Heinäkuiset 2023 ❤️

Mulla ny 7+2 tullu hirvee pahoinvointi ja laatta lentäny, sekä kauhee väsymys. Labroja on otettu jo kolmet ja eka ns. oikea neuvola-aika ens viikolla vihdoin. Maha kasvanu jo hirveesti ja saa ravata pissalla koko ajan, yöunistakaan oikee mitää tuu.
 
Täällä 7+6 ja hallitsevana on päivät pitkät pahoinvointi. Pahoinvointi tais alkaa about 6+0 ja rinnat kipeytyi samoihin aikoihin. (Ennen tota 6+0 ei ollu oikeen muuta ku pissatusta. )Herään myös öisin pissalle, siinä oireet ultrassa käytiin 6+3 ja mennään uudelleen 9+0
Ihana varmasti päästä kurkistamaan pikkuista pian taas uudelleen :) minkä hintainen varhaisultra alueellasi on?
 
Käytiin tänään varhaisultrassa. Sydän sykki hienosti, oli kolme päivää pienempi kuin kuukautisista laskettuna. Huojentunut olo.
Ihanasti on myös pahoinvointi tullut seuraksi. Hieman tuntuu rankoilta päivät kun on tuo 10kk tuossa touhuamassa ja minua oksettaa ja pyörryttää jatkuvasti. Onnellinen olo silti <3
Ooh, ihana että kaikki oli hyvin ❤ toivottavasti itsekkin pääsee pian näkemään sykkivän sydämen.
 
Joudun poistumaan seurastanne - tänään 5+0 menossa ja ilmeisesti kemiallinen/varhainen keskenmeno alkamassa. Lämmöt tippunut ja testi näyttää enää hyvin haaleaa viivaa, sekä digi tiputtanut viikkoja. Eilen loppui kuin seinään kaikki oireet ja se sai epäilemään 🥺 Kuukautisia siis odotellen ja nokka kohti seuraavaa kiertoa 😭 Kunnon black friday….

Tsemppiä kaikille 😊
 
Joudun poistumaan seurastanne - tänään 5+0 menossa ja ilmeisesti kemiallinen/varhainen keskenmeno alkamassa. Lämmöt tippunut ja testi näyttää enää hyvin haaleaa viivaa, sekä digi tiputtanut viikkoja. Eilen loppui kuin seinään kaikki oireet ja se sai epäilemään Kuukautisia siis odotellen ja nokka kohti seuraavaa kiertoa Kunnon black friday….

Tsemppiä kaikille
Voi ei :( oon tosi pahoillani! Voimia suruun ja jaksamista jatkoon <3
 
  • Tykkää
Reactions: J-Annika
vierailija
Onko muilla käynyt niin että kaikki oireet kadonneet alussa? Siis myös se hirvittävä väsymys? Täällä vähän pelottaa kun eilen 6+1 kesken työpäivän kaikki yhtäkkiä tuntuikin normaalilta tissitkin jotenkin pehmenneet eikä enää niin pinkeät ja arat, ei pahoinvointia eikä kohdun kasvukipuja eilisen iltapäivän jälkeen.
Hei, samoja asioita ressannut itkien viimeiset 2 viikkoa kun kaikki!! oireet hävisivät kun yhdessä yössä. Tällä viikolla kuitenkin ultrassa löytyi elinvoimainen alkio sykkeellä ja viikot täsmäsi (7+3). Tästäeteenpäin aion siis vain nauttia oireettomuudesta ja uskoa lääkäriä siitä, ettei oireista tai oireettomuudesta voi varmuudella mitään päätellä :) toivon samanlaista fiilistä teillekin!
 
Joudun poistumaan seurastanne - tänään 5+0 menossa ja ilmeisesti kemiallinen/varhainen keskenmeno alkamassa. Lämmöt tippunut ja testi näyttää enää hyvin haaleaa viivaa, sekä digi tiputtanut viikkoja. Eilen loppui kuin seinään kaikki oireet ja se sai epäilemään Kuukautisia siis odotellen ja nokka kohti seuraavaa kiertoa Kunnon black friday….

Tsemppiä kaikille
Tsemppiä myös teille ja voimahali ja toivon teille kaikkea hyvää.
 
  • Tykkää
Reactions: J-Annika
vierailija
Täällä varovaisesti aloittelen ja kirjoitan vierailijana vielä. Täällä kolmas lapsi oli toiveissa ja tärppäsi nopeammin kuin osasin ajatellakaan. La viime menkoista (jotka olivat hyvin oudot) olisi 30.7. eli nyt 4+6 mutta epäsäännöllinen kierto tekee varmasti tähän omat temppunsa kun se on vaihdellut 24-33 välillä. Yleensä joka toinen kierto on ollut lyhyt ja joka toinen pidempi, mutta sovellus laskee keskiarvoksi 28.

Jotenkin vaan tästä on tosi epävarma olo, kun oireita ei juurikaan ole. Pelottaa ettei tuolla mitää ole ja olisiko oikeasti käynyt tärpin kanssa niin hyvä tuuri. Välillä on etovaa oloa ja iltaisin oon ollu ihan väsy ja jäässä mutta jälkimmäiset oireet menee enemmän hirveän flunssan piikkiin. Edellisistä kahdessa raskaudessa kun rintoihin nousi jo ennen testin tekoa selviä pieniä verisuonia pintaan ja viimeisimmässä myös turposi samantien. Nyt niissä ei ole yhtään mitään, ei mitään tuntemuksiakaan ja jotenkin tuo puuttuva oire nimenomaan pelottaa suunnattomasti.

Huh, tulipa pitkä aloitus selostus. Toivottavasti jaksoit lukea ja kiitos jos pääsen mukaan. Fb ryhmä kiinnostaa, mutta sinne uskallan liittyä vasta kun varhaisultra on käyty ja jos siellä kaikki hyvin.
 
Esikoinen tuli meille iloisena joskin odottamattomana yllätyksenä, joten tuon raskauden aikana en tullut edes ajatelleeksi varhaisultrassa käyntiä. Tuolloin oli niin pää pyörällä, että asiat etenivät vain neuvolan ohjeiden mukaisesti, eikä osannut ajatella yhtään, mitä itse haluaa tai pitäisikö jostain olla huolissaan.

Asumme Tampereella ja katselin muutamaa paikkaa, jossa voisi käydä varhaisultrassa. Tietääkö joku suositella jotain tiettyä paikkaa Tampereella? Helpottaisikohan tuo jännitystä, jos näkisi, että kaikki on hyvin...?
Asun myös Tampereenseudulla ja viime raskaudessa joka päätyi keskenmeno on kävin molemmissa sekä sydämen sykkeessä ja perhe-arteessa, joista jälkimmäinen oli omasta mielestä parempi ja mukavampi. Molemmissa toki sain hyvää palvelua perhe-arteessa hienomman tilat ja ammattitaitoisempi palvelu. Sitä suosittelen.
 
Viimeksi muokattu:
HEINÄKUISET 2023

Nimimerkki / Laskettu aika / Monesko lapsi / Synnytyssairaala

@Iloinen etana / 4.7 / 2. / Tays
@ToukkaHaave87 / 5.7. / 3. / PHKS
@Paatuska / 7.7. / 2. / HUS
@Mirkkuli26 / 7.7. / 2. / HUS
@anselmi12 / 7.7. / 2. / OYS
@Emzy / 9.7. / 1. / HUS
@leinikin / 10.7. / 2. / HUS
@eniramainen / 11.7. / 2. / HUS
@Kristiinatti / 11.7. / 3. / KOKS
@rilla22 / 12.7./1./LKS
@Alexandra97 / 13.7 / 2. / Tyks
@Sunnuntai / 14.7. / 1. / Tays
@Sannuliini* / 15.7. / 3. / EPSHP
@Sinilisko / 15.7. / 1. / HUS
@Pilvihattara / 19.7./ 2./ TYKS
@Nöps / 22.7. / 1. / TYKS
@Sannuli83 / 25.7/ 3/ HUS
 
No niin, sainpas toimimaan vanhan käyttäjätunnuksen tänne. Eli Fiufau täällä hei, joka kirjoitti eilen illalla tuon viestin #187.

Mä kävin viime raskaudessa varhaisultrassa Perhe-artessa pks seudulla ja tykkäsin palvelusta. Vastaanotto oli tosi lämminhenkinen ja ymmärtäväinen.

@Mirkkuli26 mulla on ollut välillä sellaista mut ei läheskään yhtä paljon nyt kuin kahdessa edellisessä. Toki silloin mulla on molemmilla kerroilla ollut alkuraskautta tukemassa Lugesteron joka varmasti selittää sen runsaamman vuodon.

Oon myös miettiny ja googlannu, että voiko tuo rintojen kasvu ym. ja suuremmat oireet nimenomaan olla ollut seurausta tuosta Lugesteronista kun nyt sitä ei ole. En vaan ole oikein mitään selkeää vastausta siihen löytänyt mut toki tiedän että tuo lääke aiheuttaa hyvinkin samankaltaisia oireita kuin raskaus.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirkkuli26
HEINÄKUISET 2023

Nimimerkki / Laskettu aika / Monesko lapsi / Synnytyssairaala

@Iloinen etana / 4.7 / 2. / Tays
@ToukkaHaave87 / 5.7. / 3. / PHKS
@Paatuska / 7.7. / 2. / HUS
@Mirkkuli26 / 7.7. / 2. / HUS
@anselmi12 / 7.7. / 2. / OYS
@Emzy / 9.7. / 1. / HUS
@leinikin / 10.7. / 2. / HUS
@eniramainen / 11.7. / 2. / HUS
@Kristiinatti / 11.7. / 3. / KOKS
@rilla22 / 12.7./1./LKS
@Alexandra97 / 13.7 / 2. / Tyks
@Sunnuntai / 14.7. / 1. / Tays
@Sannuliini* / 15.7. / 3. / EPSHP
@Sinilisko / 15.7. / 1. / HUS
@Pilvihattara / 19.7./ 2./ TYKS
@Nöps / 22.7. / 1. / TYKS
@Sannuli83 / 25.7/ 3/ HUS
@Fiufau / 30.7. / 3 / HUS
 
Nytku tääl on vissii uusia, niin huutelen et meil on facebookissa salainen heinäkuiset ryhmä! Jos haluu mukaan nii mulle viestiä ja vähä kuvausta profiilikuvasta jos on samannimisii useempi ni lähettelen sit linkkiä 😊
 
HEINÄKUISET 2023

Nimimerkki / Laskettu aika / Monesko lapsi / Synnytyssairaala

@Iloinen etana / 4.7 / 2. / Tays
@ToukkaHaave87 / 5.7. / 3. / PHKS
@Paatuska / 7.7. / 2. / HUS
@Mirkkuli26 / 7.7. / 2. / HUS
@anselmi12 / 7.7. / 2. / OYS
@Emzy / 9.7. / 1. / HUS
@leinikin / 10.7. / 2. / HUS
@eniramainen / 11.7. / 2. / HUS
@Kristiinatti / 11.7. / 3. / KOKS
@rilla22 / 12.7./1./LKS
@Alexandra97 / 13.7 / 2. / Tyks
@Sunnuntai / 14.7. / 1. / Tays
@Sannuliini* / 15.7. / 3. / EPSHP
@Sinilisko / 15.7. / 1. / HUS
@Pilvihattara / 19.7./ 2./ TYKS
@Nöps / 22.7. / 1. / TYKS
@nanna_ / 24.7 / 3 / HUS
@Sannuli83 / 25.7/ 3/ HUS
 
  • Tykkää
Reactions: Pilvihattara
vierailija
Nytku tääl on vissii uusia, niin huutelen et meil on facebookissa salainen heinäkuiset ryhmä! Jos haluu mukaan nii mulle viestiä ja vähä kuvausta profiilikuvasta jos on samannimisii useempi ni lähettelen sit linkkiä
Heippa! Kiitos, kun hoidat faceryhmää! Pitääkö olla rekisteröitynyt, jotta voi laittaa sulle yksityisviestiä? Tämä Kaksplus on mulle ihan uusi.
 

Yhteistyössä