heinäkuiset 2005

Täällä jännätään kiertääkö meillä oksennus ja ripulitauti :x Vai oliko kakkosella vain joku auringonpistos tms. Taneli alotti viime yönä 1 aikaan oksentamaan ja ripuloimaan, nyt on jo tasottunut vähä, väsynyt yöllinen kyökkijä nukkuu jo kolmatta tuntia. Osmosalia jopa joi :eek: Kevyesti 5dl meni aamulla parin tunnin mittaan joten liekö siinä apu nopeaan palautumiseen. Tessa ja Teemu on vielä kunnossa, joten katsotaan nyt miten ens yö :x Tkhin soitin aamulla, niin on kuulemma liikentees tosi ärhäkkää mahatautia, joka on kaatanu ihan aikuisiakin petiin ja sairaslomalle. Kuulemma liittyy kovat vatsakivut tähän :/ Mies sai sairaslomaa torstaihin asti, ei tosin tämän takia vaan teloi kätensä torstaina, koetti miltä tuntuu tulla keittiönlasista läpi :whistle:
 
Huomenta !
Nyt on ystävien häät juhlittu ja olikin aivan loistavan ihana viikonloppu. Toki muutama mutka piti matkaan saada, mutta loppu hyvin kaikki hyvin (mm. vääriin häihin meno, :whistle: , mutta siitäkin selvittiin makeilla nauruilla ja onneksi asia selvisi heti kirkon ovella :D Ja oikeisiin pääsimme kunnialla.


No, onkos Kirsikan poppoolla tauti ??? Meillä kanssa esikoinen alkoi oksentamaan la, mutta se oli ihan silkkaa hääjännitystä =)
Ja mitenkäs Nea-01, onkos synttäreistä toivuttu?

ok, aivot ja sormet hitaalla. Piti laittaa kello soittamaan tänä aamuna, on meinaan reilu viikko ja esikoinen astelee eskaritielle :snotty:

Alkavaa viikkoa kaikille ja kuulumisiin :wave:

-Annastiina69-


Ai juu, Kauris-71 pohti sitä töihin lähtöä, minä aion olla vielä kotosalla ainakin siihen kun kuopus täyttää sen kolme, tai oikeastaan en mene vielä silloinkaan, vasta syksyllä. Ellei siis mitään ihmeellistä satu matkan varrella. Oikeassa olet, kyllä ne työt siellä odottavat, miullakin vakituinen työpaikka.<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2006 klo 08:03 Annastiina69 kirjoitti:
No, onkos Kirsikan poppoolla tauti ???

Juuh, on se :x :/ Taneli ei nyt ole eilisillan jälkeen oksentanu tai ripuloinu, tänään on jo hyvin menny juotavaa ja syötävää, että pojan kohdalla voinen huokaista. Mutta nyt tämä neiti heinäkuinen sitten vuorostaan aloitti :/ Äsken tuli maidot ja gefilusjugurtit pois, että saa nähdä miten käy, tuoreessa muistissa on kyllä vielä alkuvuoden adenovirus, miten neiti lopettaa syömisen sitten aika äkkiä :/ :( Toivottavasti menis yhtä nopsaan pois mitä velipoijallaki tai pääsis Tessa vielä helpommalla että olis tosiaan sen verran tuo viimeksi podettu adeno tuonu vastustuskykyä ja ettei tuo vanhin nyt sitte tulisi vielä, tai jompikumpi meistä vanhemmista. Onneksi tämä nyt sentäs aloitti vasta tänä aamuna, yö nukuttiin kaikki levollisesti, joten se vähä onneks nollaa tilannetta. Pyykkikone on kyllä laulanu hoosiannaa aika kiitettävästi ja saa jatkaa kyllä laulamistaankin. :whistle:
 
äpä
Taas alkoi uusi viikko. Nopeasti päivät kuluu näin kotiäitinä.

Mä teen keikkahommia, että kotona olen niin kauan kuin jotain pidempää tai vakituista pukkaa. Näin on hyvä, vaikkei rahassa kieritä, mutta harva lapsiperhe muutenkaan. Kyllä lasten on kiva olla ensi vuodet kotona, joskin myös hoitoon on kiva mennä vähän myöhemmin mm. kavereitten ja oppimisen vuoksi. Ai niin, kaikki tavallaan ja niin poispäin, että ihan hyvä niinkin jos hoitoon vie heti äploman jälkeen:)

Meillä oli kans erilainen vkloppu. Haettiin kummipoika meille yöksi. On samanikäinen kuin meidän Jarkkopoika. Oli sitä touhua ja tärinää, kun pojat juoksentelivat pitkin pihaa. Ennenkaikkea mukavaa oli!!!

Lämmintä vielä pitäis piisata jonkin aikaa. Vettä sais jo kyllä tulla, kun meidän nurtsikin on ihan käristynyt jo.....

Eilen käytiin Yyterissä uimassa illalla. Julia neiti kahlaili innoissaan, ei olis tullu pois millään. Itkuhan siitä sitten tuli. Onneksi nuo pienet on vielä helppo johdatella muuhun mukavaan. Hän keksi kyllä itse tekemistä, hiekan syöminen ja muu tällänen. Millasia vesipetoja teillä muilla on? Meidän poika vastaavasti pelkää vettä ja kiertää kaukaa....

Ja jotain polemiikkia tossa oli ennemmin, niin mä olen innoissani Kirsikan puolesta, kun lapsia saa ja on jo noin monta. Itse olen aina toivonut neljää lasta....

Mutta tällästä, katsellaan taas. Äpä
 
heips :wave:

kiitos kysymästä Annastiina69,hyvin on juhlista toivuttu.oikein hienosti meni,kuuma vaan oli.kakku ja piirakat maistuivat kaikille,ja neiti sai lahjoja :heart:

juhlien jälkeen sitten lähdimme vielä naantaliin jäätelölle :D

tänäänkin tänne on luvattu 28 astetta lämmintä,huh huh.täällä satoi torstaina hirveesti ja hyvä oli että satoikin,virkisti kummasti niin luontoa kuin omaa mieltäkin :D no,kohta sitä vettä sitten tulee,ja kylmä :x mutta jos nyt nauttis tästä lämpimästä kun sitä kerran vielä hetken piisaa :D

menen tällä viikolla kirjoittamaan sen työsopimuksen.katotaan nyt minkä työajan mä sitten valitsen.oli 6:den,8:an ja 9:än vuorot,taidan kumminkin ottaa sen 6:den vuoron,pääsee sit kotiin jo puoli 2,ja koko päivä vielä sitten edessä.mutta,katsotaan :)

mutta kohta alkaa päiväuniaika,joten :wave:
 
Autonvaihtoa suunnittelemme. Tällä hetkellä meillä on farmari, ihan jees. Toistaiseksi mahdumme vielä kaikki istumaan ja tavaraakin saa kiitettävästi mukaan, mutta....
Kävimme eilen kiertelemässä noita Tuusulan isoja autoliikkeitä ja iskimme silmämme tila-autoon. Ajatelkaa, tehikset vois laittaa eri penkkiriveille :p
Jaahas, meillä alkoi huutokonsertti, joten palaan myöhemmin.

-A69-
 
Arabitar
Onnea Annastiinan perheelle auton etsintään! :D
Kyllä on muuten mukava kun nykyään on noita tila"ihmeitä". =) Silloin ku ite olin lapsi ja meitä oli 4 lasta niin kyllä oli ahtaamista mersun takapenkille; kolme murkkua ja yks sellanen alle kouluikänen :whistle:
Arvaatte varmaan miten kyynärpäät viuhui :whistle: :LOL:
Minkäs merkkistä autoa ootte aatelleet?
Meillä on Dodge Grand Caravan 7-hengen ja ollaan kyllä tykästytty siihen miehen kanssa niin että ei kyllä varmaan luovuta siitä ikinä.

Jokos Kirsikan perheessä ollaan toipumaan päin vai onko tauti jo iskenyt muihinkin??
Meillähän oli jokin pöpö heinäkuun puolivälissä kans,Veeti ja Peetu molemmat oksentivat samana yönä,Veeti 3 kertaa ja Peetu 2x :x
En tiedä mikä oli mut se sit loppu kuitenki siihen eikä muille tullu mitään,paitsi mulla sit oli maha ihan kuralla n.4 päivän päästä...

Kyllä on muuten kuumaa :whistle: Onneksi on nyt vähän pilvisempi päivä,sais kyllä ripotella jo vettäkin...Vaikka näitä kelejä kyllä tulee sit talvella pimeellä kaipaamaan.

Me päästiin muuten Peetun kanssa eroon tosta tisuttelustakin,tänään kyllä poika vähän itki tisujen perään :/ Arvatkaapa meinasko tämä mamma luovuttaa ja antaa mutta sain kun sainkin pidettyä pääni
:whistle: :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 13:26 Arabitar kirjoitti:
Onnea Annastiinan perheelle auton etsintään! :D
Kyllä on muuten mukava kun nykyään on noita tila"ihmeitä". =) Silloin ku ite olin lapsi ja meitä oli 4 lasta niin kyllä oli ahtaamista mersun takapenkille; kolme murkkua ja yks sellanen alle kouluikänen :whistle:
Arvaatte varmaan miten kyynärpäät viuhui :whistle: :LOL:
Minkäs merkkistä autoa ootte aatelleet?
Meillä on Dodge Grand Caravan 7-hengen ja ollaan kyllä tykästytty siihen miehen kanssa niin että ei kyllä varmaan luovuta siitä ikinä.

Kyllä on muuten kuumaa :whistle: Onneksi on nyt vähän pilvisempi päivä,sais kyllä ripotella jo vettäkin...Vaikka näitä kelejä kyllä tulee sit talvella pimeellä kaipaamaan.

Me päästiin muuten Peetun kanssa eroon tosta tisuttelustakin,tänään kyllä poika vähän itki tisujen perään :/ Arvatkaapa meinasko tämä mamma luovuttaa ja antaa mutta sain kun sainkin pidettyä pääni
:whistle: :\|

Kiitoksii vaan, :D ja meillä meinaa hihaan tarttua Chrysler Grand Voyager, (siis jokseenkin noin kirjoitettiin,kai :whistle: ) Se on kanssa 7 henk. auto ja kyllä juu oli viikonlopun matkan jälkeen tehiksillä kyljet mustelmilla \|O
Ja ukkokullalla tuttu mies moisia myymässä, joten.

Silloin kun olin pieni, niin meillä oli rättisitikka, sellainen vaaleanvihreä. Sillä sitten huristeltiin pitkin maaseutuja. Aah sitä 70-luvun alkupuolen kotiseutumatkailua. En muuten vieläkään suostu nukkumaan teltassa , jokunen trauma tainnut jäädä ;)

Ja kuuma on täälläkin, likat ei jaksa edes ulkona leikkiä. Kuivuus on aivan törkeetä, omenapuista on omenanraakileet tippuneet ja nurmikoista ei ole enää tietoakaan.
Marraskuussa sitten muistuttelemme toisiamme tästä, keskellä kaamosta ja räntää :x

Tuosta tissittämisen lopetuksesta sen verta, että meillä alkoi reetuska nukkua yönsä kunnolla vasta kun lopetettiin. Meillähän se sujui suht kivuttomasti, ei jäänyt äiti eikä lapsi kaipaamaan. Ajoitus meni kerrankin nappiin.
Päiväkaffen aika, joten kuulumisiin ja vointeja kaikille.

-Annastiina69-
 
Arabitar
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 14:09 Annastiina69 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 13:26 Arabitar kirjoitti:
Onnea Annastiinan perheelle auton etsintään! :D
Kyllä on muuten mukava kun nykyään on noita tila"ihmeitä". =) Silloin ku ite olin lapsi ja meitä oli 4 lasta niin kyllä oli ahtaamista mersun takapenkille; kolme murkkua ja yks sellanen alle kouluikänen :whistle:
Arvaatte varmaan miten kyynärpäät viuhui :whistle: :LOL:
Minkäs merkkistä autoa ootte aatelleet?
Meillä on Dodge Grand Caravan 7-hengen ja ollaan kyllä tykästytty siihen miehen kanssa niin että ei kyllä varmaan luovuta siitä ikinä.

Kyllä on muuten kuumaa :whistle: Onneksi on nyt vähän pilvisempi päivä,sais kyllä ripotella jo vettäkin...Vaikka näitä kelejä kyllä tulee sit talvella pimeellä kaipaamaan.

Me päästiin muuten Peetun kanssa eroon tosta tisuttelustakin,tänään kyllä poika vähän itki tisujen perään :/ Arvatkaapa meinasko tämä mamma luovuttaa ja antaa mutta sain kun sainkin pidettyä pääni
:whistle: :\|

Kiitoksii vaan, :D ja meillä meinaa hihaan tarttua Chrysler Grand Voyager, (siis jokseenkin noin kirjoitettiin,kai :whistle: ) Se on kanssa 7 henk. auto ja kyllä juu oli viikonlopun matkan jälkeen tehiksillä kyljet mustelmilla \|O
Ja ukkokullalla tuttu mies moisia myymässä, joten.


Kyllä se noin kirjotetaan =) Eli siis periaatteessa sama auto ku meillä,meillä sen takia vaan eri nimellä ku on ns.amerikan malli.Mut muuten sama auto kyllä ;) Suosittelen lämpimästi
;) :D
 
Hei kaikille!

Me siirryttiin kans tänne palstalle. Poika täytti jo 1-vuotta.
Neuvola mitat: Pituus 78cm ja paino 11,7kg.
Poika on juossut ja pelannut jalkapalloa jo 9kk ikäisestä asti. Nyt siis vauhti on päätä huimaavaa. Kiipeilee myös reippaasti pomppimaan sänkyyn ja sohvalle. Puhetta ei paljon tule, kun aika menee liikkumiseen. Muutamia sanoja kyllä.
Nyt on puhkeamassa 3 hammasta yhtä aikaa. 8 valmista hammasta jo on. Että hieman känkkä-ränkkä ollut.

Aurinkoista loppukesää kaikille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 13:26 Arabitar kirjoitti:
Kyllä se noin kirjotetaan =) Eli siis periaatteessa sama auto ku meillä,meillä sen takia vaan eri nimellä ku on ns.amerikan malli.Mut muuten sama auto kyllä ;) Suosittelen lämpimästi
;) :D

:D , oppia ikä kaikki! Itseasiassa jonkin verran liikuimme la sellaisella Chryslerillä ja oli kyllä aika ihana menopeli. Ja kun ikuna ei voi olla varma tuosta lapsimäärästä, niin pienempää autoa tuskin kannattaa suunnitella.
Mites siinä on muuten sen tavaratilan kanssa, siis ajatellen että takapenkit "paikoillaan" ja sitten pitäisi vaunut/rattaat sinne lykätä. Saako ne mahtumaan sinne "kokonaisina" vai joutuuko purkamaan osiin. Meillä on emmaljungat, sekä normi vaunuina että rattaina ja farkkuun mahtuu niiauttamalla korin alemmaksi. Miusta se tila näytti hiukka kapealta...Ukkokullan mielestä mahtuu kokonaisina. No, täytynee ottaa rattaat mukaan seuraavalle kierrokselle

;)


Onnittelut Emman pienokaiselle ja tervetuloa taaperoihin !

Ylös, ulos ja lenkille :wave:

-Annastiina69-
 
moi taas :wave:

huomattiin tossa iltasella että Riannalle on puhjennut alas hammas :D eli nyt on siis 4 ylhäällä ja 3 alhaalla.kyllä niitä on odotettukin :) sekin vaan puhkesi,ilman mitään mutinoita,niinkuin kaikki muutkin ovat puhjenneet :D
neiti kävelee koko ajan,ei malta enää istua ollenkaan,aina pitää kammeta ylös :)

mulla olis huomenna se työsopimuksen kirjoittaminen,kyllä jänskättää :whistle:

mutta nyt kattoo urheilua,kun neiditkin ovat jo sängyssä,ja pian alkaa todistettavasti syyllinen =) se on pakko katsoa ;)

illan jatkoja :flower:

meillä muuten torstaina 1 vuotis neuvola,joten silloin sitten ilmoittelen mittoja =)
 
Enska
Täällä myös 12.7.2005 pojan äitee innoissaan ilmoittautuu kyselyyn!
Pojalla epäillään maitoallergiaa, onko muilla kokemuksia soijamaidon käytöstä yms? Syöttekö koko porukka soijaan tehtyä ruokaa vai syökö vain lapsi?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 13:26 Arabitar kirjoitti:
Jokos Kirsikan perheessä ollaan toipumaan päin vai onko tauti jo iskenyt muihinkin??

Jokohan tässä uskaltaa huokasta etten nuolase ennenku tipahtaa :eek: Teemu tuli siis samana päivänä sairaaksi kun Tessa, mies hyppäs viime yön vessas, mutta mä olen säilyny terveenä. Ainaki vielä :whistle: Aika töttöröö täällä on fiilikset, niin äitillä kun varmaan kaikilla muillaki, univelkaa on monen yön edestä ja nyt jos uskallan valittaa, niin ei tää isoo maha kyllä asiaa auta :/

Tyttöö on vielä vesiripulilla ja arvata saattaa minkä näkönen on pyllyn iho ja sitä mukaa neitin volyymit :x Mutta onneksi nyt syö ja juo hyvin ettei enää oo kuivumisen pelkoa. Kun nyt vaan sais tuon mahan tasottumaan :eek: Pojilla on kyllä tahti jo entisenmoinen, krooh, äiti kyllä vois nukkua 5viikkoa putkeen :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2006 klo 10:45 Kirsikka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 13:26 Arabitar kirjoitti:
Jokos Kirsikan perheessä ollaan toipumaan päin vai onko tauti jo iskenyt muihinkin??

Jokohan tässä uskaltaa huokasta etten nuolase ennenku tipahtaa :eek: Teemu tuli siis samana päivänä sairaaksi kun Tessa, mies hyppäs viime yön vessas, mutta mä olen säilyny terveenä. Ainaki vielä :whistle: Aika töttöröö täällä on fiilikset, niin äitillä kun varmaan kaikilla muillaki, univelkaa on monen yön edestä ja nyt jos uskallan valittaa, niin ei tää isoo maha kyllä asiaa auta :/

Tyttöö on vielä vesiripulilla ja arvata saattaa minkä näkönen on pyllyn iho ja sitä mukaa neitin volyymit :x Mutta onneksi nyt syö ja juo hyvin ettei enää oo kuivumisen pelkoa. Kun nyt vaan sais tuon mahan tasottumaan :eek: Pojilla on kyllä tahti jo entisenmoinen, krooh, äiti kyllä vois nukkua 5viikkoa putkeen :whistle:

Onpas kurjaa, ja kaikenlisäksi näin kuumakin. Toivottelen pikaisia parantumisia koko poppoolle.

Meillä kanssa reetuska oksensi eilen illalla pariin otteeseen, mutta aamulla ei ollut mitään. Onneksi.

Pakko tarttua letkun varteen ja mennä kastelemaan tota pihaa, muuten voi käydä niin ettei tässä pihassa kasva mikään ensi kesänä.

Voimia ja jaksamisia

-Annastiina69-
 
äpä
Hei taas.

Toivottavasti tosiaan se mahatauti alka olla voiton puolella. Mä itte tulin toissa iltana kurkkukipuseksi ja eilen illalla Jarkko alkoi näyttää nuhan merkkejä ja tänään on yskinyt koko ajan.

Neidin neuvola oli tänään ja mitat olis 77,5cm ja 9,8kg. Pituutta oli tullu kolme senttiä. Touhutäti on tosiaan. Nyt vaan alkoi hälläkin nuha. Rokotus annettiin kuitenkin. Että voimattomia aletaan olla täälläkin, vaan eri vaivan takia.

Onneksi yöllä ja tänään on kumminkin satanut, että josko se vähän helpottais oloa.

Mutta me aletaan pikkuhiljaa valmistautuun päikkäreille. Mitähän siitä tulee, kun on nuhaneniä... katotaan. Uni parantais, että toivotaan Höyhensaarille pääsyä. :)

äpä :wave:
 
Arabitar
Heippatirallaa :wave: :D

Ihana pilvinen keli taas :D
Ulkona mukavan vilpoista kun ei aurinko paahda :whistle: Toivottavasti saataisiin tänne eepeellekkin muutama vesipisara;ei voi ku toivoa,taivas kyllä ollu koko aamupäivän sen näkönen että vois tipauttaakkin muutaman pisaran mutta voi olla että se vesi kiertää meidät taas kaukaa :(

Onnittelut Nea-01 Riannalle uusista hampaista :flower: =) Meillä niitä hampaita Peetulla ei vaan näy eikä kuulu :/

Emma: Tervetuloa mukaan :wave: :D

Toivottavasti Kirsikka olis teillä jo tauti voitettu etkä sä sitä enää saisikaan.Omasta kokemuksesta voin nimittäin sanoa että oksennustauti odotusaikana on aivan hirveetä :x
Mullahan oli ku Peetua odotin,en nyt viikkoja muista mut siinä pääsiäisen aikaan,olikos pääsiäinen v.-05 maaliskuun lopussa??

Koittakaas ÄPÄn perhekkin parannella itsenne :hug:
Toivotaan ettei kovin kova flunssa teihin "iske".

Annastiina: Kyllä meillä ainakin noi emmaljungat sopii kokonaisina tonne perälle sivuttain,meillä on vm.-98 (muistaakseni)yhdistelmät nuo,ja sitä peräpenkkiähän saa tarvittaessa liu´utettua eteenpäin =) ;)

Peetu nyt päikkäreillä,joten täytyy mennä suorittamaan päivän "työt".

:wave: :wave:
 
Meillä otettiin tänään ekat askeleet syöttötuolin luota äidin luo =) tästä se lähtee! sohvalle on kiipeillyt viimeiset 2 viikkoa ja pidemmän aikaa on ollu sen näköinen et tekis mieli lähteä kävelemään kun on aika hyvin ilman tukea seissyt- ja tänään se sitten tapahtui, ihanaa =)
 
Äpän merkillä harmaana aluksi kulkenut olen minä. siis yritin ainakin rekisteröityä.... kone kyllä kertoi, että Äpä on jo käytössä, vaikka mua ei ole ainakaan vastaan tullut, mutta kuitenkin. Otin nimeksi nyt sitten tämän esikoiseni herkun ;) Mutta toivottavasti rekisteröityminen oikeesti onnistui...

ja täällä sairastuminen pahenee, mulla lämpöö ja muksut kitajaa pääsääntöisesti. nyt tosin leikkivät rauhas ja mä saan maksella laskuja :kieh: rauhas.

Ent. Äpä
 
Kirjoittelempa huvikseen päivän kuulumisia...
Poika heräsi vasta puoli yhdeksän. Ihanaa! Ja yöllä ei enään tainnut tissitellä.. en muista. Nukkuu siis meidän keskellä yöt.
Puuron jälkeen ulkoiltiin. Ja keräsin ämpärin viinimarjoja. Niitä sitten keittelin päiväunien aikaan mehuksi.
Eilen muuten lammas puri pojan sormeen (niin hassulta kuin kuullostaakin). Tuli veriset hampaan jäljet sormen päähän. Poika antaa aina lampaille kukkia ja kikattaa kun ne vauhdilla syö ne. Sitten tarjosi pelkkiä sormia ja eikös pikku karitsa sit maistanu. Auts!
Meillä ei siis maalaistaloa mutta lähellä kyllä. siellä käydään ihastelemassa välillä aina eläimiä.
Taidan kömpiä nyt poika-kullan kainaloon.
Vieläkö on muita imettäjiä??
Mulla ei edes menkat vielä alkaneet! Ihanaa! Kohta ei menkkoja kahteen vuoteen.

Hyvää yötä!
*Emma*
 
Katja1979
Kyselenpä teiltä sellaista,että onko muiden lapsukaisilla tullut tuosta 1-v rokotuksesta mitään iho-oireita?Meillä Millalla tuli rokotuskohdan viereen sellainen iso kananmunan kokonen paukura ja iho oli siitä kohtaa tosi kuuman tuntunen.Kävin sitä neuvolassa näyttämässä,mutta rokotuksesta se johtui.Hävisi sitten seuraavan päivän aikana kokonaan pois.Ihmettelen kun Millalla ei ole koskaan tullut noista rokotuksista mitään oireita ei edes kuumetta ja nyt sitten tuli tuollainen iso kananmunankokoinen paukura.

Meillä mies sai vakituisen työpaikan ja aloitti juuri tänään työt.Jäi juuri ennen Millan syntymää työttömäksi,mutta nyt sitten onneksi sai töitä ja vielä vakituisen työpaikan.Itse olen vielä ainakin pari vuotta kotona,kun ei millään raaski viedä tyttöä hoitoon,kun on vielä niin pieni.Ja eihän tässä ole kiirettä töihin,kun ei ole vakituista työpaikkaa johon palata.

Emma kyseli että vieläkö on imettäjiä.Tässä ilmottautuu yksi imettäjä. Tässä pikku hiljaa yritetään imetystä lopettaa.Milla on tottunut siihen,että nukahtaa yöunille,kun on puuron saanut ja päälle imetän.Pitäisi vaan alkaa jotenkin opettamaan tyttöä,että nukahtaa yöunille ilman imetystä. Mutta nyt täytyy mennä kun tiskaaminen odottaa.
 
Arabitar
:wave:

Emma: Täällä oli vielä yksi imettäjä mutta just lopetettiin Peetun kanssa tisuttelut,olikohan se sunnuntaina... No,toissa päivänä sit sorruin pojulle tisua antamaan,osas niin hienosti "pyytää" :D Mut sen jälkeen ei taas olla maistettukaan...

Katja:Meillä Peetulla toi reisi mihin rokotus pistettiin niin oli ihmeellinen sellanen kova seuraavana päivänä ja mun mielestä oli jotenkin paisunutkin...Peetulle ei kans koskaan oo rokotuksista mitään tullu,niinku ei noille meidän muillekkaa lapsille. Sit se reisi punotti, että luulen kyllä että tuli tosta rokotuksesta. :/
 
Meillä ei iho reagoinu rokotuksesta, mutta rokotuskohta oli niin kipeä että tyttö huusi ku syötävä kun siihen koski tai piti liikkua. Mietinkin jo että kun siellä oli sijainen että pistikö se sen jotenkin väärään kohtaan tai jotain :ashamed: Panadoliahan mun piti sit antaa sen takia, että tuntuu kyllä tosi viheliäältä tuo rokotus! Meillä nimittäin jatkuu aina vaan se nuhakin, minkä tyttö ilmeisesti siitä sai. Ei se kyllä poskihampaistakaan johtuvaa ole ainakaa enää, koska ne nyt on tullu jo. :whistle:

Olotilat on alkanu vähä helpottaa itse kullakin lapsista, tosin aika puolikuntoosia ovat edelleen, Tanelikin vaikka ma tauti alkoi olla ohi, niin yhtäkkiä nyt oksensi sitte. Tessa nyt on edelleen löysällä ja muutamat limaoksennukset on tänään vielä tullu, mutta määrällisesti onneksi pieniä on ollu ne tuotokset. Viime yö meni onneksi hyvin, että sai itsekin vähä levätä. Yskänlääkkeen ja matalan lastentyynyn ansiosta vissiin pitkälti tyttökin sai nukuttua.

Mahakuulumisia... Kävin tänään neuvolas, nyt on pakko hehkuttaa :D Ja kukaanhan ei ole niin röyhkeä että pistäs paremmaksi tähän kohtaa :whistle: ;) Viikkoja lauantaina tasan 30 ja kiloja tullut 2 :p :D
 

Yhteistyössä