Nessu minkälaisia hyytymiä? Veri vai limakalvo? Ne on erinäköisiä. Limakalvo on sellaista riekaletta, verihyytymät on vaan klönttejä. Verihyytymiä voi tulla, jos jossain vaiheessa vuotoa on paljon ja se ei jostain syystä pääse ajoissa ulos, vaan hyytyy matkalla. Mut jos niitä on kohdussa, ne juilii kyllä.
Limakalvoriekaleita ei pitäisi tulla.. mutta. Mulla esikoisen raskaudessa vuodon seassa oli tosi pieniä riekaleitakin. Mut siis tosiaan pieniä.
Tässä raskaudessa vuotoa ehti tulla viitenä päivänä ennen kunnon vuodon alkua. Kertaakaan ennen kunnon vuodon alkua sitä ei tullut siteeseen asti. Lähinnä veristä valkovuotoa, välillä kirkasta, välillä vain persikkaista, välillä loppui kokonaan. Vuodon käynnistyessä juilinta todella lähti käsistä, mulla tuli hurjat poltot kahtena yönä. Eka vrk tuli vain verta, vasta sitten alkoi tulla limakalvoa.
Vuodosta on hankala sanoa, onko haitallista vai ei. Pahinta on se epätietoisuus ...tiedän. Jos et muuten ultraan pääse, lähde päivystykseen. Sitä kautta homma ainakin selviää. Peukut pystyssä, että kaikki on kunnossa.
...Mulla itsellä oli muistoihin jäävä itsenäisyyspäivä. Ei se kohtu tyhjä ollutkaan (minkä jo vähän tiesinkin siitä limakalvomäärästä, jota tuli edeltävät päivät), vaikka torstaina sairaalassa niin sanoivat. Eilen alkoi hurjat vuotosolinat, ja jouduin lähteä päivystykseen. Se meni kuitenkin hyvin. Sain paljon lisätietoa (sattui hyvä lääkäri) ja näyttää sittenkin epätodennäköiseltä, että tämä olisi johtunut mun myoomista. Mulla ei ole missään vaiheessa noussut hcg:kään oikein kunnolla, alkiossa tai istukassa tai molemmissa on ollut vikaa myös. ...kuulostaa ehkä kylmältä, mut se helpotti jättimäisesti mun oloa. Toivoa siis on, että seuraava onnistuu.
Ilta päättyi kotona siihen, että nyt tiedän kohdun tyhjentyneen. Alkio muine raskausmateriaaleineen tuli vihdoin ulos. Jotta nyt se oikeasti on o-h-i. Huojentavaa sekin.
En enää tule teidän ketjua vakoilemaan, mutta
Nessu, jos haluat kysyä jotain, kirjottelen tuolla vauvakuumepuolen km-ketjussa.
Tsemppiä jälleen kerran kaikille!!