Hui hui,pelottaa tulla tänne odottajien puolelle, jos sitä maitojunalla joutuu palaamaan kuumeileviin
Mutta no, otetaan se riski! Monta päivää olen miettinyt, kirjoittelenko tänne vai odotanko vielä
Facebookryhmä kiinnostaa, mutta näin aikaisilla viikoilla en vielä sinne tohdi liittyä.
Olen testannut plussan jo perjantaina. Laskettuaika on 2.7.17, mutta syntynee kesäkuun puolella.
Onnea kaikille plussanneille!
On tämä raskaana oleminen niin ihanaa, jännittävää, kutkuttavaa ja samalla raastavaa. Koko ajan pelottaa, onko kaikki hyvin. Viime kierrossa sain keskenmenon aikaisilla viikoilla, niin nyt tulee koko ajan kuulosteltua oireita, että onhan niitä.
Aaltoileeko teillä muilla raskausoireiden vahvuus? Mulla rintojen tuntemukset vaihtelee aivan ääripäästä toiseen päivän mittaa ja paha olo aaltoilee miten sattuu. Toivottavasti tämä on ihan normaalia, että oireiden kirjo ja vahvuus ei ole koko ajan sama!
Iltaa kohden mulla aina oireet vahvistuu ja aamulla taas ovat laimeammat. Ja oikeastaan rintojen tuntemuksia ja pahaa oloa lukuunottamatta mulla ei paljoa muita oireita ole. Esikoisesta voin erittäin pahoin siihen asti, että liikkeet jo tuntui hyvin. Kun pahoinvointi loppui, ei tarvinnut sen loppumisesta olla huolissaan, kun tunsi liikkeet mahassa. Ja olihan se jo aika päästä siitä kesto-oksennusolosta eroon
Minä ajattelin jonku verran siemeniä vältellä, mutta jos esimerkiksi leivässä on siemeniä, voin sen hyvin syödä. Kofeiinin määrää myös vähentelen. Nyt juon ehkä kupin päivässä ja se on varmaan ihan passeli. Esikoisen raskausaikana en juonut ollenkaan kahvia, kiitos pahoinvoinnin. Olen syönyt mammavitskuja, kalaöljyä ja maitohappobakteereita jo pidemmän aikaa.
Varhaisultraan aion ehdottomasti mennä, ja vaikka kahdesti ennen np-ultraa, jos hermot sitä vaatii
Mutta odottelen vielä hetken sen varaamista. Milloin sydämen äänten voisi olettaa kuuluvan?
neuvolaan en ole ollut yhteydessä vielä.
Ohhoh, tulipas pitkä sepustus
2.7/jamma/toinen/ei tietoa