minä kanssa. Tuo nykyinen on rumaTuntuuko se vielä huomennakin siltä, että kannatti?
*polkee jalkaa koska se suloinen rolleyes-hymiö on kadonnut täältä*
minä kanssa. Tuo nykyinen on rumaTuntuuko se vielä huomennakin siltä, että kannatti?
*polkee jalkaa koska se suloinen rolleyes-hymiö on kadonnut täältä*
Niin on. Voiko antaa palautetta ja minne!minä kanssa. Tuo nykyinen on ruma
Älä taas nariseminä kanssa. Tuo nykyinen on ruma
Niin on. Se joko vinkkaa silmää tai irvistää erittäin rumasti. Haluan söpön hymiön takaisin. :attn:minä kanssa. Tuo nykyinen on ruma
haist itte! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832354:Kaikille teille: :stick: :heart:
tehdään addressiAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832374:Niin on. Voiko antaa palautetta ja minne!
Ai hitsi. Pätevää. :xmas:tehdään addressi
Kun muutat keravalle niin mä voin hymyillä sulle söpöstiNiin on. Se joko vinkkaa silmää tai irvistää erittäin rumasti. Haluan söpön hymiön takaisin. :attn:
Taas:kieh: minäkö. No way.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24832376:Älä taas narise
Mullakin on melkein kaikki. Muutamaa vielä odottelen... :heart:Hei, nyt mun kaikki lempipalstalaiset on täällä ja tässä. Ihana ilta murut :heart:
:heart: sullekin.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24832361:Pah......prkl
Mitä pitempi känni, sen parempi mieli.
sopii se sellaiseen tietyyn mielentilaan, jollaista en kyllä nyt halua.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832381:Chisu on liian herkkistä. Sniif.
Se on paikka johon en koskaan muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24832386:Kun muutat keravalle niin mä voin hymyillä sulle söpösti
Joo, siis eihän toi rollaa lainkaan. Mit vit?!Niin on. Se joko vinkkaa silmää tai irvistää erittäin rumasti. Haluan söpön hymiön takaisin. :attn:
Tätä minäkin vähän hain takaa... Ei nyt.sopii se sellaiseen tietyyn mielentilaan, jollaista en kyllä nyt halua.
Ei, kun se on ihana! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832381:Chisu on liian herkkistä. Sniif.
No voi helveteSe on paikka johon en koskaan muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24832396:kyllä miulekkin kelpaisi pienessä sievässä oleminen, mutta onneksi mie olen stntymähumalassa
Ootte vissiin jotenkin parempia olevinaan? Oikein kaks nimee ja kaikkea. Pientä lesotusta. huh. :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832384:Ai hitsi. Pätevää. :xmas:
Allekirjoitukset palstanimillä? Meillä sentään on etu- ja sukunimi.
Ja mä saan 2 ääntäAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832384:Ai hitsi. Pätevää. :xmas:
Allekirjoitukset palstanimillä? Meillä sentään on etu- ja sukunimi.
Ultris ei nurise ikuna. :heart:Taas:kieh: minäkö. No way.
Aina positiivinen, aina.
opcorn: