@Neasyos hienosti on vahvistunut viivat!
Lukiessani aiempia viestejä, huomasin, että usealla meistä huolettaa oireiden vähyys. Ollaan kaikki aika samoilla dpo:illa menossa, joten oisko ihan normaalia, että tässä vaiheessa ei vielä olekaan mitenkään voimakkaita oireita
Muistelisin, että esikoisessa mulla alko ihan järkyttävä pahoinvointi viikolla 5+ tai 6+ ja sitä ennen oli vaan jotain pientä. Harmi, ku en löydä enää aiempia kirjoituksiani esikoisen ajalta, että voisin tarkistaa. Oispa vaan ihanaa kun pääsiskin helpommalla tässä raskaudessa kuin esikoisen kohdalla
Asun ulkomailla ja täällä ei oo digejä. Meen käymään Suomessa ens viikonloppuna, joten pitäisköhän sitä ostaa digi ja kokeilla saisko siihen sen 3+. Mutta jos sitä ei tuu, niin siitähän se vasta kauhea stressi ja paniikki alkaa
En edes kehtaa sanoa kuinka monta liuskatestiä olen tehnyt.. eilen viimeksi
@ladygreen , kirjoitit tuossa että ihanaa iltaa kaikille paksukaisille, jotenki se sai ajattelemaan, että hitsi, raskaanahan tässä ollaan! Onko muilla vielä vaikeuksia uskoa raskautta? Mulla on vaikeuksia antaa itselleni lupaa nauttia ja iloita tästä täysillä. Vaikka tämä kesken menis niin en usko, että yhtään vähemmällä surulla pääsen vaikka kuinka yritän nyt pitää ilon ja onnen tunteet kurissa.