Hei, nyt on LAUANTAI! Mitä lasissa ja lautasella?

[QUOTE="...";24831982]Joo - ja kun huomioi vain tiettyjen tyyppien kommentit niin sittenhän sitä on vain pieni piiri pyörii meininki... Ihanaa teille. Menen itse nukkumaan. Lapsetkin jo osaavat tämän sortamismentaliteetin - saati sitten aikuiset! <3 <3[/QUOTE]

Noh noh, älähän nyt leikistä suutu. Jokaiselle on tilaa ja kaikki huomioidaan :hug:

[QUOTE="...";24831982]Joo - ja kun huomioi vain tiettyjen tyyppien kommentit niin sittenhän sitä on vain pieni piiri pyörii meininki... Ihanaa teille. Menen itse nukkumaan. Lapsetkin jo osaavat tämän sortamismentaliteetin - saati sitten aikuiset! <3 <3[/QUOTE]

Njä njä njää. Joku oli suoraan huomioinut minut, niin huomioin takaisin. Ja minähän huomioin harrrrrmaitakin tässä ketjussa, olen huomiokone tänään.

:hug: Millaista siun syömä juusto on, vahvaa ?

IhanaValo
Nonni..

1. MELKEIN arvasin ettei ois kannattanu avata tätä ketjua, etenkään ku miulla ei oo mitään hyvää mässyä. Otan vielä mukin vihreää teetä (oikee namnam teijän muiden herkkuihin verrattuna ), aiemmin söin jo tomaattia ja tonnikalaa. Lautasen vein jo keittiöön, eli ei enää oo koko lautasta.

2.Nyt mie varmasti lallattelen tuota biisiä unissanikin :D

Että kivat teillekin.

Yhteistyössä