Hei te maitotilalliset - mitäs maitoa joitte raskausaikana?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emäntä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emäntä

Vieras
Kun neuvolassa varoiteltiin, että ei sais juoda tankkimaitoa raskausaikana, niin tuli mieleen että mitäs maitoa te muut juotte, ketkä omistatte maitotilan?

Minä kyllä aattelin pysyä tankkimaidossa jatkossakin, enkä raahata kaupasta maitoa.
 

Yhteistyössä