:stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24832284:Niin aina
:stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24832284:Niin aina
No kyllä. Lukutaito on vielä tallella, vaikka aivosoluja tuhoutuu lujaa vauhtiaselvisikö
( joskus yritän olla niukkasanainenkin)
Kannattaapi :vampire:No niin minäkin mut en mä nyt tiedä kannattaako sitä tämänm punaviinin kanssa ruveta sotkemaan. :O
jep.Irlantilaista siideriä??
Minen ainakaan ihanheti selviä.No kyllä. Lukutaito on vielä tallella, vaikka aivosoluja tuhoutuu lujaa vauhtia
Mitä pitempi känni, sen parempi mieli.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832299:Minen ainakaan ihanheti selviä.
olkaapas nyt nätisti.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832291::stick:
kannatthaako shitä tunnusthaa...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832299:Minen ainakaan ihanheti selviä.
Tuntuuko se vielä huomennakin siltä, että kannatti?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24832294:Kannattaapi :vampire:
Vedä sää se kukkahattu syvemmälle päähäs nii et nää mitääolkaapas nyt nätisti.
:saint: mulla on vielä aika monta tervyesjuomaa..Ja kun huomenna on paha olla, syytän teitä :stick: Tämä valtava ryhmäpaine sai juomaan enemmän kuin piti
tarpeeksi kun sitä terveysvalmistetta juo, niin pieni terveyshaitta on sivuseikka. :xmas:kannatthaako shitä tunnusthaa...
( odota vaan. jos vielä otan lisää terveysvalmisteita, olen kohta tooosi viehättävä. )
Lishää karpaloa, ei haittaa vaikka sitä ei lue tuoteseloshteesshha. *Hips*kannatthaako shitä tunnusthaa...
( odota vaan. jos vielä otan lisää terveysvalmisteita, olen kohta tooosi viehättävä. )
Kyllä luota minuunTuntuuko se vielä huomennakin siltä, että kannatti?
*polkee jalkaa koska se suloinen rolleyes-hymiö on kadonnut täältä*
Syytetään sit yhdessäJa kun huomenna on paha olla, syytän teitä :stick: Tämä valtava ryhmäpaine sai juomaan enemmän kuin piti
=)Hellou beibs!
Kaadoin lasillisen aussilaista shirazia. Ei ole kovin hyvää tämä. Jämiä liruttelin viime viikonlopun kylpyläreissun lootasta. =) Seuraavaksi korkkaan uuden pullon. Tai sit tyydyn ihan Sandelsiin. Viiniä on mennyt tällä viikolla jo aika paljon. On ollut edustusta.
Ruokalautasella ei ole mitään, mutta saunan jälkeen mässyteltiin sipsejä. Levylautasella soi Chisun uusin. Tykkään!
:vampire:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24832329:Vedä sää se kukkahattu syvemmälle päähäs nii et nää mitää
Pah......prklAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832354:Kaikille teille: :stick: :heart: