Mie tunnustan, että olen laiska, huono ja ties mitä muuta vielä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
mutta ensviikolla meillä mennään ruuanlaitossa niin helpolla kun mahdollista.
"Osakiitos" tästä kuuluu kaupalle, josta ei oikein saanut niitä ruoka-aineksia, joita mie oisin tarvinnut ja toinen puoli on sit ihan minun omasta laiskuudesta kiinni.

Mie sorruin einespitoiseen ruokaan, mutta kaipa niillä nyt viikon pysyy hengissä niilläkin... jos sentään salaatit / raasteet laittaa itse ruuen lisukkeeksi.

Kalapuikkoja, kananuggetteja, valmiita jauhelihapihvejä, broilerin fileepihvejä marinaadissa, kinkkusuikaleita, peruna-sipulisekoitusta, pakastekasvissuikaleita, perunoita, pastaa ja riisiä.

Ei ollut jauhelihaa, ei oikein mitään kunnollista kokolihaa (siis oli vaan jotain epämääräisen näköistä karjalanpaistiliha-mössöä ja sit paketti sitä ja toinen tätä ja joku kassler-paisti, joista ei ois tullut kun vihaiseksi - siis määrällisesti), broilerin koipi-reisiä en osta ja makkarat eivät myöskään houkutelleet, joten valikoima jäi sit noihin eineksiin, kun kasvispuolikin oli vähän sitä sun tätä.

Noh... kerrankos sitä jne... ja sanonta ainakin sanoo, että nälkäänsä sitä syö vaikka pieniä kiviä :whistle:

Hankey: Lidlin työntekijänä valaisen teitä kanssa-eläjiä..lidliin ei toimitella sunnuntaita vasten tavaraa joten toki loppuvat. siellä tietyt hommat mitä ei vkl tehdä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
ok. minusta kaupat saisivat olla vaikka kiinni sunnuntaina, mutta kun autolla kauppaan pääsin, en pitänyt viikonpäivällä väliä.

Mie totesin kaupan kassalle, jotta en oikeastaan kaipaa sunnuntai-aukioloja, mutta kun ne kerran on auki, niin lähdinpä asioimaan... ettei myyjä siellä sit turhaan istu. Mutta viisaampana jätän enspyhän väliin - jos se on kerran noin, että pyhänä ei sit oo juurikaan ostettavaa, ainakaan noissa ns. pikkukaupoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Hankey: Lidlin työntekijänä valaisen teitä kanssa-eläjiä..lidliin ei toimitella sunnuntaita vasten tavaraa joten toki loppuvat. siellä tietyt hommat mitä ei vkl tehdä :)

Yleensä ei moniin muihinkaan kauppoihin kyllä toimitella sunnuntaisin tai aina edes lauantaisin tavaraa. Sitä pitää vain osata tilata perjantaiksi sen verran, että riittää viikonlopun yli.

Alkuperäinen kirjoittaja HOHHOIJAA:
Pitääkö niitä lapsia pukata niin paljoa maailmaan jos ei edes ruokaa jaksa itse tehdä? Järki hoi älä jätä :)

Niin... että jos mulla ois vaan 1 tai 2 lasta, niin mie toki oisin hakenut sikalasta porsaan ja siitä itse leikellyt kyljykset ja kinkut, ja loput jauhanut lihamyllyllä jauhelihaksi... ja sit etsinyt broiler-paikan ja ostanut sieltä broiskut, joista itse oisin marinoimattomat koipireidet, rintafileet jne leikellyt.
Ja pyyhältänyt pilkille, että oltas saatu kalaakin pöytään.
Juu... varmasti.

Kyseessä oli myös se ongelma, että niitä kasviksia, lihoja jne oli kaupassa tosi huononlaisesti tänään, kun olin ostoksilla. Enkä sit enää ehtinyt muualle kauppaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
joskus on pakko mennä siitä mistä aita on matalin. ja jos oikein tekee tiukkaa tekee niin sieltä mis ei oo ollenkaan, ja tilata pizzat. :D

:D
Muuten ok juttu toi pizza-juttu... mutta täällä ei oo kotiinkuljetusta, ja mie oon sattuneesta syystä ensviikon autotta :/
Ja lähimpään pizzeriaan on matkaa 10km... :whistle:

saanko udella että onko sulla ap ammattikoulutusta, tai siis oletko val´mistunut ikinä mihinkään ammattiin? ja tienaako sun mies hyvin? saatte kuitenki vissii ihan kivasti rahaa lapsista? juu, tiän ettei ne lisät kata isompien menoja, mut enivei.. ihan uteliaisuuttani täs.. :)
ei mitää henk koht arvostelua siis...
mielenkiintoista vaan että on niin hurjasti lapsia? olitko minkä ikäinen? mikä on ollu pisin aika ettet ole ollu raskaana?

Alkuperäinen kirjoittaja HOHHOIJAA:
Pitääkö niitä lapsia pukata niin paljoa maailmaan jos ei edes ruokaa jaksa itse tehdä? Järki hoi älä jätä :)

sinäkö jaksat hyvin sen yhden kans.. oon varma et ap on reippaampi ku sina ja viiv kaveria yhteensä :):)

Yhteistyössä