Päätin nyt rekisteröityä niin on kivempi nimellä täällä jutellaMie ilmoittaudun heinäkuisiin! Laskettu aika 12.7.
Mulle ja puolisolle ensimmäinen, itse olen tästä haaveillut jo pari vuotta, mutta puoliso on vähän jarrutellut, enkä tiedä olisinko itsekään ollut valmis aiemmin.
Tein malttamttomana ensimmäisen testin jo 28.10., ja se näytti negaa. Seuraavalla viikolla ei kuitenkaan menkkoja alkanut kuulumaan niin testasin uudestaan ja eka himmeä plussa tuli 4.11., vahvempana sitten 6.11.
Soitin neuvolaan ja ekassa puhelussa oli tosi mukava terkkari, joka kyseli alustavasti jotain tietoja ja laittoi sitten ajanvarausta varten soittoajan omaan neuvolaan. Sieltä sitten soitti erittäin kiireisen oloinen ihminen, jonka tarkoitus tuntui olevan vain äkkiä varata aika ja kertoa että sähköpostiin tulee kutsu äitiyskorttisovelluksen (vai mikä se on) käyttöön. Itse ihan hukassa että mitä nyt pitää osata tehdä ja varoa, kun neuvola-aika on vasta 5.12. Ehdin kuitenkin kysyä vitamiineista ja foolihaposta ja rokotuksista, meillä töissä sjositellaa ottamaan koronan tehosterokote ja influenssarokote.
Pitää toivoa että vastaanotolla on vähän rauhallisempi tunnelma tai joudun harkitsemaan että pyydän terkkarin vaihtoa.
Mie oon 28, mies pari vuotta vanhempi.
Onko muita joilla oireet on hyvin lieviä? Plussaamisen aikaan oli muutaman päivän semmosta menkkakivun kaltaista kipua alavatsalla, ja nyt muutaman päivän ajan ollut rinnat ja erityisesti nännit erit arat, suihkussa käyminenkin käy kipeää muuten ei mitään pahoinvointia, väsymystä tai muuta "yleistä" oiretta (pitää koputtaa puuta). En valita jos voimakkaita oireita ei tulekaan, mutta välillä tuntuu että voinko olla edes raskaana kun ei tämän kummempaa ole