Heiiiiiiiii voiko se linea negra tulla vaiheittain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heh

Vieras
:D:D:D huomasin äsken, kun menin vessaan, että alamahaani on piirtynyt haalea viiva, joka erottuu peilistä (en nyt oikein enää muuten tuonne alamahaan näy). Mutta tosi haalea on, tuleeko tuo linea negra kerralla vai tolleen asteittain? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
No ei kai se yht äkkiä sekunnissa voi tulla :o
Eli kyllä se vaan vähitellen hiipii sinne alamahaan :D

No niin totta. Mutta toisaalta tuntuu, et raskausarvetkin vaan ilmestyy... :whistle: Enkä minä kyllä tiiä, kauanko tuo tuolla on ollut. Nyt vasta huomasin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitäs siitä viivasta muuten sanottiin: tyttöjä vai poikia? :D:D (kaverilla oli ja tuli tyttö, toisella ei, tuli poika :whistle: Meneekö se näin päin?)

Jos jää alle navan niin poika, jos menee yli niin tyttö...vai osiko ollut toisinpäin? Mulla kaksi tyttöö ja meni yli koko navan.
Mil rv se muuten ilmestyy?en muista enää

Linea negra tulee näkyviin vähitellen niille joille se ylipäänsä on tullakseen. Pitkä LN-viiva voi joidenkin mukaan vihjailla poikavauvan suuntaan ja ainakin meidän esikoisen kohdalla se piti tismalleen paikkansa :)

Mulla on myös ja poikaa on ultrassa ennustettu. Mullekin se tuli ensin ihan haaleena navan alapuolelle ja myöhemmin alkoi näkymään myös navan yläpuolella ja on ajan myötä hiukka tummentunut...Nyt viikkoja siis 32+4.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitäs siitä viivasta muuten sanottiin: tyttöjä vai poikia? :D:D (kaverilla oli ja tuli tyttö, toisella ei, tuli poika :whistle: Meneekö se näin päin?)

Jos jää alle navan niin poika, jos menee yli niin tyttö...vai osiko ollut toisinpäin? Mulla kaksi tyttöö ja meni yli koko navan.
Mil rv se muuten ilmestyy?en muista enää

Emmä tiiä, milloin tuo on tuonne alkanu tulla ja vielä on niin vaalea, et.. Mutta napaan asti menee tuolta alhaalta ihan suora viiva. :D Nyt rv 25.

Mä muistelen et jos se viiva jatkuu navan yläpuolelle niin sit vauva on poika, mut jos viiva loppuu napaan tai alle niin tyttö tulossa.

Mul tuli molempien tyttöjen odotusten aikana lyhyet LN-viivat.

Yhteistyössä