vierailija
Voi jeesus, mikä asenne...Mä en ymmärrä, että miks mä en oo vielläkään tossa heinäkuiset listassa, ku ollu tässä ryhmässä alusta alkaen?!
Voi jeesus, mikä asenne...Mä en ymmärrä, että miks mä en oo vielläkään tossa heinäkuiset listassa, ku ollu tässä ryhmässä alusta alkaen?!
Mä en osaa yhtää sanoo, mä en ainakaa pysty klikkaa sun nimee koska oot vierailija eli varmaan tarvii olla rekisteröitynyHeippa! Kiitos, kun hoidat faceryhmää! Pitääkö olla rekisteröitynyt, jotta voi laittaa sulle yksityisviestiä? Tämä Kaksplus on mulle ihan uusi.
Ymmärrän huolesi. Itsekkään en koe hirveesti raskausoireita (herkät rinnat ja väsymys, mutta väsymys voi johtua monesta muustakin). Vielä pitäis malttaa maanantaihin että pääsee varmistaa että onko siellä elävä vauvan alku kasvamassa.Mä luulen, että pitää olla rekisteröityny kun muuten ei kai noita viestejä pysty just lähettää.
Mä varasin eilen varhaisultran, silloin pitäisi olla 7+5. Mutta oon täällä ihan huolesta soikeana ja mietin pitäisikö aikaistaa sittenkin. Jos tulee huonoja uutisia, niin miksi odottaa noin pitkälle. Mulla katos sunnuntaina 5+0 kaikki ne vähäisimmätkin oireet. Tänä aamuna tehty kaks uutta testiä. Ne ei oo (ehkä) haalistunut mut jotenki kuvittelisin että pitäisi olla kyllä tummempaa viivaa ja pärähtää esiin nopeammin. Varsinkin edellisessä raskaudessa kävi näin. En malttanut mieltä ja tein sit viikkonäytöllisen diginkin ja antoi raskaana 2-3 kun oisin toivonut sitä 3+. Tänään siis laskujen mukaan 5+3.
En ole neuvolaankaan soitellut kun on niin huono fiilis tästä raskaudesta. Mitenhän herkästi sitä pääsee noihin veritesteihin?
Mä en osaa kans sanoo et miten helposti niihin verikokeisiin pääsee.. Tai itemaksavana nyt varmasti ainaki pääsee, mut en tiiä saaks lähetet niin helposti jos ei oo mitää km-taustaa tms.Mä luulen, että pitää olla rekisteröityny kun muuten ei kai noita viestejä pysty just lähettää.
Mä varasin eilen varhaisultran, silloin pitäisi olla 7+5. Mutta oon täällä ihan huolesta soikeana ja mietin pitäisikö aikaistaa sittenkin. Jos tulee huonoja uutisia, niin miksi odottaa noin pitkälle. Mulla katos sunnuntaina 5+0 kaikki ne vähäisimmätkin oireet. Tänä aamuna tehty kaks uutta testiä. Ne ei oo (ehkä) haalistunut mut jotenki kuvittelisin että pitäisi olla kyllä tummempaa viivaa ja pärähtää esiin nopeammin. Varsinkin edellisessä raskaudessa kävi näin. En malttanut mieltä ja tein sit viikkonäytöllisen diginkin ja antoi raskaana 2-3 kun oisin toivonut sitä 3+. Tänään siis laskujen mukaan 5+3.
En ole neuvolaankaan soitellut kun on niin huono fiilis tästä raskaudesta. Mitenhän herkästi sitä pääsee noihin veritesteihin?
Ounou, ei kuulosta kivalta 🫣Mukavaa, että tänne on tullut uusia! Täällä saatiin koko perhe korona. Olo on aivan järkyttävä alkuraskauden oireineen, koronaoireineen ja pitäisi jaksaa leikkiä 1v taaperon kanssa. lisäksi mun kilpirauhasarvot oli tosi pielessä, joten lääkitystä piti nostaa. Sekin aiheuttaa mulle aina väsymystä.
Jostai toisest keskustelust luin et se on iha normaalii! Et neuvolassaki käyny niin et luvut ok mut ei kuulu mitää ku on nii pieni.Onkos joku kokeillu jo doppleria ja saanut jotain kuulumaan? Itse saan alkion sykkeeksi sopivia lukuja mut mitään ei kuulu
Joo niin mäki oon lukenu, mut en tiiä onko kuitenkaan näin mut toki mukavampi elää siinä uskossa et toi meinaa hyvää kun löytyy ees numeroinaJostai toisest keskustelust luin et se on iha normaalii! Et neuvolassaki käyny niin et luvut ok mut ei kuulu mitää ku on nii pieni.
Mut kysymykseen, en oo kokeillu viel ite
Oletko soittanut neuvolaan? Josko siellä olisi mahdollisuus tarkistaa tilanne?Lisäys vielä että ajattelin huomenna tai torstaina aamulla tehdä vielä viikkonäytöllisen digin ja ennen mihinkään soittoa. Jos näyttää edelleen ettei viikot ole nousseet niin on jotain lisä vakuutusta soitettaessa että kaikki ei ole kunnossa. Alavatsaa on välillä hieman juilinut mutta enemmän on ollut alaselkäsärkyä. Edellisissä raskauksissa supistuksetkin tuntui enemmän selän puolella.
Voimia ja toivotaan nyt vielä, että vuoto johtuisi jostain muusta! Joillakin on vielä yhdet kuukautisetkin raskauden alettua. Ja toivottavasti asiasi otetaan tosissaan, mihin sitten oletkaan yhteydessä.@Sannuliini* en ole soittanut kun sitä just mietin että mihin soittaa. Ja jos soitan neuvolaan, niin se menee ensin puhelinpalveluun josta sit soitellaan joskus takas. Jotenkin tuntus helpommalta soittaa suoraan polille, varmaan tuossa huomenna.
Viime viikolla kun soitin ekaa kertaa neuvolaan tästä raskaudesta ja puhuin siinä jo omista epäilyksistä, oireiden puuttumisesta ja kysyin olisko mahdollista päästä veritestiin seuraamaan hcg tilannetta, niin ei kuulemma kun luotetaan kotona tehtyyn testiin. Eli omia huolia ja tuntemuksia ei otettu huomioon niin luulen että tulee vaan vastaus että vuodot alkuraskaudessa on normaalia, vaikka tiedän että tää ei nyt kyllä omalla kohdalla ole normaalia.