A
Allerginen
Vieras
Olen koivulle allerginen ja näin ollen olen myös pähkinäpensaalle. Kun minulta testattiin allergioita sanottiin, että oireita voi tulla myös pähkinäpensaasta joka kantautuu tuolla ulkomailta suomeen.
Onko teillä allergia oireita jo nyt? minusta tuntuu, että mulla on kun pari päivää ollu flunnsainen olo muttei ole kuitenkaan iskenyt. Nyt sit tuli vielä silmien kutina. En ole kokeillut allergialääkettä vielä.
Siitepölytiedotteen mukaan pieniä määriä saattaa kantautua suomeen jo nyt, koska pähkinäpensaan kukinta on ulkomailla jo alkanut.
Näinköhän tulee paha allergiakevät :/
Onko teillä allergia oireita jo nyt? minusta tuntuu, että mulla on kun pari päivää ollu flunnsainen olo muttei ole kuitenkaan iskenyt. Nyt sit tuli vielä silmien kutina. En ole kokeillut allergialääkettä vielä.
Siitepölytiedotteen mukaan pieniä määriä saattaa kantautua suomeen jo nyt, koska pähkinäpensaan kukinta on ulkomailla jo alkanut.
Näinköhän tulee paha allergiakevät :/