Raskauspahoinvointia vai vatsatautia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Oon 7. viikolla raskaana ja toissapäivänä iski aivan järkyttävän huono olo, en voinut kuin maata sohvalla ja käydä välillä oksentamassa. Mikään ei pysynyt sisällä. Eilen samanlainen olotila, mutta tänään vain vähän höntti olo, kun ei ole vähään aikaan syönyt kunnolla. Voiko raskauspahoinvointi alkaa noin yllättäen ja sitten taas olla parempia päiviä välissä? vai oliskohan tuo ollu joku vatsatauti?

Edellisessä raskaudessa ei ollut juuri ollenkaan pahoinvointia.

Kuulostaa tutulta kyllä, mulla on tollasia samankaltaisia aaltoilevia oireita nyt rv 7+4. Toiset päivät on ihan ok, oksentamaan joutuu vasta illansuussa. Toisina päivänä taas saa olla kokoajan pää pöntössä.

Mutta ihmiset on toki erilaisia, voihan tuo olla periaatteessa ihan kumpaa vain.

Ehkä oli vatsatauti? Tosin noilla viikoilla kait ne pahimmat pahoinvoinnit alkaa?
Itsellä ensimmäisessä raskaudessa heti alkuun vatsatauti ja olin ihan äimänkäkenä että tällaistako se tulee olemaan...onneksi loppui nopeasti ja tajusin että oksutautihan tuo vaan sattui olemaan. Muuten sitten se raskaus ja myöhemmätkin menneet ilman oksenteluja paitsi taudin sattuessa.

Yhteistyössä