V
vierailija
Vieras
Haluaisin alkaa voimistelemaan joka päivä kotona, alaselkä on niin jäykkä ja kipeä että tavaroiden nostelu lattialta on vaikeaa, en saa suorana seisten sormia maahan noin vain vaan täytyy ensin voimistella ja venytellä ja jossain vaiheessa saan sitten sormet taas maahan. Mutta en siis heti vaikka herättyä ja tämä on huolenaiheeni. Olen melkein 40v, normaalipainoinen, mutta olen varmaan tosi huonossa kunnossa. Alaselkään sattuu vaikka se kun istun lattialle ja laitan jalat suoraan eteenpäin lattialle. En saa sukkia näin jalkaan, täytyy koukistaa jalat sivuttain oudosti. Tai seisoa ja nostaa jalka koukussa ylös ja laittaa näin.
Haluaisin alkaa jumppaamaan säännöllisesti mutta tarvitsen vähän motivaatiota. Joku aamujumppa heti kun herää ja sitten pitempi jumppa päivällä.
Joogaa tai jumppaa. Viime kesänä joogailin pari viikkoa ja selkä tuntui paljon kivemmalta mutta oli se silti kipeä tietyissä asennoissa.
Se kipu saattaa johtua kanssa siitä kun minulla on aika huonot jalat, niissä ei ole hyvää kaarta ja lihakset on varmaan heikot. Sellaiset puhkikuluneet lättäjalat. Mutta.. niitäkin haluaisin vahvistaa.
Miten te motivoitte itseänne? Kuinka kehitätte jonkun rutiinin, tietyt liikkeet joka päivä.
Kaipaisin vähän vinkkejä
Haluaisin alkaa jumppaamaan säännöllisesti mutta tarvitsen vähän motivaatiota. Joku aamujumppa heti kun herää ja sitten pitempi jumppa päivällä.
Joogaa tai jumppaa. Viime kesänä joogailin pari viikkoa ja selkä tuntui paljon kivemmalta mutta oli se silti kipeä tietyissä asennoissa.
Se kipu saattaa johtua kanssa siitä kun minulla on aika huonot jalat, niissä ei ole hyvää kaarta ja lihakset on varmaan heikot. Sellaiset puhkikuluneet lättäjalat. Mutta.. niitäkin haluaisin vahvistaa.
Miten te motivoitte itseänne? Kuinka kehitätte jonkun rutiinin, tietyt liikkeet joka päivä.
Kaipaisin vähän vinkkejä