Hei vaan! täällä taas hiljaiseloa vietellään, kaikki kesälomilla ja ulkona tietenkin
Vauvan potkut ruvennu tosissaan vahvistumaan ja tuntuu jo masun päälle kun oikein painaa kädellä. Mukava tunne, edelleen en kyllä tunne kuin nuo tuonne ihan alas kohdistuvat potkut mutta vauva taitaa olla sellaisessa asennossa ettei potki ku alas, tai sitte se istukka tuossa edessä ja ylhäällä vaimentaa. Mukavasti tuntuu jo myös semmosia isompia muljahteluja ja välillöä tuntee kuinka vauva on toisella puolella masua kun kokeilee.
niin
triple88 minullakin lokakuussa LA
juhannussunnitelmista
Lähdetään miehen isän ja sisarusten kans mökille viikonlopuksi ja sitten alkuviikosta miehen äidin luo kyläilemään. Täytyy nyt käydä nuo sukulais-reissut kun miehellä kesäloma. (vain 8päivää
)
Kauhee kun on tullu nyt viimeaikoina shoppailtua, miestä jo hirvittää kuulemma.
ostettiin tänään uus kamera, täytyyhän vauvasta nappailla kuvia albumit täyteen sitten.
Eilen saatiin vaunut. ostettiin yhdeltä mun äidin tuttavalta käytettynä. Jotkut parivuotta vanhat ORA merkkiset yhdistelmät ne on. tosi hyvännäköiset ja köyhdyttiin vain 80e. ja vaatteita samalta henkilöltä ostin varmaan kassillisen.
Oon kyllä muutenki sortunu kaikkea aina osteleen vauvalle. pikkusia bodeja ja potkupukuja. <3 en voi vaan vastustaa
Kauheen hankala nykyään nukkua öisin. tuntuu ettei löydy hyvää asentoa ja hiki valuu ihan koko ajan. :S tosi kuuma tämä meidän makuuhuone. tää tietokone varmaan lämmittää ihan kauheesti. pitäs varmaan ehdotella miehelle tän tietokonepisteen siirtoa olkkariin vaikka onhan tämä tosi ruma kun kauheesti kaikkia johtoja ym. :S ja iso pöytäkone että ei oo mikään sievä läppäri tai edes litteä näyttö. tai sitten täytyy hommata isompi asunto
tulikin mieleen asutteko muut millasissa asunnoissa? vuokralla vai maksatteko omaa? meillä olis kova hinku jo omaan mutta tuntuu että uskaltaako sitä ottaa ihan kauheeta lainaa, kun mä jään minimi äippärahalle ja olis tulevaisuudessa haaveena opiskellakin vielä.
Te jotka omassa asutte. Jos saa näin henkiläkohtaisia kysellä ni paljon maksatte lainaa pois kuukaudessa? minkä kokoisessa asunnossa ja paljon on lainaa kokonaisuudessaan? Entä kuinka paljon tulee muita asumiskuluja sen lainanmaksun lisäksi? Me ollaan kovasti mietitty tätä asuntoasiaa, mutta nyt asutaan tosi edullisessa vuokra-asunnossa joka on ihan hyvänkokoinen rivitalo kaksio mutta en muilta osin pidä tästä asunnosta yhtään. rakennettu joskus 80-luvun alussa joten ei mikään ihan priimakuntoinen. mutta vuokra on kuten sanoin niin todella edullinen. ja asunto on hyvällä paikalla. en tiedä sitten uskalletaanko ostaa vielä omaa vai katsoa pari vuotta mihin suuntaan nuo hinnat menee.
Jos ostettaisiin oma niin meidän asumiskulut ainakin tuplaantuisi. pärjättäisiin varmasti silti mutta kun on tottunut nyt ei tarvi ollenkaan miettiä mitä esimerkiksi kaupasta ostaa ja vaatetta ja muuta romua pystyy ostelemaan ilman suurempia säästelemisiä. Niin osaisikohan sitä sitten tarkkaan katsoa mihin ne rahansa laittaa. :/ oon kauheen huono esim säästämään.
Kertokaa ihmeessa kokemuksia, kun tää nyt mietityttää.
Paukkuli rv 23+1