Hei te jotka täysimetätte mielestänne ja annatte silti korviketta vähän (?) joka päivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
mitä se sulle kuullu mitä toisten vauvat syö. Jos jollekin tulee hyvä mieli omasta imetyksestä, niin mitä sitten? Me äidit ollaan kyllä mestareita syyllistämään ja mollaamaan toisiamme!

Ei mulle kuulukaan, mutta naurattaa vaan kun joku sanoo että "täysimetän ja annan korviketta 80ml joka ilta". Ihan sama mulle vaikka antais naudanlihapihviä joka ilta, mutta täysimetystä se ei ole.

:D
Joo...en minäkään syö karkkia ollenkaan, paitsi pari palaa suklaata joka päivä!! :D

Mä en ole koskaan väittänytkään et olisin täysimettänyt, vaik esikoinen oli yli 4kk ennen kun sai korviketta ekan kerran. Kakkonen sai pulloa laitoksella 30ml yhteensä, joten se kosahti siinä.
Mut voin väittää että hyvin pitkälti noi on mun maidolla kasvanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos aletaan saivartelemaan, niin eihän kasvissyöjäkään voi koskaan kutsua itseään kasvissyöjäksi, jos on koskaan elämänsä aikana syönyt lihaa (jos nyt on pakko verrata täysimetystä ja kasvissyöntiä).

Peesi :D

No mä en tajua että miksi helvetissä mä edes puhuisin täysimetyksestä? mitä väliä? olen sanonut että suurin osa rintamaitoa tai osittaisimetys (saa vähän korviketta)

Alkuperäinen kirjoittaja --:
No mä en tajua että miksi helvetissä mä edes puhuisin täysimetyksestä? mitä väliä? olen sanonut että suurin osa rintamaitoa tai osittaisimetys (saa vähän korviketta)

Eihän sun tarvitsekaan, mutta viittasinkin alunperin tällä avauksellani toiseen ketjuun jossa ihmiset puhuivat täysimettävänsä ja antavansa sen lisäksi 80ml korviketta iltaisin.

No jos aletaan saivartelemaan, niin eihän kasvissyöjäkään voi koskaan kutsua itseään kasvissyöjäksi, jos on koskaan elämänsä aikana syönyt lihaa (jos nyt on pakko verrata täysimetystä ja kasvissyöntiä).

Peesi :D

miten tää liittyy aiheeseen? tottakai voi sanoa olleensa kasvissyöjä vaikka viimeisen viiden vuoden ajan, paitsi jos sen viiden vuoden aikana on silloin tällöin napostellut lihaa.

kasvissyöjäksi ryhtyminen on mahdollista milloin vaan, täysimetyksellä oleminen mahdollista vain kerran elämässä.

Tai vaikka vaan joskuskin, mutta siis annatte korviketta ja kutsutte silti sitä täysimetykseksi.

Haluaisin vaan kysyä, että olenko minä siis kasvissyöjä, kun en syö koskaan kokolihaa ja jauhelihaakin vain vähän joka päivä. Tänään en ole syönyt jauhelihaa, mutta makkarakeittoa kylläkin.

Olen kuitenkin siis kasvissyöjä varmaan?

:flower: Juuri näin :) Valitettavasti :laugh: tällaisiakin löytyy :D

kerranki ap puhuu asiaa!! loistavaa!! :D tuotahan voisi alkaa soveltaa monessa eri asiassa irl elämässä 8) miten lie tykkäiskö muut ...ja tuntuipa tuo joillaki kirpasevan melko kipakasti

Yhteistyössä