Tää muuten niin toimi livenäkin. Jos joskus vielä uusiksiLopetin hetkeksi herkistelyn. Vaikka aika uuhhiahan tuokin kyllä on.
"Seksuaalisuus ja ulkonäkö ovat nykypäivänä erittäin tärkeitä kilpailuvaltteja."
Kerro poish. Emmäävaa.Minäkin. Ihan vähän. En shano mitä.
öitä. :wave:Pitää lähteä nukkumaan ennen ku alan repeillä enemmän ..alkaa väsy painaa jo.
Miten tuleekin valvottua liian myöhään..tietty kun mies ei oo vahtimassa
Eikä oo ees muuta juomaa ku vettä niin joutaa tästä jo.
Öitä vaan kaikille ja olokeehan kiltisti!! :wave:
Hyvät illanjatkot..
Milloin oli keikka?Tää muuten niin toimi livenäkin. Jos joskus vielä uusiksi
En ainakaan minä :vampire:Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24832549:kuka toisi miule bic macin iiisoilla ranskiksilla? :attn: |O
Mä en ole kaunis, mutta ilmeisesti monen mielestä seksikäs, koska niin mulle on kerrottu. Enkä todellakaan ala väittämään vastaan Ja jos jonkun seksikkyys on korvien välissä, niin mun. Asenne, asenne ja asenne. Enkä häpeä sitä, jos olen saanut jotain haluamaani sen avulla. Siis asenteen :xmas:
Joo. Mietin, et onko se nyt enää nykyisin niin et joko kaunis tai älykäs. Don´t think so.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832527:"Seksuaalisuus ja ulkonäkö ovat nykypäivänä erittäin tärkeitä kilpailuvaltteja."
"Yleisen käsityksen mukaan nykypäivän nainen on yleensä joko älykäs tai kaunis harvemmin molempia."
Kilpailu?
Yleinen käsitys tämä??
En taida osata olla Hakimista nyt mitään mieltä.
Oih, tämä saa mun housut kastumaan ja pojan nostamaan kädet korvilleen[video=youtube;G7NgU_TDlOo]http://www.youtube.com/watch?v=G7NgU_TDlOo&feature=related[/video]
Bic Mac on ihan peestä. El Maco on paljon maukkaampi.Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24832549:kuka toisi miule bic macin iiisoilla ranskiksilla? :attn: |O
ai sitä aletaan niinku vittuilee, hä? :vampire: :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832490:
Pori Jazz 2003. Olin kahden hollantilaisen asiakkaan kanssa, eivätkä edes he pilanneet nautintoaMilloin oli keikka?
on. Mutta QP on paras.Bic Mac on ihan peestä. El Maco on paljon maukkaampi.
Who? We? :xmas:Kaunis, älykäs, säkenöivä, seksikäs, ihana. :xmas:
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24832567:En ainakaan minä :vampire: