Heikko ja huono olo raskaana viikolla 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on ollu joitain päiviä aika heikko ja huono olo, vähän päässäkin höntti olo, mistähän vois johtua? Eilenkin kaupassa käynti oli aika tuskaista kun heikotti niin kovin.. Verenpaineet on hyvät.

Nostan tämän jos nyt olis kuulolla ketään jolla samaa vaivaa, ja osais sanoa löytykö ololle mitään syytä vai kuuluuko tää "normaaliin" raskauteen. Huomenna pitäis lähteä kaupunkiin ja nyt jo hirvittää jos siel on taas tää olo näin heikko.

Käyhän tarkistuttamassa tilanne, jos heikko olo ei Panadolilla ja riittävällä syömisellä/juomisella helpota. Kannattaa tarkistaa, koska sikiön vointia itse ei tunne.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmh:
Käyhän tarkistuttamassa tilanne, jos heikko olo ei Panadolilla ja riittävällä syömisellä/juomisella helpota. Kannattaa tarkistaa, koska sikiön vointia itse ei tunne.

Miten muka Panadol vahvistaa heikkoa oloa???????????

Karseeta, jos sitä joku käyttää odotusaikana:

http://vivika.vuodatus.net/blog/400309

Mulla oli välilla tuollaista esikoistyttöä odottaessa, enimmäkseen alkuraskaudessa mutta myös myöhemmin. Kaikki oli ok, hb tosi hyvä ja sokerit myös. Verenpaine matala mutta niin mulla on ollut aina.
Nyt tässä toisessakin raskaudessa iskee välillä samat meiningit. Kaupassa saattaa tulla yhtäkkiä sellainen veto pois-olo ja pitää päästä istumaan, mieluiten syömään jotakin. Rv nyt 18

Yhteistyössä