Heinäkuiset 2018

Kävin ostamassa liuskatestin ja huomenna aamulla aattelin testata vielä :) jotenkin kun oireet ei oo yhtään voimistuneet niin tuntuu ettei hormonit olis hurjassa kasvussa.. tänään ollut alavatsan nippailua ja rinnat aremmat.
 
Meinasin tänään ostaa viikkonäytöllisen digin, mutta jos sit huomenna. Eikös se 3+ pitäis näyttää siinä rv5+?

Ja uusille onnea plussasta! :)

Vitsin flunssa vaivaa edelleen, liekö tää raskautuminen veti vastistuskykyä alaspäin...

Oireina täälläkin vaan väsymys, turvotus, kiukustuminen, pissillä ravailu ja naaman rähjähtäminen.


4+5
 
Meinasin tänään ostaa viikkonäytöllisen digin, mutta jos sit huomenna. Eikös se 3+ pitäis näyttää siinä rv5+?

Ja uusille onnea plussasta! :)

Vitsin flunssa vaivaa edelleen, liekö tää raskautuminen veti vastistuskykyä alaspäin...

Oireina täälläkin vaan väsymys, turvotus, kiukustuminen, pissillä ravailu ja naaman rähjähtäminen.


4+5
Kyllähän sen sillon pitäisi näkyä :) mulla on vielä 1 digi odottamassa tulosta +3 ja mietin millon uskaltais tehdä! Jospa mä odotan kun nää 2 yövuoroa on menny (n)

Haaveilija24/ 4+6
 
Huh, tänään (dpo 22) näytti digi vihdoin 3+ :love: Nyt lopetan testailun.

Jos oireita mainitsen, niin turvotus, ummetus, painaessa tai rintsikat pois ottaessa tissit arat, väsymys (eilen nukahdin yöunille klo 20) ja mielialavaihtelut. Mies on aika kovilla mun kanssa, mutta ihanan ymmärtäväinen. Tänään aijon varata varhaisultran! :)

5+1
 
Onnea uusille plussasta!
Nyt kun oon lukenut teidän testailuja, niin alkaa tekemään mieli ostaa sellanen digi :D:ROFLMAO:
5+ pitäis sit näyttää jo 3+ vai?

Mulla on oireina vaan järkyttävä väsymys ja hieman on alkanut turvottaa. Nyt tänään aamulla kun heräsin, niin tuntuu kovaa vihlontaa vasemmalla puolella alavatsaa. :unsure:

4+5
 
uip
Mikä dpo teillä on ollut kun viivat olleet tasa vahvat? Itselläni nyt dpo 16 ja viiva ei ole yhtä vahva kuin kontrolli. Tummunut on kuitenkin tasaisen hitaasti. Tälläinen oli tänä aamuna image.jpg
 
uip
Kokoajan tekis miel vaan testailla. Tuntuu että nyt jotenkin hitaasti tummuu viiva. Esikoisen kanssa tummuminen kävi nopeemmin. Toisaalta silloin oli clear blue testi että en tiedä onko merkki kohtaista. (n)
 
En tehnyt esikoisen kanssa ku yhen testin.. sen jälkeen ollu kolme km ja sillonkin vaan aina yhen testin per raskaus.. ei siis mitään aiempaa pohjaa viivojen vahvistumisesta mutta oireettomuus häiritsee nyt hirmusesti :(
 
uip
Kiira29: Tuntuu pahalta sun puolesta :( Vaikka on ollut noita keskenmenoja niin ei se tarkoita sitä ettei tämä raskaus onnistuisi :)

Alkuraskaus on kamalaa ja ihanaa yhtäaikaa. Toivoo parasta ja pelkää pahinta. Itsekkin mietin omaa hyvin vähäistä oireilua ja kokoajan vertaan esikoiseen.
 
@uip eilen eli dpo18 tuli tasavahva.
Tuo viiva näyttää oikein hyvältä. (y)

Millonhan sitä ite ymmärtäis testailun lopettaa... :D Vielä muutamat löytyy kaapista, niin liekö sitten ei uusia osta enää.

Vähän ollu alavatsan nippailuja nyt enemmän kun viime päivinä, eikä oo sellanen "tyhjä" olo, niinkun viime kierrossa. (y)

Esikoisen raskausaikana säälin jo miestä tän miun mielialojen kanssa, mutta nyt säälin vielä enemmän. Ihan pikkujutuista vedän palot syvälle nenään.:unsure::mad:
Ehkä tää tästä taas, ja onhan se miehellekkin taas paluu maanpinnalle että millasta tää raskausaika olikaan. :rolleyes:


4+6
 
@uip toihan on jo tosi hyvä viiva!


Mä varasin nyt varhaisultran viikolle 7+0. Esikoisesta kävin 7+1, mutta nyt ei ollut aikoja sille päivälle. Silloin ainakin näkyi 1cm kokoinen pallero, jolla sydän sykki hienosti.
 
Löysin netistä tälläsen taulukon joka toi mielenrauhan että aikamoisia vaihteluita on raskaushormooni määrissä eri ihmisillä:

Ei raskaana olevilla: alle 5 mIU/ml
Viikolla 3: 5 – 50 mIU/ml
Viikolla 4: 5 – 426 mIU/ml
Viikolla 5: 18 – 7 340 mIU/ml
Viikolla 6: 1 080 – 56 500 mIU/ml
Viikolla 7–8: 7 650 – 229 000 mIU/ml
Viikolla 9–12: 25 700 – 288 000 mIU/ml
Viikolla 13–16: 13 300 – 254,000 mIU/ml
Viikolla 17–24: 4 060 – 165 400 mIU/ml
Viikolla 25–40: 3 640 – 117 000 mIU/ml

Mihin ootte menossa varhaisraskauden ultraan? :) huonosti löysin netistä hintoja ja tekeekö kaikki yksityiset edes kaikilla paikkakunnilla :) Mehiläinen taitaa ainakin tehdä!
 
  • Tykkää
Reactions: Arell_
Musta on kiva testata kun kerrankin tulee viivoja vaikkei siinä oo järkeä kun raskaana ollaan :D

Täällä pahaolo nostanut päätään. Olin yön töissä ja aamulla tuli kiire vessaan. Ajattelin että johtu et en ollut syönyt ja söin sitten puuroa ja se lensi kaarena ulos! Onneks ehdin juoksemaan vessaan.. eipä esikoisesta ollu muutakun vähän kyökkäilyä mutta en oksentanu kertaakaan.. (n)
 
Oho, ihan jäätävät erot noissa hormoonimäärissä!

@Kiira29 mä kävin esikoisesta mehiläisessä, soitin ajanvaraukseen ja varmistin sieltä, että sain sellaisen henkilön, jonka huoneessa on ultralaite :D
Nyt varasin ajan gynekologikeskukseen. Ei se noissa kummassakaan halpaa ole, mutta noi on itselle tuttuja paikkoja niin kiva mennä sellaiseen :)
 
Tänään 5+0 tai siis kello jo noin paljon (yötyöläinen ei kellosta tiedä :D ) oli PALJON oireettomampaa ku aiemmin... hitto vie että jännittää mitä tapahtuu.

Ar ultrasta, meillä Mehiläisessä 190-kelakorvaus. Soittelin myös terveystalolle ja kelakorvauksen jälkeen jäisi maksettavaa suolaiset 220€ !! Hurjat hinnat... mutta mentävä on jotta mielenrauhan saa onko pieni edes oikeassa paikassa.
 
Moi,

Jospa sitä itsekin tulis tänne kurkkimaan :) tein eilen positiivisen raskaustestin, vaikken hetkeäkään uskonut, että se olisi positiivinen. Esikoisesta oli jo päiviä ennen menkkojen alkua tissit ihan taju kipeät ja nyt ei yhtään mitään oireita. Ei ollenkaan semmoinen olo, että olisi raskaana. Ennen esikoista olen saanut useamman keskenmenon, joten on tosi vaikea uskoa ja luottaa tähän raskauteen. Mutta näillä mennään. Tänään olisi vissiin 5+1 :)

La 3.7.18 Rinde87 / toinen / k-sks
 
  • Tykkää
Reactions: ladygreen

Yhteistyössä