moikka! siis oon aivan kuollut noiden töiden kanssa. nyt mulla on ollu viime viikolla ma-pe yhteensä 48työtuntia. :s noh rahaahan se vain tietää mutta oon aivan poikki aina työpäivän jälkeen ja mies saa kyllä hieroa mun jalkoja ja nilkkoja kun ne on niin kipeät etten jaksa edes ruokakauppaan lähteä.
mutta onhan se mukava että on nyt nuita töitä niin voi sitten tehdä isompia hankitoja ennen vauvaa. uus astianpesukone olis seuraavana listalla.
mää siis kertakaikkiaan vihaan tiskaamista. en oo kyllä varmaan vuoteen edes tiskannu kotona. meillä on nämä kotityöt jakautunu niin että mies tiskaa astiat ja pesee vessan ja mä hoidan yleensä kaikki muut hommat. ja ihan omasta toiveestani.
niin nyt sitte pelottaa että pakko saada ennen äippälomaa tiskikone ettei tarvi päivät pitkät katella jumalatonta tiskivuorta ja sitten kun mies tulee töistä kotia niin pakottaa se tiskaamaan.
Ainiin! eilen tuli äitiyspakkaus! oih se on tosi ihana mun mielestä. ja tosi hyvä' keksintö, mä ainakin tykkäsin että siellä on kaikkia hyödyllisiä juttuja. paitsi no ehkä nuo kondoomit... tuskin tulee käytettyä niitä. kesti siis joku 3,5 viikkoa että sain hakea postista sen paketin. äkkiä se aika kyllä meni silti.
maatritti ja joo mä kans luotan siihen sukupuoliveikkaukseen vaikka me käyitinki vain yhessä ultrassa siellä oysissä. mutta se näky niin selvästi (ainakin lääkärin pienellä opastuksella)
tai siis sen lääkärinkään mielestä siinä ei ollut mitään epäselvää... noh jos tuleekin ylläri ja onki eri sukupuolta niin vaatteethan sitä täytyy vaan sitte osa uusia. mutta niitä pikkuvaatteita nyt saa aina joka paikasta sitten lahjaksikkin ja onhan tuo äippäpaketti ni eiköhän ne aluksi mee sille vauvalle.
niin ja käytiin siellä ikealla. ei oikeastaan tullu vauvalle shoppailtua, en tiiä kun me ei lakanoita tarvita enempää ja vauvalle ei oo omaa huonetta ainakaan vielä ni en oikeen keksiny sieltä tällä reissulla mitään ostamista.
ja ei käyty muissa kaupoissa paitsi nyt karkkikaupassa ja sitte siellä josaki normaalikaupassa hakeen limpparia ja miehelle nuuskaa. hyi ällö. :x en voi sietää sitä nuuskan hajua. mut oon sallinu miehelle sen käytön kuitenki piilossa minulta
kun se lopetti mun kanssa sillon sen tupakinpolton ja töissä se tekee kuulemma tiukkaa olla tupakatta. niin sallittakoon tämä pahe hänelle. kunhan ei yritä pussaamaan nuuskat huulessa
niin ja vaunuja ei kateltu kun meillä on jo vaunut. käytettynä ostettiin kun mun äitin työkaveri oli niitä tarjonnu. ei nyt oon mitkään ihan tuliterät mutta kyllä ne kelpaa. oikein hyvin kulkee ja on sievät semmoset tummansiniset. ja vaikka ne on yhdistelmävaunut niin luulen että ens kesänä tulee ostettua uudet jotku matkarattaat tai muut sellaset kun tykätään aika paljon käydä reissaamassa tuolla anoppilassa ja muutenkin niin sellaiset on varmasti helpommat sitten kulettaa mukana kun nuo valtavat vaunut
ja olihan ne edulliset ni säästyypähän rahaa.
oikeastaan meillä alkaa kaikki tärkeimmät olla paitsi pinnasänky ja sitte amme täytyis käydä ostaan. ja sitten kaikkea pientä, ei niin välttämätöntä tulee vielä varmaan hommailtua. =) ens viikolla ajateltiin käydä pinnasänkyä kattelemassa että jos vaikka sulla
maatritti olisko vinkkejä näistä oulun lastentarvike kaupoista mitkä on hyviä kun ite ei oo vielä tullu kierreltyä? ainakin limingantullissa on se yks siellä prisman takana niin siellä ajateltiin käydä.
noh varmaan tulee taas shopailtua ihan liikaa jokatapauksessa.
ounou.
menis tuonne nyt ruokaa laittamaan. keksis ensin vain että mitä sitä tekis kun kohta tulee nälkäinen työmies kotiin :heart:
paukkuli rv 26+4 (muistaakseni )