Joko täshä on aika sellaishelle.. te olette kaikki ihania, hei, tiätteksthe kuin mä hei tykkään teistä. Hei. kuulitteksh te?
Onks nyt jo tää vaihe? *kippis*Joko täshä on aika sellaishelle.. te olette kaikki ihania, hei, tiätteksthe kuin mä hei tykkään teistä. Hei. kuulitteksh te?
Mii tuu :heart:Joko täshä on aika sellaishelle.. te olette kaikki ihania, hei, tiätteksthe kuin mä hei tykkään teistä. Hei. kuulitteksh te?
oltshä mun bestis ?Joko täshä on aika sellaishelle.. te olette kaikki ihania, hei, tiätteksthe kuin mä hei tykkään teistä. Hei. kuulitteksh te?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832642:Onks nyt jo tää vaihe? *kippis*[/QUOTE
Juo vähän lisää *tarjoaa Sangriaa* (arvaa pitikö tuokin jo kirjoittaa monta kertaa enenn kuin meni oikein...)
:xmas:Joko täshä on aika sellaishelle.. te olette kaikki ihania, hei, tiätteksthe kuin mä hei tykkään teistä. Hei. kuulitteksh te?
joo tiätshä aina.Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24832653:oltshä mun bestis ?
Eikä menny oikein.Onks nyt jo tää vaihe? *kippis*[/QUOTE
Juo vähän lisää *tarjoaa Sangriaa* (arvaa pitikö tuokin jo kirjoittaa monta kertaa enenn kuin meni oikein...)
joo tiätshä aina.[/QUOTE
Mitä mitä? Mä luulin, että mä olen sun bestis :'( (Eiks tämäkin kuulu naisen märkään iltaan jossain vaiheessa
Ei mulla ainakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832688:Eikä menny oikein.
Just piti kysyä, että onk lasit jo tyhjät! :attn:
shähän vastha oletkhin. Ja shitte toi seshilia ja Lilii ja hei se pershvako, hei ihania, tiedättekshete hei.joo tiätshä aina.[/QUOTE
Mitä mitä? Mä luulin, että mä olen sun bestis :'( (Eiks tämäkin kuulu naisen märkään iltaan jossain vaiheessa
no etkä mee hei..:heart:Mä meen ainakin nukkumaan.
Nyt jo :'(Mä meen ainakin nukkumaan.
Öitä!Mä meen ainakin nukkumaan.
Mut Majurihan sano että se ei aio tuoda sitä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24832721:non ni, nyt on sitten keksit loppu, glögi loppu eikä kotitonttu ole vieläkään tuonut sitä bic macia |O
rakkauden syksy 2011 :heart:shähän vastha oletkhin. Ja shitte toi seshilia ja Lilii ja hei se pershvako, hei ihania, tiedättekshete hei.
mä ainaskhaa ole yhtää, hei.Ooteksthe kaiki känisä?
Tuleekhs ighävä? :xmas:Nyt jo :'(
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24832744:perkele, toisen kerran juomat näppiksellä:kieh:rakkauden syksy 2011 :heart:
No mitä se sit on? :Omä ainaskhaa ole yhtää, hei.
Kippis, Karlens.