Heinäkuiset
28.6. / Oliivi3 / 3. lapsi (miehen 1.)
3.7 / rougemoux / 2.lapsi /nt-ultra 18.12
3.7/ Sabriiiina/4.lapsi (miehen 2.)/NT-U 21.12
3.7/ Lintuliini95/ 1.lapsi/ NT-ultra 18.12
4.7. / Brave / 1. lapsi
4.7 / laa95 / 2.lapsi
4.7./ naapu / 2. lapsi
6.7. / Mustalilja / 1. lapsi
8.7. / Sannaap123 / 3. lapsi
10.7. / Norappi / 3. lapsi
10.7. / Ingaliini / 2. lapsi
12.7 / Hanipani / 1. lapsi
12.7. / Angervo76 / 3.lapsi, miehen 1.
15.7. / -Lounatuuli- / 1. lapsi
15.7. / Sinpuli / 1. Lapsi
18.7. / lilla_ / 2. lapsi
20.7 / Aureliam/ 3.lapsi, miehen2.
25.7./Aniaj/3.lapsi
25.7./ Titi-Love / 2. Lapsi
28.7. / Omenansiemen / 1. lapsi
Poistin itseni listalta.
Syke nähtiin ja kaikki piti olla hyvin rv8, nyt rv 10 vastasi kokoaan mutta ei sykettä.
En voi käsittää että meille käy taas näin huonosti. Ei mitään varoitusmerkkejä että olis edes keskeytynyt, jotenkin niin julmaa. Meidän matkaan mahtui positiivista testiä, 4 peräkkäistä kesken menoa ja 3 kemiallista. Olisi ollut parempi ettei jäisi ollenkaan raskaaksi.
Pelottaa miten tyhjennyksen kanssa käy kun vuosi sitten oli lähteä henki, toivon että saisin nyt edes itse valita suoraan kaavinnan nukutuksessa.
Meidän yritys päättyy tähän ja täytyy luopua yhteisestä haaveesta ennen kuin järki lähtee.
Eniten sydän särkyy siitä että miehestäni jää lapseton eikä saa ikinä kokea sitä rikkautta elämästään. Täytyy vaan oppia elämään asian kanssa.
Toivottavasti te muut saatte pienokaiset syliin turvallisesti ja kaikkea hyvää
Pohdin tätä Ovumian vastaanotolla ja lääkäri sanoi, että ainakaan alkuvaiheessa raskaana olevia ei rokoteta, koska rokotetta ei ole testattu raskaana olevilla. Eli mitä todennäköisemmin meidän vauvat ehtivät syntyä ennen kuin meille rokotetta edes tarjotaan. Joten tämän takia asiaa lienee edes turha pohtia. Muuten varmaankin olisin ottanut, vaikka ehkä hiukan pelonsekaisin tuntein. Eilen juuri sain influenssarokotuksen.Hei, mitä ajatuksia herättää korona rokote, aijotteko ottaa jos raskaana saa? Toivon asiallista keskustelua, jos mielestäsi korona tai rokotteet on vaikka jonkun sortin salaliittoteoria, niin pidä asia omana tietonasi!
No,pohdin kuitenkin.Pohdin tätä Ovumian vastaanotolla ja lääkäri sanoi, että ainakaan alkuvaiheessa raskaana olevia ei rokoteta, koska rokotetta ei ole testattu raskaana olevilla. Eli mitä todennäköisemmin meidän vauvat ehtivät syntyä ennen kuin meille rokotetta edes tarjotaan. Joten tämän takia asiaa lienee edes turha pohtia. Muuten varmaankin olisin ottanut, vaikka ehkä hiukan pelonsekaisin tuntein. Eilen juuri sain influenssarokotuksen.
Mitä mieltä itse olet asiasta?No,pohdin kuitenkin.
Mulla on ihan ajatukset.Mä henkilökohtaisesti ottaisin heti rokotteen, jos en olisi raskaana (ja siis jos sitä mulle tarjottaisiin). Mutta tuo raskaana olevilla testaamattomuus pelottaa, tahtoisin nähdä jotain dataa ennen omaa rokotusvuoroa siitä, miten raskaana olevilla rokote käyttäytyy. Teoriassa ei sen pitäisi olla vaarallinen (ainakaan siis tää RNA-rokote), mutta silti. Kiinnostaa, mitenhän vaikka raskaana olevan terveydenhuollon henkilökunnan tai riskiryhmien edustajien kanssa toimitaan!
Mun oli pakko kommentoida tähän, itse makaan sängyssä mutkalla ja mun potema paha olo, vilunväreet, karsea väsymys ja mielialojen vaihtelut on kaikkea muuta kun pieni salaisuus tuolle kumppanillekin kestää! onko muita, joiden puolisot joutuu ns. koville tässä...Rv 7+6, ensimmäinen lapsi. Olen nyt viikkojen ajan yrittänyt totutella ajatukseen raskaudesta. Lapsi on toivottu, mutta en uskalla intoilla. Keskenmeno pelottaa aivan koko ajan, tuttua?
Tässä alkuhuumassa olen googletellut aivan kaikki oireet ja asiat raskauteen liittyen vastoin neuvolatädin ohjeita. Kävin eilen varhaisultrassa, löytyi syke ja muutenkin kaikki toistaiseksi hyvin. Kätilö odotti varmaan herkistymistä, mutta olin lähinnä kauhuissani. Mitä jos syke ei löydykkään enää ensi kerralla?
Nyt googlettelin ruskuaispussista D) ja törmäsin tähän ketjuun. Musta on niin ihana ajatella, että ympäri Suomen on naisia samanlaisessa elämäntilanteessa (raskaus, la heinäkuussa). Monikohan teistä nyttenkin makaa sängyn/sohvan mutkalla pienen salaisuuden kanssa, kuten minä.
Onko muilla ollut sellaista oloa kun ei olisikaan raskaana?
Tuntuu kun oisin parissa päivässä "unohtanut" koko asian, ja jotenkin vaan tuntuu siltä että en ole raskaana. Oireet ollut nyt taas suht lieviä (ja tiputtelu vihdoinkin loppui torstaina!!) On jotenkin ihan eri fiilis kun vaikka pari viikkoa sitten.
Täällä..oireet on aika vähäisiä. Rinnat vähän arat, alavatsaa nipistelee ja pahoinvointi on, mutta lievää. Huolettaa, miksi tuo pahoinvointi on noin lievää. Kahdesta ekasta oli tosi voimakasta. Alkuviikosta olin todella huonovointinen ja aamuista ei tullut mitään. Tänään aamulla nousin ihan hyvällä fiiliksellä ja join paljon mehua..se tuli kylläkin ylös, mut emt. Pelottaa hirveesti onko kaikki ok..Onko muilla ollut sellaista oloa kun ei olisikaan raskaana?
Tuntuu kun oisin parissa päivässä "unohtanut" koko asian, ja jotenkin vaan tuntuu siltä että en ole raskaana. Oireet ollut nyt taas suht lieviä (ja tiputtelu vihdoinkin loppui torstaina!!) On jotenkin ihan eri fiilis kun vaikka pari viikkoa sitten.