Hei!

Mä kun nyt olen sinne varkauteen muuttamassa ja meille tarjottiin asuntoa joutenlahdesta...Tarkemmin käärmeentieltä 34:sta!

Voisitteko kertoo että minkälaista tällä kyseisellä alueella on asua?
Onko rauhallista?

Pliis,pikaisia vastauksia!!

Tän piti tulla siihen Varkauden äidit ja odottajat,mutta ei vissiin tullukkaa!! :/ <br><br>
 
tarkoitit varmaan käärmeniementietä? anyway joutenlahti taitaa olla aika levotonta asuinaluetta oli ainakin pari vuotta sitten kun kaveri asui siellä. Kaupungin vuokratalot varsinkin.Itse asun toisella puolella kaupunkia joten vaikea sanoa tämän hetkistä, itse en kyllä sinne muuttaisi.
 
poikatarhan johtajatar
Mulla on myös sellainen tunne, että se joutenlahti on aika levotonta aluetta, mutta pahempia ovat varmaankin lehtoniemi, eli myllärinkatu, ohrakuja ym, sekä nyyrikinkuja sekä sen ympäristössä olevat talot..mikähän sen kadun/kujan nimi oli :ashamed:
 
Kysyin mieheltäni joka asustellut täällä ikänsä, niin kuulema joutenlahti on aikas levotonta aluetta (mutta onko sit täälläkään aluetta missä ei jotain olis?), mutta kuulema toi 34 on kuitenkin rauhallisin talo mitä siellä on. Mutta mutta... Käpykangas on toinen mihinkä ei kuulema kannata muuttaa... Eikö ole mistään muilta alueilta vapaita?
 
Me asutaan joutenlahdessa. Tosin omistusasuntotalossa ja tällä meidän kerrostalolla on oma rauhallinen piha jossa lapset voivat leikkiä ihan rauhassa. Tämä meidän talo onkin vähän syrjemmässä.

Noista muista kerrostaloista en kyllä sen koommin tiedä mitään. Ja on tosiaan ainakin osassa joutenlahtea levotonta porukkaa. Paljon kyllä riippuu talostakin missä asuu, itse en tästä muuttaisi mihinkään muuhun kerrostaloon täällä joutenlahdessa.
 
Ei muualla oikeen ollut...nyt saatiin tarjous toisesta talosta...olisiko ollut jokin lemmenmäentie...tai joku vastaava!en tarkkaan muista...

Huomenna menemme sitä katsomaan!

Asutko sä kat-ja missä päin siellä joutenlahdessa?<br><br>
 

Yhteistyössä