Hei, nyt on LAUANTAI! Mitä lasissa ja lautasella?

"maniokki"
Punaviiniä lasissa, perussettiä...lautasella ei mitään, ei oikein ole mitään herkkuja nyt, aiemmin illalla söin mikrossa tehtyjä pika-lämpöisiä leipiä suolaisen nälkään. Uunissa tehdyt voittaa niin sata-nolla.

Minulla ei ole lasia, eikä tule olemaan. Tölkki ehkä kohta, jos se kumoaminen lievittäisi kaktusta kurkussa.
Lautastakaan ei ole. :'(
Voi ei :( Onko flunssa iskemässä päälle. Nyt karkoitat sen palstaopein. Avaa pullo tai tölkki. Ihan mikä vain, missä on alkoholia, auttaa. :hug: Mä aion parantaa itseni tänään kaikesta Sangrialla.

Crowmoor dry apple. Harmittaa kun olis ollut snellun nakkeja ja makkaraa nuotiolle, mutta meidän vanhat itkuhälyttimet ei toimineet niinkuin pitäis ja siksi ei voitu enää lähteä grillailemaan noita... Olis ollut älyhyvä hiillos vielä päivällisen jäljiltä..

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24831723:
Kertussa? Mitvit koodikieltä se Cecilia pukkaa? :D
Mulla ehkä :saint: vähän sama hinku - syön nyt cocktailpiirakoita juustolla. : /
Auttaako se pizzan himoon? : / Siis sellainen ravintola, jonka nimi on Kerttu. :D Kuulemma ihana paikka. :D Tiedä mitä koodikieltä mä kohta puhun kun viiniä menee tarpeeksi. :D

"miikkulainen"
Lasissa vettä ja lautasella vuorotellen täytekakkua, tonnikalapiirakkaa, juustokakkua, patonkia & levitettä, jauhelihapiirakkaa... Välillä napsin sipsejä ja suolatikkuja. Yhdellä meidän pojhista oli tänään synttärit :D

Pakkohan nuo herkut on tuhota, jotta voi varmoin mielin palata maanantaina ruotuun ;D

Nyt juon suoraan pullosta Somersby siideriä, äsken loppui sol.
Juustoja, suolakeksejä, viinirypäleitä ja passionhedelmää on lautaselta napsittu. =)

Nyt juon suoraan pullosta Somersby siideriä, äsken loppui sol.
Juustoja, suolakeksejä, viinirypäleitä ja passionhedelmää on lautaselta napsittu. =)
Tää on hupia, kun samat alkavat kertoa mitä seuraavaksi menee. :D
Minäkin söin jo ne piirakkani.

Onko meitä näin vähän täällä? Häh. Missä muut?

No ei mitään, pidetään kivaa sitten pienellä porukalla. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24831879:
Tää on hupia, kun samat alkavat kertoa mitä seuraavaksi menee. :D
Minäkin söin jo ne piirakkani.

Onko meitä näin vähän täällä? Häh. Missä muut?

No ei mitään, pidetään kivaa sitten pienellä porukalla. :)
Jep, pitäähän sitä päivittää vähän tietoja, :D mitä on menossa. =)

"..."
Joo - ja kun huomioi vain tiettyjen tyyppien kommentit niin sittenhän sitä on vain pieni piiri pyörii meininki... Ihanaa teille. Menen itse nukkumaan. Lapsetkin jo osaavat tämän sortamismentaliteetin - saati sitten aikuiset! <3 <3

Yhteistyössä