Heinäkuiset 2021

Lääkärin poissaolon takia ultra peruuntui tältä päivältä
Joku puhelinhenkilö, joka ei näemmä ollut yhtään kartalla tarjosi ultraa joulukuulle. Kun viikkoja ei nyt tiedetä pitkien kiertojen takia, niin vähän myöhäistä joulukuussa niitä alkaa selvittämään vasta. Tämä henkilö vielä ihmetteli, haluanko abortin kun viikot ovat minulle niin tärkeä asia.

Maanantaille sain lopulta ajan terkalle, joka ultraa. Toivottavasti kaikki silloin kunnossa.
No olipa ikävä homma ja myös toi utelu! Tottakai viikot on tärkeät tietää missä mennään että osaa suunnitella tuleviakin ultria sekä oman hyvinvoinnin ja huolen kannalta nähdä että kaikki on mallillaan, olipas urpo henkilö puhelimessa!
Onneksi sait kuitenkin nopeasti uuden ajan ja pidetään peukkuja että kaikki hyvin❤
 
  • Rakkaus
Reactions: rougemoux
Mä jään ainakin, en uskalla liittyä fb ryhmään ainakaan vielä...tosin palloilen kesäkuun ja tän ryhmän väliä kun mun la. On ehkä 30.6, tarkentuu sitten ultrassa

Okei kiva juttu :) onko muuten sinulla nyt minkälaisia raskausoireita ollut? Tai muilla jotka vielä ketjussa ovat? Sulla Alinna86 oli ainakin tuolla edellisessä ketjussa listattuna ne, onko ne vielä pitäneet pintansa? Minusta tuntuu että itselleni koko ajan tulee lisää oireita,kohta on joka sormelle jakaa niitä. Tosin muistelisin että tällaista se on edellisissäkin raskauksissa ollut. Tänään on kiukuttanut kovasti, luultavasti väsymyksestä johtuvaa. Inhoan sitä kun hormonit saa mielen sekaisin, siis niin inhottavaa.
 
Paljon onnea plussista @tipsutin<3 ja @Sannaap123! ❤❤❤

Minäkään en ihan vielä uskalla liittyä Fb-ryhmiin, mutta hieman pidemmillä viikoilla voisin hyvinkin.

Olipa muuten ihana ajatus paljastaa raskausuutiset jouluna. Mieheni sukulaisille voisimme hyvin paljastaa silloin, jos sinne asti päästään.

Omille vanhemmilleni saatamme kertoa jo isänpäivänä. :) Olivat kesällä tukena, kun menetettiin ensimmäinen ja tietävät, että olemme yrittäneet. Olisi tosi ihana nähdä isäni reaktio, kun isänpäivälahjasta paljastuisikin jotain vaarille.❤:)
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86 ja norappi
Okei kiva juttu onko muuten sinulla nyt minkälaisia raskausoireita ollut? Tai muilla jotka vielä ketjussa ovat? Sulla Alinna86 oli ainakin tuolla edellisessä ketjussa listattuna ne, onko ne vielä pitäneet pintansa? Minusta tuntuu että itselleni koko ajan tulee lisää oireita,kohta on joka sormelle jakaa niitä. Tosin muistelisin että tällaista se on edellisissäkin raskauksissa ollut. Tänään on kiukuttanut kovasti, luultavasti väsymyksestä johtuvaa. Inhoan sitä kun hormonit saa mielen sekaisin, siis niin inhottavaa.
Oireet jatkuu kyllä edellee mutta vaihtelevasti päivittäin.
Energia puuskia tulee mut sit saatan ykskaks nukahtaakin pystyyn ja oonkin parina päivänä vetänyt päikkärit.
Sit himoan kahvia mutta välillä kun sen saa se maistuukin palaneelle :D
Hajut käy myös kaikki nenään.
Unet katkonaisia kun ramppaan yöllä väh. 3 x vessassa.
Nälkä iskee salamana ja tulee huono olo jos ed. Syömisestä venähtää 2-3tuntia.
Itkuherkkä oon ollu viime päivinä myös ja vatsa turvonnut niin että olisin ainakin jo puolessa välissä raskautta:LOL:
Sinänsä tää on erilainen kuin esim esikoisessa kun heti alkoi se pöntön halailu ja armoton väsymys mut ehkä nekin ehtii vielä tulla kun tänään vasta 5+1 :X3:
 
Oliko täällä ketään muuten joka vielä meinaa tehdä viikko digiä?
Mulla on yksi vielä kaapissa ja ensin meinasin sen tehdä la. Mutta aloin laskemaan arvoja niin saattaisi hcg olla n. 16000 ja siihen 3+ tarvittaisiin aika korkee hcg 20000, onkohan noi niin tarkkoja...aattelin nyt sit ootella ehkä kuitenkin sinne su. Että sen teen ja toivon että 3+ tulisi ja sit ois mun testit tehty (kaikki ne reilut 20kpl) :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis ja rougemoux
Toi Facebook ryhmä kuulostaa kivalta
Liityn itse vaan vähän myöhemmin, kun tulee viikkoja lisää. Eli jään tänne vielä kirjoitteleen myös :D
Minulla on kans haavena, että jouluna kertoisimme muille :love: vielä täytyy hieman ideoida, että miten ;)
Soitin tänään sinne ultraan ja sain myöhöstettyä sitä aikaa:D tai sieltä sanottiin, että ens viikolla aukee lisää aikoja niin varailen silloin vähän myöhemmälle :)
Raskausoireita on lievä etova olo, nännit kosketusarat, hirveä jano ja sen takia ravaan vessassa. Leukaan on ilmestynyt tänään oikein kunnolla finnejä ja jos tekee vähänkin jotain fyysistä niin hengästyn ja pulssi nousee.

Ajattelin myös tehä viikko digejä ainakin huomenna oli suunnitelma ja katsoo teenkö ens viikolla vielä lisää :)
 
Möyssy
Meillä kun esikoisen nt-ultra oli samana päivänä kuin nyt tällä tulevalla, eli juuri ennen joulua, niin kerrottiin isovanhemmille, tädeille ja sedille itse tehtyjen mukien kautta :D jokainen sai siis lahjaksi mukin johon oli kirjotettu ja poltettu teksti ”mummu” tai ”täti” tyyliin. Se oli ihan hauska katsella muiden ilmeitä, kun ensin ihmettelivät mutta sitten alkoi raksuttaa :D
Monilla onkin jo paljon oireita! Ite en tunnista vielä kuin väsymyksen ja että paleltaa koko ajan. Tuntuu siis vielä vähän epätodelliselta, kun ei vielä yökkääkkään pönttöön :’D
 
Heippa! Varovasti liityn mukaan, voi olla että poistun bumerangina. Neljäs lapsi, kaksi ekaa luomuna edellisestä suhteesta, kolmas 3.icsin 1.pas muru ja nyt tärppäsi 3.icsin 3.pas, viime kuussa ei onnistunut. Viimeinen yritys tämä.
@Alinna86 taisit olla tuolla toiveissa vauva 2021 kun siellä viime pas yrityksessä pyörin :) poistuin sieltä vähin äänin kun olin niin huonona.
Toissapäivänä alkoi järkyttävät alavatsakivut, mutta ei oo tullu vuotoa. Tänään pitää mennä klinikalle tarkistaa, onko kaikki ok ja onko raskaus oikeassa paikassa, jos nyt jotain ees näkyy kun on arviolta rv 5. Mulla otettiin maanantaina hcg joka oli 588, eli ihan hyvä, ei toki takaa sen kummemin mitään.

Hyvää viikonloppua kaikille :)
 
Heippa! Varovasti liityn mukaan, voi olla että poistun bumerangina. Neljäs lapsi, kaksi ekaa luomuna edellisestä suhteesta, kolmas 3.icsin 1.pas muru ja nyt tärppäsi 3.icsin 3.pas, viime kuussa ei onnistunut. Viimeinen yritys tämä.
@Alinna86 taisit olla tuolla toiveissa vauva 2021 kun siellä viime pas yrityksessä pyörin poistuin sieltä vähin äänin kun olin niin huonona.
Toissapäivänä alkoi järkyttävät alavatsakivut, mutta ei oo tullu vuotoa. Tänään pitää mennä klinikalle tarkistaa, onko kaikki ok ja onko raskaus oikeassa paikassa, jos nyt jotain ees näkyy kun on arviolta rv 5. Mulla otettiin maanantaina hcg joka oli 588, eli ihan hyvä, ei toki takaa sen kummemin mitään.

Hyvää viikonloppua kaikille
Juu olin ja muistelenkin että tutuhko nimimerkki! Tervetuloa joukkoon ja onnea plussasta :)
Toivottavasti kivut kasvukipuja ja kaikki kuitenkin hyvin❤
Onneksi pääset tarkistukseen ❤
 
Huh,kyllä mä tähän parkkeeraan toistaiseksi itseni.
Nyt olisi 4+6, oon vähän hukassa miten noi laskettiin kun on pakastealkionsiirto takana. Heinäkuun alussa olisi sitten ajankohtaista, toisin kolme lasta on tullu ennen la, viimeisin 36+3.
Hcg oli 3400 tänään, eli saa nyt huokaista sen suhteen.

Onko täällä muita kipuilioita? Aikaisemmissa ei ole tämmöstä ollu, ajoittaisia nippailuja ja repäisyä mutta tää on jatkunu ke aamusta asti eikä loppunu :(
 
Huh,kyllä mä tähän parkkeeraan toistaiseksi itseni.
Nyt olisi 4+6, oon vähän hukassa miten noi laskettiin kun on pakastealkionsiirto takana. Heinäkuun alussa olisi sitten ajankohtaista, toisin kolme lasta on tullu ennen la, viimeisin 36+3.
Hcg oli 3400 tänään, eli saa nyt huokaista sen suhteen.

Onko täällä muita kipuilioita? Aikaisemmissa ei ole tämmöstä ollu, ajoittaisia nippailuja ja repäisyä mutta tää on jatkunu ke aamusta asti eikä loppunu

Moikka, mulla ainakin on ollut pahoja repäisykipuja ja nippailujs. Välissä on kuuksutiskiouja mahan ja selän puolella, jotka kestää hetken ja siyten laantuu. Kolmas raskaus niin olisiko jo paikat nin löydät että kivut tuntuvat näin kovina? Onko sinulla edelliset raskaudet olleet erilaisia, kipuineen yms. kanssa?

Tietysti kipujen tuntemista pahentaa huimaaminen ja paha olo, mutta levossakin kyllä tuntuvat välissä pahalle ja pitää vaihtaa asentoa.
Miten muilla menee? :)
 
Moikka! Plussasin myös tällä viikolla, eikä menkkoja ole alkanut tänään kuulumaan. Mukavaa että täällä on näin paljon tilanteen päällä olevaa porukkaa - itsellä olisi kyseessä ensimmäinen lapsi, ja täytyy myöntää että jotain täällä mainittuja termejä on joutunut jopa googlettamaan. Nyt on pari päivää mennyt palellessa ja yökötyksenmaku suussa. MItä suosittelisitte tekemään näin aikaisessa vaiheessa (4+0) neuvolaan soittamisen (ja foolihapon syömisen) lisäksi? Harhauduin jo ostamaan pari äitiysvaatetta, mutta muuten tarkoituksena kyllä olisi pysyä viileästi pöksyissäni vielä hetki.
 

Yhteistyössä