@Sabriiiina meillä ei kanssa tässä Tampereen kupeessa ultrata kuin 2 krt ja nekin Tampereella terveystalolla. Meillä neuvolassa on ainoastaan, että sykkeet voidaan kuunnella.
Siis näkyikö oliko kohtu kasvanut tai näkykö mitään raskauteen viittaavaa materiaalia? Otettiinko hcg?Nyt on varhaisultrassa käyty, ainut mikä saatiin varmistettua niin ettei ainakaan ole kohdun ulkopuolinen. Muuta ei sitten selvinnytkään..
On toki mahdollisuus että olisikin vasta 5 viikolla. Gyne laskeskeli että se voisi olla juuri ja juuri mahdollista.
Kohtu oli muuten siisti, eikä "näkynyt vuotoja". Nyt piinaavat 10 päivää edessä, sitten kontrolliin. Jos silloin on sama tilanne niin sitten on mennyt kesken. Tai jos ensi viikolla alkaa kovemmat vuodot niin tietää syyn..
Tilanne on siis että viimeisimmät menkat alkoi 12.10 (kesti noin 5 päivää), ovis päivästä ei ole varmuutta. 30.10 oli menkkamaisia kipuja ja tuli pari tippaa vuotoa (kiinnittyminen?)
7.11 näytti clearblue 1-2 viikkoa raskaana, sama juttu 11.11
14.11 näytti 2-3 viikkoa, ja 21.11 3+.
En haluaisi heittää vielä pyyhettä kehään, gynekin yritti tsempata että ei vielä ole toivoa menetetty. Kovasti kumminkin keskenmeno kummittelee takaraivossa.
Olin niin jännittynyt etten tarkalleen muista mitä gyne sanoi mutta näin kirjoitti: Näkyi kohdun sisäinen raskausontelo. Sisällä ruskuaispussi ja mahdollisesti alkio kaiku. Kohtu ja sivut siistit. Vaikuttaisi olevan H5+0. Kontrolliaika sovittu".Siis näkyikö oliko kohtu kasvanut tai näkykö mitään raskauteen viittaavaa materiaalia? Otettiinko hcg?
Rv 5 ei oikein sen kummemmin näy mitään, mutta vaikka jo rv 5+6 voi näkyä sykekkin, se on niin yksilöllistä. Koita olla huolehtimatta vaikka se on enemmän kun vaikeaa. Toivotaan että kontrollissa tulee hyviä uutisia <3
Näyttikös noi viikkonäytölliset ajan ovulaatiosta noin ajan,eikä rv vai muistanko väärin?
Noniin hyvältä hei kuullostaa viikkoihin nähden. Mulla näky tästää 5+4 ruskuaispussi, edellisessä näkyi samalla viikolla syke. On niin päivistä kiinni,eikä kaikilla mee samanlsilla. Että nyt huokaset, siellä näyttää siltä kun kuuluukin tässä vaiheessa <3Olin niin jännittynyt etten tarkalleen muista mitä gyne sanoi mutta näin kirjoitti: Näkyi kohdun sisäinen raskausontelo. Sisällä ruskuaispussi ja mahdollisesti alkio kaiku. Kohtu ja sivut siistit. Vaikuttaisi olevan H5+0. Kontrolliaika sovittu".
Ei otettu hcg:tä. Mun ymmärtääkseni tuo cb:n testi näyttää hedelmöittymisestä kuluneen ajan.
Sitä sanoikin että jos nyt on vasta 5 viikolla niin siihen nähden tuo näky on aivan normaali toivotaan parasta!
Mulle sanottiin neuvolassa että menkkamaiset kivut just on ihan normaalejaÄäh,mulla alko eilen hyvin menkkamaiset kivut ja ne on jatkunu koko yön. Alku yön sain vähän nukuttua särkylääkkeen avulla. Eilen illalla en saanut sydänääniä kuulumaan vaikka vartin etsin,äsken onneks sain lopulta kuulumaan.
Juilii koko ajan tosi paljon, ei varmaan normaalia oo...? Miten tää on neljännen(kin) kohdalla niin uutta,eikä muista edellisistä raskauksista tämmöstä..
Joo jotenkin kuvittelin että ne ajottuu sinne ihan alkuun rv 3-5 mutta että vieläkinMulle sanottiin neuvolassa että menkkamaiset kivut just on ihan normaaleja
Mä kävin tällä viikolla neuvolassa ja nyt 9+3 et aika samoissa mennään sun kanssa. Varmasti ihan huoletontaJoo jotenkin kuvittelin että ne ajottuu sinne ihan alkuun rv 3-5 mutta että vieläkin
Rv 9+0
Mulla oli esikoisen raskaudessa noita kipuja johki rv 11-12 asti ei toki jatkuvasti, mutta aina sillon tällöin.Joo jotenkin kuvittelin että ne ajottuu sinne ihan alkuun rv 3-5 mutta että vieläkin
Rv 9+0
Joo sama homma! Nuorin kuitenkin vuoden ikäinen, niin luulis jotain olevan (itsellä) muistissa mutta ihan hädässä pienissä tuntemuksissa. Kyllä sitä muka itse neuvoo ja tsemppaa toisia,mutta omalla kohdalla hyvä etten neuvolaan oo jo soittamassa@Sabriiiina toivottavasti kipusi ihan normaaleja ja varmasti ovatkin
On se kyllä kumma, että minullakin kaksi raskautta takana ja silti ei tiedä mikä on normaalia ja mikä ei. Tuntuu, kun olisin raskaana ensimmäistä kertaa ikinä ja kaikkea on tarvinnut googlailla. Huomenna käynnistyy täälläkin rv7 6+0.
Pahoinvointi on alkanut, esiintyy aamuisin-aamuipäivisin, päivät ja illat mennyt ok, mutta aamu alkaa tosi huonolla ololla ja huippauksella ja täytyy ihan oksentaa. Voi kunpa pysyisi näin..
Mulla ei tässä raskaudessa oo oireita oikeastaan nimeksikään, mutta esikoisen kohdalla oli just noin ku sulla! Saatoin oksentaa yhtenä päivänä ja seuraavana ei yhtään mitään oloja. Samoin välillä rintoja vihloi niin ettei saanut nukuttua, ja sit taas seuraavana päivänä ei mitään tuntemuksia. Yritä vaan nauttia niistä päivistä, kun pääset helpommallaMoikka, miten kaikilla on raskausoireet käyttäytyneet nyt? Itsellä on menossa viikko 9 (8+jotain) ja minulle vaihtelee pahoinvointi ja tissikipu aika paljon. Viime viikolla pahoinvointi alkoi helpottaa tosin joinakin päivinä palasi takaisin. Tissit ovat kasvaneet huomattavasti mutta eivät ole enää kipeät. Vaikka vauva ja syke on nähty niin silti jostain syystä jaksan stressata tätä. Miten siis teillä muilla, vaihteleeko oireet? Vielä ei dopplerillakaan sydänääniä kuule, tosin en ole koettanut edes vielä kun olen ajatellut että lienee turhaa tässä vaiheessa..
21 .päivä seuraava ultra sitten tiedossa jossa vauvaa pääsisi kurkkimaan. Hyviä viikonjatkoa kaikille!