Heinäkuiset 2023 ❤️

Tein tänne pinon, oma laskettu aika on 1.7. ❤ Ekan testin tein jo maanantaina ja siihen tuli erittäin haalea viiva, tänään olis menkkojen pitänyt alkaa ja nyt viivat on jo todella vahvat eikä menkkoja näy 🥰 Oireita ei vielä pahemmin ole. Toivottavasti tänne saadaan tänne muitakin
 
vierailija
Ite tein eilen plussatestin, ja flon mukaan laskettu aika olis 4.7 😊 menkkojen piti alkaa tänään, mutta ei oo kyllä mitään menkkaoireita ollu näkyvissäkään 😁 pari päivää ollu hirveetä väsymystä, viime yönä ei sit tullu uni ollenkaan. Vähän sellanen kehno olo, mikään makee ei maistu 😅
 
  • Rakkaus
Reactions: Omppispomppis
Ite tein eilen plussatestin, ja flon mukaan laskettu aika olis 4.7 menkkojen piti alkaa tänään, mutta ei oo kyllä mitään menkkaoireita ollu näkyvissäkään pari päivää ollu hirveetä väsymystä, viime yönä ei sit tullu uni ollenkaan. Vähän sellanen kehno olo, mikään makee ei maistu
Onnea plussasta ❤ Täällä kans heräillään öisin ja makeaa ei tee mieli. Nyt mukaan astunut näläntunne ja heikotus sekä väsymys. Vahva oire mistä aloin epäillä raskautta oli tuntemukset rintojen sivuilla varsikin rappusia alas mentäessä. Kun sellaista ei oo ollut normaalisti. Samoin itkuherkkyys sai epäilemään vaikka sitä kyllä on joissain kierroissa ollut muutenkin.
 
Täällä plussattu viime torstaina eka kerran. LA menkkojen mukaan olis 3.7 mutta veikkaan että todellisuudessa aikasemmin kun sain niin aikasin niin vahvat viivat. Jospa se sit varhaisultrassa tarkentuu. Oireita ihan jäätävä palelu tyyliin kokoajan.
 
  • Rakkaus
Reactions: Omppispomppis
Kiva saada tänne muitakin 😍 Soittelin tänään neuvolaan ja varasin ekan ajan. Samalla kävin täyttämässä jo sähköistä neuvolakorttia ja laskettu aika osuukin ilmeisesti 30.6. mutta eipä sillä niin väliä, pysytään heinäkuisissa silti 😊
Varasin jo ajan varhaisultraankin 21.11. Ei malttais odottaa ❤ Edellisestä raskaudesta on jo neljä vuotta, joten tuntuu kuin olis taas uuden edessä! Tämä olis meidän viides lapsi ja yksi kkm taustalla tasan kuutisen vuotta sitten
 
Moi kaikille! Mä hyppään varovaisen onnellisena mukaan tähän heinäkuisten ketjuun tuolta haaveilijoista. 😊 tämä vauva olisi meille toinen lapsi. Esikoinen on heinäkuinen 2021 😊 toki esikoisen piti olla lokakuinen, mutta syntyi jo 25+1 mun vakavan raskausmyrkytyksen vuoksi hätäsektiolla. Nyt vähän jännittää tämä uusi raskaus..

Mä plussasin haamulaisella ekaa kertaa maanantaina dpo10 mutta tänään oli virallinen testipäivä ovulaation induktion jälkeen. Tänään siis dpo14 ja digitesti näytti "raskaana 2-3vko" 🥰 laskettu aika olisi hedelmöittymisajankohdan mukaan 7.7.

Varasin heti varhaisultran 18.11. Onko muut varanneet varhaisultraa?😊
 
  • Rakkaus
Reactions: Omppispomppis
Moi kaikille! Mä hyppään varovaisen onnellisena mukaan tähän heinäkuisten ketjuun tuolta haaveilijoista. tämä vauva olisi meille toinen lapsi. Esikoinen on heinäkuinen 2021 toki esikoisen piti olla lokakuinen, mutta syntyi jo 25+1 mun vakavan raskausmyrkytyksen vuoksi hätäsektiolla. Nyt vähän jännittää tämä uusi raskaus..

Mä plussasin haamulaisella ekaa kertaa maanantaina dpo10 mutta tänään oli virallinen testipäivä ovulaation induktion jälkeen. Tänään siis dpo14 ja digitesti näytti "raskaana 2-3vko" laskettu aika olisi hedelmöittymisajankohdan mukaan 7.7.

Varasin heti varhaisultran 18.11. Onko muut varanneet varhaisultraa?
Mulla tänään oviksesta laskettuna 4+0 ja varasin kans ultran 18.11. 😃
 
vierailija
Moi kaikille! Mä hyppään varovaisen onnellisena mukaan tähän heinäkuisten ketjuun tuolta haaveilijoista. 😊 tämä vauva olisi meille toinen lapsi. Esikoinen on heinäkuinen 2021 😊 toki esikoisen piti olla lokakuinen, mutta syntyi jo 25+1 mun vakavan raskausmyrkytyksen vuoksi hätäsektiolla. Nyt vähän jännittää tämä uusi raskaus..

Mä plussasin haamulaisella ekaa kertaa maanantaina dpo10 mutta tänään oli virallinen testipäivä ovulaation induktion jälkeen. Tänään siis dpo14 ja digitesti näytti "raskaana 2-3vko" 🥰 laskettu aika olisi hedelmöittymisajankohdan mukaan 7.7.

Varasin heti varhaisultran 18.11. Onko muut varanneet varhaisultraa?😊
 
Täällä tänään 5+0 ja varasin varhaisultran jo varmaan 3+ jotain kun sain ekan kunnon haamun testiin 😅 Varhaisultra olis 21.11. Mulla yksi kkm 9+ viikoilla ja siksi halusin pidemmälle ajan.
Aikooko muut ostaa dopplerin sydänäänien kuuntelemiseen? Mulla ollut kaikissa raskauksissa se ja nytkin sen aion ostaa 😊
Mitä oireit muilla on? Musta tuntuu tosi hassulta, että on niin vähän oireita vielä. Toki 6+ viikolla vasta alkanut pahoinvointi edellisissä joten sitä odotellessa. Nyt lähinnä iltaisin tulee väsymys kymmenen maissa, paleltaa, ei tee mieli makeaa vaan enemmän suolaista ja tissit aristaa hieman ja on turvonneet
 
Täällä tänään 5+0 ja varasin varhaisultran jo varmaan 3+ jotain kun sain ekan kunnon haamun testiin Varhaisultra olis 21.11. Mulla yksi kkm 9+ viikoilla ja siksi halusin pidemmälle ajan.
Aikooko muut ostaa dopplerin sydänäänien kuuntelemiseen? Mulla ollut kaikissa raskauksissa se ja nytkin sen aion ostaa
Mitä oireit muilla on? Musta tuntuu tosi hassulta, että on niin vähän oireita vielä. Toki 6+ viikolla vasta alkanut pahoinvointi edellisissä joten sitä odotellessa. Nyt lähinnä iltaisin tulee väsymys kymmenen maissa, paleltaa, ei tee mieli makeaa vaan enemmän suolaista ja tissit aristaa hieman ja on turvonneet
Mulla ei oikeen muuta ku yöllä heräily. Mullakin alkanu pahoinvointi 6+ jälkeen.
Ei oo ollu dopleria ja tuskin ostan, mutta ei sitä oo ihan poissuljettu 😌 mullaki oli kkm 8+6 ni käydään ultras kahdesti ennen nt ultraa 😌
 
Täällä tänään 5+0 ja varasin varhaisultran jo varmaan 3+ jotain kun sain ekan kunnon haamun testiin Varhaisultra olis 21.11. Mulla yksi kkm 9+ viikoilla ja siksi halusin pidemmälle ajan.
Aikooko muut ostaa dopplerin sydänäänien kuuntelemiseen? Mulla ollut kaikissa raskauksissa se ja nytkin sen aion ostaa
Mitä oireit muilla on? Musta tuntuu tosi hassulta, että on niin vähän oireita vielä. Toki 6+ viikolla vasta alkanut pahoinvointi edellisissä joten sitä odotellessa. Nyt lähinnä iltaisin tulee väsymys kymmenen maissa, paleltaa, ei tee mieli makeaa vaan enemmän suolaista ja tissit aristaa hieman ja on turvonneet
Mulla on dopler esikoisen odotuksen ajalta tallessa. 😊 oireita on kyllä monenlaisia. Kuvottavaa oloa on ollu jo parina päivänä ja lisäksi aika kovaa väsymystä (toki voi johtua 1v yöheräämisistä myös 😅). Tissit myös aristaa mulla. Mä harrastan jalkapalloa ja eilen treeneissä olin ihan loppu. Musta tuntui etten jaksa yhtään juosta ja sykkeet huiteli pilvissä. Lisäksi piti oikein haukkoa happea kun niin koville otti. Ei siis yhtään normaali fiilis ollut pelatessa 😅

Missä päin muut asuu? Mä asun pk-seudulla 😊
 
Esikoinen tuli meille iloisena joskin odottamattomana yllätyksenä, joten tuon raskauden aikana en tullut edes ajatelleeksi varhaisultrassa käyntiä. Tuolloin oli niin pää pyörällä, että asiat etenivät vain neuvolan ohjeiden mukaisesti, eikä osannut ajatella yhtään, mitä itse haluaa tai pitäisikö jostain olla huolissaan.

Asumme Tampereella ja katselin muutamaa paikkaa, jossa voisi käydä varhaisultrassa. Tietääkö joku suositella jotain tiettyä paikkaa Tampereella? Helpottaisikohan tuo jännitystä, jos näkisi, että kaikki on hyvin...?
 
Esikoinen tuli meille iloisena joskin odottamattomana yllätyksenä, joten tuon raskauden aikana en tullut edes ajatelleeksi varhaisultrassa käyntiä. Tuolloin oli niin pää pyörällä, että asiat etenivät vain neuvolan ohjeiden mukaisesti, eikä osannut ajatella yhtään, mitä itse haluaa tai pitäisikö jostain olla huolissaan.

Asumme Tampereella ja katselin muutamaa paikkaa, jossa voisi käydä varhaisultrassa. Tietääkö joku suositella jotain tiettyä paikkaa Tampereella? Helpottaisikohan tuo jännitystä, jos näkisi, että kaikki on hyvin...?
Täällä yksi Tampereen seudulla asuva. Aiemmissa raskauksissa olen käynyt Terveystalolla mutta nyt löysin edullisemman paikan, Perhe Arten. Varasin sinne nyt ajan. Itse olen saanut mielenrauhaa enemmän kun olen päässyt käymään varhaisultrassa 😊
 
vierailija
Täällä yksi Tampereen seudulla asuva. Aiemmissa raskauksissa olen käynyt Terveystalolla mutta nyt löysin edullisemman paikan, Perhe Arten. Varasin sinne nyt ajan. Itse olen saanut mielenrauhaa enemmän kun olen päässyt käymään varhaisultrassa
Juuri vilkaisinkin tuon Perhearten nettisivuja ja näytti hyvältä paikalta. Asia mietintämyssyyn ja kerron, jos varataan aikaa. :)

Ei saisi vertailla raskauksia, kun ne voivat olla niin erilaisia, mutta huolettaa pahoinvoinnin vähyys. Vain pieniä huonon olon aaltoja ollut nyt, kun taas esikoisen kohdalla päivittäinen oksentaminen alkoi jo ennen testiä ja loppui vasta viikolla 16.
 
Että ärsyttää kun piti mennä ainoa digitaalinen testi tekemään jo tänään päiväpissasta 🤯 En vaan malttanut olla tekemättä kun hain postista. No sehän näytti tietty viikot 2-3 kun tänään tasan 5 viikkoa täynnä. Olis ehkä pitänyt säästää aamuun, mutta olin liian malttamaton. Ehkä käyn ma vielä yhden digin hakemassa 😅

Pitää varmaan joku ketju lasketuista ajoista yms tänne tehdä, kun alkaa väkeä tulla lisää 😊
 
Mua jotenkin huolettaa raskaustestien viivojen vahvistuminen. Ei kauheeta vahvistumista oo tullut ja eivät ole vieläkään lähellekään tasavahvat, vaikka kuukautiset on jo myöhässä. Muistelisin, että esikoisen raskaudessa viivat tummuivat paljon nopeammin.. 🤔 pakko testata joka päivä, vaikka siitä ei ookaan mitään hyötyä 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Omppispomppis

Yhteistyössä