Joo, eiköhän tää ollut mun osalta tässä. Ultraan en vielä ole ehtinyt, koska julkiselle ei näemmä pääse, jos pärstäkerroin pikkasenkaan näyttää siltä, et pystyy yksityisenkin maksamaan.
Mutta joo, vuodot on yltyneet eilen illalla ja kipu oli koko yön jo aika mojovaa. Kuten nytkin. Eiköhän tämä ollut tässä. Ultraan menen, kunhan yksityiselle ehdin soitella ja ajan saan. Eipä se tilannetta muuta, mut haluan tietää, muhiiko tämä nyt tuolla keskeytyneenä vai oisko jo tulossa itsekseen. Tarviiko lääkkeitä avuksi vai ei.
Siitä varhaisultrasta joku kyseli, millä todennäköisyydellä kaikki ei oiskaan hyvin. Ei voi tietää. Ei se ultrassa sykkeen näkyminen takaa, et homma jatkuu enää nt-ultrassa (vaikka todennäköisyyksiä parantaakin), mut toisaalta jääpä tuulimunan ja kohdunulkoisen mahdollisuus pois. Oon kaikesta huolimatta tyytyväinen, et sen kävin. Eipä tarvitse nyt vuotaessa pelätä, että tämä ois ku. Toisaalta tuulimunat voi hyvinkin jatkua pitkälle ilman oireita. Ei ole yks eikä kaks kertaa, kun se tulee totaaliyllärinä sitten rv 12. Ne voi kehittää oireita, kuten muutkin raskaudet. Mun oma kaavittiin rv 10, todettiin varhaisultrassa eikä se todellakaan tuossa vaiheessa ollut vielä itsekseen pois tulemassa.
Makuasioita. Mut tykkään, et mitä pidemmälle jatkuu, sitä vaikeammaksi käy itselle se keskeytyminen. Joten mieluiten tiedän heti, kun mahdollista, ettei jatkoa ole enää luvassa.
Mut hyvää jatkoa teille ja onnellista odotusaikaa.