Tiikeriankka etkos sina asustele Enkuissa?
Mulla ainakin oli niin, etta voi silloin ultran yhteydessa sanoa, jos haluaa sen down-testin vai ei. Eli ne kattoo siita ultrakuvasta niskapoimun (?) ja sitten erikseen ottavat verikokeen sen jalkeen. Mina otin ne kun kerta pystyi, siina kuulema menee pari viikkoa ennenkuin ne tulokset tulee. Soittelevat jos on jotain.
Sen olen huomannut, kun vahemman olen nyt lueskellut keskustelupalstoja niin vahemman tulee stressattua ja panikoitua! Hirvee kauhu oli sillon alkuraskaudessa etta onkohan siella mitaan ja sita ja tata. Nyt tulee vahemman hermoiltua ja pitaa yrittaa "nauttia" myos tasta tilanteesta ja ihmetella miten se vauva voikaan kasvaa niin hurjaa vauhtia ja kaikki muutokset kehossa ym.
Kannattaa kokeilla rakatautiin hoyryhengitysta, ainakin jos on nena hirveen tukossa. Laita vahan poreilevaan (kiehuvaan) veteen muutama eukalyptustippa (myyvat ihan apteekissa tai supermarketeissa ym). Peita paa pyyhkeella, laita silmat kiinni ja hengittele
se auttaa, tosin pitaa hengitella n 10-15min.
Ei oo bileita tiedossa, suurin osa kavereista on lomilla niin ei tule juhlistettua. Tuskinpa sen ihmeempaa olisi vaikka he olisivatkin taallapain. Meinattiin ihan kotona olla, tehda jotain hyvaa ruokaa, katsoa leffa ja katsella ilotulituksia