Kiva lukea että kaikille kuuluu hyvää.
Itse en ole päässyt torstein jälkeen koneelle, kun tänne ei ole kuulunutkaan niin hyvää. Nopeasti to alkoi kovat alaselkä ja vatsakivut, pe synnytysvastaanotoon aamusta. Kaikki oli ok, mutta tulehdusarvot koholla eikä näkyvää infektiota, kohtutulehdusta epäiltiin. 3 eri lääkäriä kävi ihmettelemässä ettei vaan nyt synnytys alkaisi, lastenlääkärillekin ilmoitettiin, sillä jos kohtutulehdus vedet voi mennä koska vaan. Paniikki, järkytys, itku ja kaikkea mahdollista.
Pääsin kuitenkin kotiin kun vauvat ok, eikä mitään löytynyt. La tuleg´hdusarvokontrolliin jossa arvot taas nousseet, nyt kirurgikin kävi ja vatsaa runnottiin umpparin ja ties minkä vuoksi, vauvat voi hyvin, itse en niinkään. Ottivat sisään, kuulemma koska keskoset olisivat niin pienet, a-vauva 804g ja b-vauva 765g, joten avun pitää olla paikalla justa heti eikä melkein. Tytölle ei saatu hoitajaa, joten mies kotona ja minä itkin yksin sairaalassa, ihanaa henkilökuntaa kyllä taysissa. Tuli tunne ettei ollut vain minun panikointia vaan muutkin olivat varpaillaan.
Kello 15 alkoi järkyttävä vatsatauti, kaikki ulos joka suunnasta, tuleva infektio mitä todnäköisimmin selitti korkeat arvot ja nyt niitä kontrolloidaan. Kuume laski 39stä heti su aamuna taas 36.5. Nytn ollut kauhea tauti, mutta ei kohtutulehdusta, eikä muutakaan vauvoille vaarallista. Paikat kiinni kanavaa ultralla yksi mittaus 39mm ja toinen sen jälkeen 43mm (en tiedä oliko eri kulma). Kohdun uk´lkosuu sormenpäälle auki, mutta kuulemma tyypillistä uudelleen synnyttäjälle ja esikoisenkin kanssa oli ulkosuu hieman löysä jo alku odotuksesta lähtien. Nyt siis kaikki hyvin ja toivun kotona, mutta kyllä säikäytti. Menisi nyt 10 vka lentäen ohi ja olisi jo 36+1.
nainenvaimoäiti: Peruin meidän tays käynnin vatsataudin takia. Mennään vasta 21.5 (seuraava aika). monikko valmennukseen 15.4 ajattelin tulla pirkkalaan, mies ei pääse, joten todnäk olen yksin liikkeellä. Lähtisitkö sinne kanssani (siis jos meíehesi ei pääse mukaan)?? Laitetaan vaikka yv:tä jos ei täällä halua sopia sen kummenmin. Me asutaan lähellä keskustaa, kotoa rautatieasemalle n. 2km. missä te??
Lähden taas lepäilemään. Vointeja kaikille.