Me neither. Pizza ja hampparit sopii erittäin hyvin viikonlopun ruokavalioksiAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24831619:Mikä, mitä, missä? :saint:
Nevöhööd.
Me neither. Pizza ja hampparit sopii erittäin hyvin viikonlopun ruokavalioksiAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24831619:Mikä, mitä, missä? :saint:
Nevöhööd.
Kertussa, kultaseni Kertussa. Tai sen nimisessä ravintolassa siis. Mut se on vasta huomenna. Mun tekee mieli hampparia NYT.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24831619:Mikä, mitä, missä? :saint:
Nevöhööd.
Kertussa? Mitvit koodikieltä se Cecilia pukkaa?Kertussa, kultaseni Kertussa. Tai sen nimisessä ravintolassa siis. Mut se on vasta huomenna. Mun tekee mieli hampparia NYT.
:hug: ei mee hyvin sullakaan.Minulla ei ole lasia, eikä tule olemaan. Tölkki ehkä kohta, jos se kumoaminen lievittäisi kaktusta kurkussa.
Lautastakaan ei ole. :'(
Voi ei Onko flunssa iskemässä päälle. Nyt karkoitat sen palstaopein. Avaa pullo tai tölkki. Ihan mikä vain, missä on alkoholia, auttaa. :hug: Mä aion parantaa itseni tänään kaikesta Sangrialla.Minulla ei ole lasia, eikä tule olemaan. Tölkki ehkä kohta, jos se kumoaminen lievittäisi kaktusta kurkussa.
Lautastakaan ei ole. :'(
Auttaako se pizzan himoon? : / Siis sellainen ravintola, jonka nimi on Kerttu. Kuulemma ihana paikka. Tiedä mitä koodikieltä mä kohta puhun kun viiniä menee tarpeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24831723:Kertussa? Mitvit koodikieltä se Cecilia pukkaa?
Mulla ehkä :saint: vähän sama hinku - syön nyt cocktailpiirakoita juustolla. : /
juu. Avasin jo. Eikös karpaloilla ole suotuisa vaikutus terveyteen, vaikka se olisikin tölkissä.Voi ei Onko flunssa iskemässä päälle. Nyt karkoitat sen palstaopein. Avaa pullo tai tölkki. Ihan mikä vain, missä on alkoholia, auttaa. :hug: Mä aion parantaa itseni tänään kaikesta Sangrialla.
Ehdottomasti on. Karpalo on terveellistä ja kehosi suorastaan vaatii sitä nyt.juu. Avasin jo. Eikös karpaloilla ole suotuisa vaikutus terveyteen, vaikka se olisikin tölkissä.
Ei auta mihinkään himoon. |OAuttaako se pizzan himoon? : / Siis sellainen ravintola, jonka nimi on Kerttu. Kuulemma ihana paikka. Tiedä mitä koodikieltä mä kohta puhun kun viiniä menee tarpeeksi.
Tää on hupia, kun samat alkavat kertoa mitä seuraavaksi menee.Nyt juon suoraan pullosta Somersby siideriä, äsken loppui sol.
Juustoja, suolakeksejä, viinirypäleitä ja passionhedelmää on lautaselta napsittu. =)
Jep, pitäähän sitä päivittää vähän tietoja, mitä on menossa. =)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24831879:Tää on hupia, kun samat alkavat kertoa mitä seuraavaksi menee.
Minäkin söin jo ne piirakkani.
Onko meitä näin vähän täällä? Häh. Missä muut?
No ei mitään, pidetään kivaa sitten pienellä porukalla.