilö ja lääkäri tutki mut kun miettivät et oisko tarjonnassa jotain vikaa kun muhun niin kamalasti sattu! ja olihan poika kasvotarjonnassa. nooh siin vaiheessa ajteltiin et kyl tää viel normaalisti syntyy, mut kun se spinaali ei vaikuttanutkaan kuin 45 minuuttia kun alko taas karmeet kivut niin lääkäri päätti et nyt mennään sinne leikkaukseen kun kivut oli niin kamalia ja lääkkeet ei auttanu ja vauva ei suostunu laskeutuun eli ei kun leikkaukseen ja kun mä sinne saliin pääsin ja sain sen toisenlaisen spinaalin niin johan lähti kivut ja mä melkein nukuin sen leikkauksen ajan kun olin niin helpottunut kun ei ollu kipuja ja olin jo niin väsynyt :D
nooh leikkauksen jälkeen oltiin sairaalassa ti-illasta pe-aamuun eli tänään tultiin kotia, onhan mulla kipuja mut ei mitään kamalaa eli leikkaus oli mulle ihan ok kokemus. menetin tosin verta 1,6 l ja lapsivettä oli vähintään se 3 l ja istukka oli aivan liian iso, et saattaa merkitä et vauvassa on jotain "vikaa" tai mussa, koska epänormaalia nuo on mut tulevaisuus kertoo, viel ei oo mitään löytynyt. kokeita siis on edessä. vauvan kuulo tarkastetaan 22 pvä lastenosastolla uudestaan kun nyt se ei onnistunut kuulemma, mut
vauva on ihana ja kotona on hyvä olla et eiköhän se tästä.

päärynärouva ja poju 3 vrk :heart:
 
Onnea kaikille vauvan saaneille! Niin toivoisin, että LEAL jo pääsisi nyytin hakumatkalle, kun niitä vaivoja on ollut kovasti. Toki toivon kaikille, että pääsisi jo tästä vauvamasusta ja saisi ihana sulon kainaloon! Täällä ollaan kasassa, ei mitään merkkejäkään lähestyvästä syntymästä. Eilen vähän viheliöitti vatsaa, mutta ei sitten tehnyt mitään kipeytymiä.

Toisaalta aika kuluu liian nopeasti, tuntuu, että en olisikaan vielä valmis?? Aivan ihmeellisiä ajatuksia putkahtelee edelleen mieleen. Hommia olisi niin hirveesti tekemättä, mutta mihin se aika sen synnytyksen jälkeen päättyy? Toki on varmaan niin väsy, ettei jaksa mitään sen jälkeen. Oon yrittänyt nyt tämän ja eilisen aikana vähän kerätä voimia, etten aivan olisi uuvuksissa. Mut netissä tulee surffattua ja sit ajatukset ovat aivan pirteänä. Ei sekään ole hyvä lepomuoto.

Sussoo Tsemppiä - toivottavasti pääsisit jo synnyttää. Kuulostaa kyllä jo sellaiselta, että ei jaksais tuollaisia suppareita hirveen montaa päivää putkeen. Jos se alkais siitä tehdä tilaa tulolleen?

Tsemppiä myös kaikille muillekin, jotka mahdollisesti kipuilette suppareiden kanssa! :flower:

Nuutti ja Ville Vallaton 38 + 4 :flower:
 
onnea kaikille vaavin saaneille :flower:

itse en ole tänne ehtinyt kirjoitella, yhdessä koossa vielä ollaan ja hyvin voitu.)
neuvolassa kaikki ok
sf mitta 33,5
pissa puhdas
rr 113/69
painoa tullut koko ajalta 5kiloa ja nyt oli tippunut 200g viikossa.

nyt alan jo huokaista helpotuksesta kun pelkäsin raskausmyrktystä joka esikon kanssa alkoi vk 35 ja nyt oon selvinnyt jo melkein 38 viikolle ilman ikäviä oireita:)

suppareita ei ole tullut eli pikkukaveri taitaa viihtyä hyvin masussa:)

tsemppiä kaikille ponnistuksiin!
 
MOI

Joka paikkaan särkee, kylkiluut ja koko maha hellänä ja selkä miten toi on yhdessä yössä voinut kasvaa noin paljon että nyt niin tukala olo...
Pelottaa et minkä kokoinen mahtaa olla kun en oo päässyt mihinkään koko arvioon ja esikoinenkin painoi 4040g. Ja saan vast lähetteen äippäpolille viikolla 42!

Neuvolassa oli toi sf mitta laskenut et toivoa on et syntyiskin ennen joulua...

Nyt esikoisen kanssa pihalle leikkimään ni isäntä saa ajaa nurmikon rauhassa

40+1
 
SusSoo
jouvauva :wave: eiköhän noi kolotukset ole vaan ihan hyvä merkki tulevaan synnytykseen viitaten.

Minäpä leikkasin äsken itse nurmikkoa
Syke oli varmaan tuhat kun siinä hetken tein hommia. Mies naureskeli kun huomas että olin TAAS ruohonleikkurin kimpussa ja kommentoi vaan mulle, että leikkaa sitten samalla kaikki :D Meillä oikeesti on tuota leikattavaa ruohoalaa vähän enemmän, joten ei oikein tällä hetkellä kunto kestä kerrallaan kaikkea leikkaamaan.

S & S 39+1 :heart:
 
moikka...

Täällä ollaan vielä :kieh: eilen oli laskettuaika..tuntemuksia on kyllä ja eilen illalla tuli jo säännöllisiä supistuksia, mut yöllä taa loppuivat :(
No eilen oli neuvola ja täti meinas et kyl se tän viikonlopun aikana syntyy..hah..en usko..

katka&masukki 40+1
 

Yhteistyössä