Heinäkuiset 2018

Helpottavaa kuulla, että muillakin vielä vähän vähemmällä oireita. Ehkä ne tästä lähtee! :D Mä odotan kauhulla viikkoa 6+, esikoisesta alkoi silloin 14 viikon hyperemeesi :sick:

Luotetaan nyt kaikki vaan siihen, että ollaan raskaana! <3

Heippa.

Täällä 4+4 tänään. Ja uskomaton fiilis ! En olisiki ikinä uskonut! Meillä takana todella monta inssiä, laitoin ryhmään pääsystä yv:n. Epäuskoa on, koska oireita juurikaan ei ole, rinnat kasvaneet ja alkaa vähän olemaan arat, lämmöt koholla 37.2-37.8. Riippuen koska mittaa, mutta normaalisti ollut aina alle 37. Turvotus on VALTAVA!
Onnea plussasta! :)

@Miiiii mä oon liuskoja tutkiessani huomannut, että jokatoinen liuska on vahvempi. Eli tässä kai tulee se, että HCG tuplaantuu joka toinen päivä. Mullakin näytti ennen tasavahvoja viivoja edeltäneenä päivänä että olis viivat jopa haalistunut, mutta vertailussa huomasin selkeä ”yhteyden” viivojen vahvuuksille. Olipahan epäselkeä selostus :D

Ja @Neasyos oot kyllä aivan oikeassa siinä, että pitäisi nyt vaan yrittää luottaa tähän raskauteen! Missähän vaiheessa mahtaa tämä panikointi loppua..:p

Ihanaa lauantai iltaa kaikille meille paksukaisille! :love:

Kiitos :)

Täällä myös tuota vessassa ravaamista, ja pelkoa että eikai täti ole tullut. Huh, onneksi ei!!

Kunnon oireita odotellessa, ehkä sitä uskaltaisi uskoa ja luottaa paremmin sitten. Mutta silti pitäisi olla vain onnellinen tästä suht oireettomasta ajasta :)

Ja digitestistä, tein ekan tänään eläessäni ja kyllä sain 2-3 raskaana, eli juuri sen jota odotin. Toki harmittaa että tein aamulla, koska mulla on iltapisu todella paljon vahvempaa! Että jäi arvailun varaan olisiko näyttänyt 3+ illalla! Aion yhden ostaa ensi viikoksi.... sit loppuu!

Mullakin näytti vielä tänään (dpo 20) digi 2-3, mutta en nyt hätäänny tästä. Toivon että, ensi viikolla digi antaisi sen kauan toivomani 3+. Kokeilen seuraavan kerran testata sitten parin päivän päästä :cool:

4+6

Mä testailin tänään taas. (katotaan onnistuinko saamaan kuvan tänne)
Dpo12 testi on herkkyydeltään 10, dpo 15 testi on 20 ja toi tämän päivän dpo17 taas 10. En saanut esikoisestakaan näillä viikoilla tasavahvoja viivoja, vaikka ultrissa hän oli viikon aina isompi. Kai mulla sitten nousee se hcg vaan hitaammin.
Digiä en oo tehnyt koskaan :D

4+3

Attachments

@Neasyos hienosti on vahvistunut viivat!

Lukiessani aiempia viestejä, huomasin, että usealla meistä huolettaa oireiden vähyys. Ollaan kaikki aika samoilla dpo:illa menossa, joten oisko ihan normaalia, että tässä vaiheessa ei vielä olekaan mitenkään voimakkaita oireita(n) Muistelisin, että esikoisessa mulla alko ihan järkyttävä pahoinvointi viikolla 5+ tai 6+ ja sitä ennen oli vaan jotain pientä. Harmi, ku en löydä enää aiempia kirjoituksiani esikoisen ajalta, että voisin tarkistaa. Oispa vaan ihanaa kun pääsiskin helpommalla tässä raskaudessa kuin esikoisen kohdalla :LOL:

Asun ulkomailla ja täällä ei oo digejä. Meen käymään Suomessa ens viikonloppuna, joten pitäisköhän sitä ostaa digi ja kokeilla saisko siihen sen 3+. Mutta jos sitä ei tuu, niin siitähän se vasta kauhea stressi ja paniikki alkaa:unsure: En edes kehtaa sanoa kuinka monta liuskatestiä olen tehnyt.. eilen viimeksi:whistle::ROFLMAO:

@ladygreen , kirjoitit tuossa että ihanaa iltaa kaikille paksukaisille, jotenki se sai ajattelemaan, että hitsi, raskaanahan tässä ollaan! Onko muilla vielä vaikeuksia uskoa raskautta? Mulla on vaikeuksia antaa itselleni lupaa nauttia ja iloita tästä täysillä. Vaikka tämä kesken menis niin en usko, että yhtään vähemmällä surulla pääsen vaikka kuinka yritän nyt pitää ilon ja onnen tunteet kurissa.

uip
Voiko ilmoittautua mukaan!?
Eilen tein testin muuten vain. Hämmästys oli suuri kun testiin lävähti kaksi viivaa! Minulla kun ei ole ollut mitään raskaus oireita vain menkkamainen olo. Yksi lapsi on entuudestaan ja silloin tiesin heti olevani paksuna. Oiretta pukkasi paljon ennen plussaa. En voi vieläkään uskoa tätä todeksi. Aina vessassa käydessä tarkistan tuliko verta. Mainittakoon että ainut oire nyt kun tiedän olevani raskaana on ripuli :whistle: Esikoisen kanssa oli sama homma. Vessaan saa mennä juosten. Anteeksi tästä informaatiosta :censored:

• Tykkää
Reactions: ladygreen
Voiko ilmoittautua mukaan!?
Eilen tein testin muuten vain. Hämmästys oli suuri kun testiin lävähti kaksi viivaa! Minulla kun ei ole ollut mitään raskaus oireita vain menkkamainen olo. Yksi lapsi on entuudestaan ja silloin tiesin heti olevani paksuna. Oiretta pukkasi paljon ennen plussaa. En voi vieläkään uskoa tätä todeksi. Aina vessassa käydessä tarkistan tuliko verta. Mainittakoon että ainut oire nyt kun tiedän olevani raskaana on ripuli :whistle: Esikoisen kanssa oli sama homma. Vessaan saa mennä juosten. Anteeksi tästä informaatiosta :censored:
Tervetuloa mukaan ja onnea plussasta! Onpa sulla ihana raskausoire :ROFLMAO::oops:
Tiedätkö yhtään, että mitkä viikot sulla on?

uip
Miiiii: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Itselleni kerrottiin esikoista odottaessa että minulla on km. Kohtu oli niin täynnä verta ettei näkyvyyttä ollut ultratessa. Varattiin aika hcg kontrolliin. Kontrollissa sitten selvisi että hcg oli noussut. Kätilö sanoi " huonosti nousee ei hyvältä näytä"

Just kävin laittamassa mun keskenmenon päiväunille. Eli mulla ei sillon hcg lähellekkään tuplaantunut 48 tunnissa.

Pitää katsella miten tässä päivien kuluessa menee. Kuitenkin vasta se rv4+4, eli aikaa on. Yhtään en muista millä viikoilla sain esikoisesta tasavahvat, mutta varmaan rv7 asti piti testailla. :D

Herkkä nenä tosiaan! Mies kävi veljensä luona, niin nyt se olevinaan tuoksuu ihan pannukahvilta tai joltain jännältä mitä ei ennemmin oo ollu.

Täälläkin yksi ilmoittautuis varovasti mukaan. Viikot olis tänään 5+0, ja ei minkään näkösiä oireita ni vähän jänskättää että miten käy. Aiemmin ollut muutama km ja sillon ollut tässä vaiheessa jo selkeest oireet ja vahvempi plussa ni vielä tää vähän mietityttää että miten tässä tulee käymään :) Laskettu aika olis 1.7 :)

uip
Täälläkin yksi ilmoittautuis varovasti mukaan. Viikot olis tänään 5+0, ja ei minkään näkösiä oireita ni vähän jänskättää että miten käy. Aiemmin ollut muutama km ja sillon ollut tässä vaiheessa jo selkeest oireet ja vahvempi plussa ni vielä tää vähän mietityttää että miten tässä tulee käymään :) Laskettu aika olis 1.7 :)
Onneksi olkoon! Alkuraskaus on erityisen piinaavaa aikaa. Kaiken näköset pelot pukkaa päälle :)

@Miiiii onko testit kuitenkin vahvistunut eikä haalistunut? (n)

@jamma hyvä pointti sinulta, että kaikki tunnumme olevan huolissaan oireettomuudesta, niin ehkäpä se tosiaan on aivan normaalia vielä tässä vaiheessa :)

Ihanaa, kun meitä alkaa olemaan jo ihan mukava määrä plussanneita (y)

Täällä alkoi tänään raskausviikko 6 :love: toivottavasti kaikki menisi hyvin. Tämä viikko on itselle aika kriittinen, sillä ensimmäinen raskaus meni kesken tällä viikolla. Luvassa siis hysteerisiä vessakäyntejä.. huomenna aijon tehdä digin ja toivoa että siinä näkyisi nyt vihdoin se 3+, huh jännää! (n)

5+0

@Miiiii mahtavaa kun viivat ovat vahventuneet! :)

Pitäisköhän itekkii uskaltautua ostamaan muutama uus testi ja katsoa miten on viivojen vahvuuden käynyt. Digi testi näytti viime viikolla 2-3 mutta nyt pitäs alkaa jo olla 3+.
Neuvolaan aattelin soitella RV 7 tienoilla.

Ihanaa mii!!! Itselläkin oli aluksi tuota viivan vahvistumis paniikkia, taitaa vain hormoonit nousta hitaasti tai sitten olin liian innokas testaaja, melkein joka pissiin piti tikkuja kastaa, onneksi niitä on kasapäin ostettuna :D

4+6 ja aika matelee......

Vau:n apissa luki että on täysin normaalia ettei oireita ole vielä tässä vaiheessa :) rauhoitti edes hiukan omaa mieltä. Tosin nipistelyt vatsalla lisääntyneet, närästys vaivaa, ajoittain huonoa oloa ja tissit tuntuu hassuilta. Sit tää pahin mielialanvaihtelut. Musta tullut hirvee hormonihirviö!!

Yhteistyössä