vierailija
Ah tosiaan! Hei laittakaa kaveripyyntö minulle: Annastiina Siira, lisään teidät sitten
Pyyntö laitettuAh tosiaan! Hei laittakaa kaveripyyntö minulle: Annastiina Siira, lisään teidät sitten
Laitoin kaveripyynnön onhan salainenrymä myös, ettei näy kellekkään, että siihen kuuluu? Ei tarvii tuttujen tietoon vielä tullaAh tosiaan! Hei laittakaa kaveripyyntö minulle: Annastiina Siira, lisään teidät sitten
On. Jäsenet ei näy ellei itse ole ryhmässäLaitoin kaveripyynnön onhan salainenrymä myös, ettei näy kellekkään, että siihen kuuluu? Ei tarvii tuttujen tietoon vielä tulla
No olipa ikävä homma ja myös toi utelu! Tottakai viikot on tärkeät tietää missä mennään että osaa suunnitella tuleviakin ultria sekä oman hyvinvoinnin ja huolen kannalta nähdä että kaikki on mallillaan, olipas urpo henkilö puhelimessa!Lääkärin poissaolon takia ultra peruuntui tältä päivältä
Joku puhelinhenkilö, joka ei näemmä ollut yhtään kartalla tarjosi ultraa joulukuulle. Kun viikkoja ei nyt tiedetä pitkien kiertojen takia, niin vähän myöhäistä joulukuussa niitä alkaa selvittämään vasta. Tämä henkilö vielä ihmetteli, haluanko abortin kun viikot ovat minulle niin tärkeä asia.
Maanantaille sain lopulta ajan terkalle, joka ultraa. Toivottavasti kaikki silloin kunnossa.
Mä jään ainakin, en uskalla liittyä fb ryhmään ainakaan vielä...tosin palloilen kesäkuun ja tän ryhmän väliä kun mun la. On ehkä 30.6, tarkentuu sitten ultrassaMoikka, jääkö tänne puolelle ketään juttelemaan? mulla ei ole facebookkia joten en varmaan ryhmään pääse
Mä jään ainakin, en uskalla liittyä fb ryhmään ainakaan vielä...tosin palloilen kesäkuun ja tän ryhmän väliä kun mun la. On ehkä 30.6, tarkentuu sitten ultrassa
Se taitaa olla se julkinen ryhmä, joka paisuu isoksi. Suljettua ryhmää en löytänyt.Mä löysin kyllä sen faceryhmän haulla. Kannattaa laittaa suljetuksi joa haluu että ei näy yhtään kellekkään.
Mä en tiiä onko se muutettu mun liittymisen jälkeen. Kun mä löysin sen haulla kun kokeilin ja pääsin liittymään. Ylläpitäjänä tämä henkilö joka sanoi ja sama nimi ryhmällä. Nyt kyllä oli yksityinen jo.Se taitaa olla se julkinen ryhmä, joka paisuu isoksi. Suljettua ryhmää en löytänyt.
Oireet jatkuu kyllä edellee mutta vaihtelevasti päivittäin.Okei kiva juttu onko muuten sinulla nyt minkälaisia raskausoireita ollut? Tai muilla jotka vielä ketjussa ovat? Sulla Alinna86 oli ainakin tuolla edellisessä ketjussa listattuna ne, onko ne vielä pitäneet pintansa? Minusta tuntuu että itselleni koko ajan tulee lisää oireita,kohta on joka sormelle jakaa niitä. Tosin muistelisin että tällaista se on edellisissäkin raskauksissa ollut. Tänään on kiukuttanut kovasti, luultavasti väsymyksestä johtuvaa. Inhoan sitä kun hormonit saa mielen sekaisin, siis niin inhottavaa.
Pyyntö laitettu! nimellä Jenna SAh tosiaan! Hei laittakaa kaveripyyntö minulle: Annastiina Siira, lisään teidät sitten
Juu olin ja muistelenkin että tutuhko nimimerkki! Tervetuloa joukkoon ja onnea plussastaHeippa! Varovasti liityn mukaan, voi olla että poistun bumerangina. Neljäs lapsi, kaksi ekaa luomuna edellisestä suhteesta, kolmas 3.icsin 1.pas muru ja nyt tärppäsi 3.icsin 3.pas, viime kuussa ei onnistunut. Viimeinen yritys tämä.
@Alinna86 taisit olla tuolla toiveissa vauva 2021 kun siellä viime pas yrityksessä pyörin poistuin sieltä vähin äänin kun olin niin huonona.
Toissapäivänä alkoi järkyttävät alavatsakivut, mutta ei oo tullu vuotoa. Tänään pitää mennä klinikalle tarkistaa, onko kaikki ok ja onko raskaus oikeassa paikassa, jos nyt jotain ees näkyy kun on arviolta rv 5. Mulla otettiin maanantaina hcg joka oli 588, eli ihan hyvä, ei toki takaa sen kummemin mitään.
Hyvää viikonloppua kaikille
Huh,kyllä mä tähän parkkeeraan toistaiseksi itseni.
Nyt olisi 4+6, oon vähän hukassa miten noi laskettiin kun on pakastealkionsiirto takana. Heinäkuun alussa olisi sitten ajankohtaista, toisin kolme lasta on tullu ennen la, viimeisin 36+3.
Hcg oli 3400 tänään, eli saa nyt huokaista sen suhteen.
Onko täällä muita kipuilioita? Aikaisemmissa ei ole tämmöstä ollu, ajoittaisia nippailuja ja repäisyä mutta tää on jatkunu ke aamusta asti eikä loppunu