Hei nukkekoti immeiset.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2006 klo 19:19 cabi777 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2006 klo 18:00 tuutilulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2006 klo 17:36 L-I-L-L-I kirjoitti:
Tein paperinarusta rottinkikalusteita nukkekodin kuistille/pihalle. Päivänvarjon ajattelin vielä tehdä tuohon samaan sarjaan. Tässä pari kuvaa:

http://i61.photobucket.com/albums/h57/Lillin-albumi/rottinkikalusteet1.jpg

http://i61.photobucket.com/albums/h57/Lillin-albumi/rottinkikalusteet2.jpg

Lisäksi tein tilkkupeiton samoista tekstiileistä, huom tämä on tällä kertaa aidoista kankaista

http://i61.photobucket.com/albums/h57/Lillin-albumi/tilkkupeitto.jpg
Miä en ala mitään. Jollain on jonkun sortin taikakosketus ja taito hyppysissä :eek: Noi on ihania! Saiskos teille tulla opiskelee kalusteiden tekoa :D Joku kesäkurssi olis poikaa (jos nyt pelkkä kurssi riittää :whistle: )
mä tulen ksä kursselle mukaan kanssa..
ihania rottinki kalusteita.
tahtoo oppia myös tekemään jotain muuta kuin ruttuja ja sotkuja :ashamed:
Kiitos kovasti! Kivoja juttuja olit itsekin tehnyt noille kotisivuillesi!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2006 klo 20:40 L-I-L-L-I kirjoitti:
Tuutilulla! Mitä levyä toi on ja minkä vahvuista?

ja lisäsin vielä yhden kyssärin;

mikä on huonekorkeus huoneissa tossa sun palatsissa?
Öööh, kipasen kysymään.. *juoksee* kuulemma sekavaneria ja 6.5mm paksua. Maksoi Starkissa noin 8? ja risat neliö.. Muistaakseni :D

Huonekorkeus :D No miä mittasin niin että 25cm mut lattialevyhän sitä pikkusen madaltaa :/ No ei se paljoa ole kumminkaan.

Mullapas on talo, mullapas on talo *lallattaa onnessaan* :LOL: :D Isäntä tuolla juuri sitä naulailee ja kiroaa kun naulat ei ole tarpeeks pieniä :whistle: Ei taida uskaltaa antaa mun pilata sitä :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2006 klo 20:31 L-I-L-L-I kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2006 klo 19:07 tuutilulla kirjoitti:
No niin. Talosta kuvia. Korkeus ilman kattoa ja piippua 100cm leveys suurinpiirtein sama. Kolme kerrosta ja vintti. Huoneluvusta ei hajuakaan. Oviaukkoihin pitäis tulla pyöreähköt parvekkeet ja ikkunoihin ristikot. Huom. pitäis :D :whistle:






Nuo tummat jäljet tuli pistosahasta, kuulemma lähtevät pyyhkimällä pois.
Mies se kiltisti sahas :) En miä ois varmaan ees osannut tai lopputulos ei ois tuollainen.

Seuraavaks ootellaan että lattia/seinä levyä ehtii ostamaan. Pitäis sillä aikaa miettiä portaita.... :/
WAU! Tosta tulee upea!!!!!!!!! Nyt on mun vuoro olla kade!!!! Naama vihertää jo, huomaatkos?
:D Kiitos! Joku taas oli pikkusen suuruuden hullu :ashamed: :D Siähän voisit tehä mulle sinne semmoset upeat huonekalut, jookos :whistle: :D
 
Ihan pakko työntää nokkani tännekin ketjuun :ashamed:

Teillä on kyllä IHANA harrastus! kiinnostuin kovasti, joskus nuorempana haaveilin että rakentais vanhaan kaappiin nukkekodin, mutta haaveksi on jäänyt.
Mulla olis noita kädentaitojakin mutta pitkäjännitteisyys puuttuu :snotty:

Käyn täällä ihailemassa teidän kädentaitojanne ;)

laitaakaa vaan lisää kuvia!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2006 klo 21:01 Marilii kirjoitti:
Ihan pakko työntää nokkani tännekin ketjuun :ashamed:

Teillä on kyllä IHANA harrastus! kiinnostuin kovasti, joskus nuorempana haaveilin että rakentais vanhaan kaappiin nukkekodin, mutta haaveksi on jäänyt.
Mulla olis noita kädentaitojakin mutta pitkäjännitteisyys puuttuu :snotty:

Käyn täällä ihailemassa teidän kädentaitojanne ;)

laitaakaa vaan lisää kuvia!
Vanhaa kaappia miäkin ensin mietin.. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2006 klo 21:01 Marilii kirjoitti:
Ihan pakko työntää nokkani tännekin ketjuun :ashamed:

Teillä on kyllä IHANA harrastus! kiinnostuin kovasti, joskus nuorempana haaveilin että rakentais vanhaan kaappiin nukkekodin, mutta haaveksi on jäänyt.
Mulla olis noita kädentaitojakin mutta pitkäjännitteisyys puuttuu :snotty:

Käyn täällä ihailemassa teidän kädentaitojanne ;)

laitaakaa vaan lisää kuvia!
Tule mukaan vaan meidän porukkaan! Ei mullakaan ole pitkäjänteisyyttä. Kaikki pitää saada valmiiksi nyt ja heti :ashamed:

Mullakin on nukkekoti vasta hyllykössä, kun armas mieheni ei ole tehnyt asialle vielä mitään :(

ps.ihana kuva sulla profiilissa :heart: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2006 klo 21:13 L-I-L-L-I kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2006 klo 21:01 Marilii kirjoitti:
Ihan pakko työntää nokkani tännekin ketjuun :ashamed:

Teillä on kyllä IHANA harrastus! kiinnostuin kovasti, joskus nuorempana haaveilin että rakentais vanhaan kaappiin nukkekodin, mutta haaveksi on jäänyt.
Mulla olis noita kädentaitojakin mutta pitkäjännitteisyys puuttuu :snotty:

Käyn täällä ihailemassa teidän kädentaitojanne ;)

laitaakaa vaan lisää kuvia!
Tule mukaan vaan meidän porukkaan! Ei mullakaan ole pitkäjänteisyyttä. Kaikki pitää saada valmiiksi nyt ja heti :ashamed:

Mullakin on nukkekoti vasta hyllykössä, kun armas mieheni ei ole tehnyt asialle vielä mitään :(

ps.ihana kuva sulla profiilissa :heart:
Tosi suloinen kuva siel oli :heart: :) Aivan ihana!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2006 klo 21:40 tuutilulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2006 klo 21:13 L-I-L-L-I kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2006 klo 21:01 Marilii kirjoitti:
Ihan pakko työntää nokkani tännekin ketjuun :ashamed:

Teillä on kyllä IHANA harrastus! kiinnostuin kovasti, joskus nuorempana haaveilin että rakentais vanhaan kaappiin nukkekodin, mutta haaveksi on jäänyt.
Mulla olis noita kädentaitojakin mutta pitkäjännitteisyys puuttuu :snotty:

Käyn täällä ihailemassa teidän kädentaitojanne ;)

laitaakaa vaan lisää kuvia!
Tule mukaan vaan meidän porukkaan! Ei mullakaan ole pitkäjänteisyyttä. Kaikki pitää saada valmiiksi nyt ja heti :ashamed:

Mullakin on nukkekoti vasta hyllykössä, kun armas mieheni ei ole tehnyt asialle vielä mitään :(

ps.ihana kuva sulla profiilissa :heart:
Tosi suloinen kuva siel oli :heart: :) Aivan ihana!

Kiitos kiitos.
:)
Täytyy ruveta harkitsemaan. Enoni osais varmasti talon tehdäkin...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.06.2006 klo 19:07 tuutilulla kirjoitti:
No niin. Talosta kuvia. Korkeus ilman kattoa ja piippua 100cm leveys suurinpiirtein sama. Kolme kerrosta ja vintti. Huoneluvusta ei hajuakaan. Oviaukkoihin pitäis tulla pyöreähköt parvekkeet ja ikkunoihin ristikot. Huom. pitäis :D :whistle:






Nuo tummat jäljet tuli pistosahasta, kuulemma lähtevät pyyhkimällä pois.
Mies se kiltisti sahas :) En miä ois varmaan ees osannut tai lopputulos ei ois tuollainen.

Seuraavaks ootellaan että lattia/seinä levyä ehtii ostamaan. Pitäis sillä aikaa miettiä portaita.... :/
Lisään vielä pari kuvaa sisältäpäin otettuna.



 
Että toi Tuutilullan tuleva nukkis on ihana, olen haaveillut siitä koko päivän :whistle:

Tässä mun uusia tekeleitä, jotka sain jussina tehtyä:

Voi ei, kuinkakohan monta makkaria mun tulevaan nukkikseen täytyy tehdä :oops:

Tässä taas uusi sänky ja siihen tilpehöörää...







Noissa parissa koristetyynyssä on helminyöriä ympärillä...

Sänkyyn tein käännettävän pussilakanan

Tässä ruudullinen:



ja tässä ruusukuvioinen:



ja sänky ilman lakanaa ja päiväpeittoa:



Koirulille tein pedin:



ja pienelle tytölle tein hiirulaisen leluksi:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2006 klo 23:02 L-I-L-L-I kirjoitti:
Että toi Tuutilullan tuleva nukkis on ihana, olen haaveillut siitä koko päivän :whistle:

Tässä mun uusia tekeleitä, jotka sain jussina tehtyä:

Voi ei, kuinkakohan monta makkaria mun tulevaan nukkikseen täytyy tehdä :oops:

Tässä taas uusi sänky ja siihen tilpehöörää...







Noissa parissa koristetyynyssä on helminyöriä ympärillä...

Sänkyyn tein käännettävän pussilakanan

Tässä ruudullinen:



ja tässä ruusukuvioinen:



ja sänky ilman lakanaa ja päiväpeittoa:



Koirulille tein pedin:



ja pienelle tytölle tein hiirulaisen leluksi:

Noi on aivan mahtavan näköisiä! Miä haluun kans \|O :D Tee vaan lisää, miä voin ne ylimääräiset ottaa sijoitukseen mun tölliin :whistle:
 
Voi ei!!!! Menin avaamaan tän ketjun (olen kovin koettanut vältellä :whistle: ) ja nyt iski itteenikin innostus!! Vajan vintillä olis taatan rakentama nukkekoti, jospa alkais sitä laittelemaan...

Mut nyt taitaa jo palaa puurokin pohjaan, voi teitä, saitte mut jumittuun tänne!! ;) :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2006 klo 08:46 suklaa-tiikeri kirjoitti:
Voi ei!!!! Menin avaamaan tän ketjun (olen kovin koettanut vältellä :whistle: ) ja nyt iski itteenikin innostus!! Vajan vintillä olis taatan rakentama nukkekoti, jospa alkais sitä laittelemaan...

Mut nyt taitaa jo palaa puurokin pohjaan, voi teitä, saitte mut jumittuun tänne!! ;) :D
:wave: Mukaan vaan :D
 
Taas hyppään aiheen sivuun, tein kaverille häälahjaksi valokuva-albumin.
Päällystin ostetun albumin mulperipaperilla ja liimasin kanteen silkkikukan.
Sisälle tein etusivun, jossa pariskunnan kuva.Siinä käytin lisäksi ääriviivatarroja. Albumi sai myös nauhan, jolla solmia albumi kiinni.
Sydänkoristeet kannessa on metallia.
Kortin tein samalla tyylillä.

Tässä kuvat:








Oletteko te tehneet jotain kivaa? :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 22:24 L-I-L-L-I kirjoitti:
Taas hyppään aiheen sivuun, tein kaverille häälahjaksi valokuva-albumin.
Päällystin ostetun albumin mulperipaperilla ja liimasin kanteen silkkikukan.
Sisälle tein etusivun, jossa pariskunnan kuva.Siinä käytin lisäksi ääriviivatarroja. Albumi sai myös nauhan, jolla solmia albumi kiinni.
Sydänkoristeet kannessa on metallia.
Kortin tein samalla tyylillä.

Tässä kuvat:








Oletteko te tehneet jotain kivaa? :wave:
Upeita tekeleitä taas. Ootkos muutes opiskellut jotain kädentaitoja? Noi on aivan mahtavia töitä kaikki. :flower:

Tääl hommat seisoo kun levyä lisää ei kukaan ole hakenut. Ukko kyl lähti töihin peräkärri perässä ja eilen vähän lupaili sitä levyy. Kattoo nyt.

Pitäis kai ne lattiat ja seinät saada. En tosin tiijä portaiden paikkaa vielä :ashamed: Enkä muutes väliseiniäkään... :D

Eilen istuin töllin edessä ja mietin. Ois vissiin pitänyt tehdä etuseinästä (leveimmästä) aukeava. Sitte vois jakaa huoneita eritavalla. Saishan tuon veiläkin tehtyä. Ukko tosin repii pelihousut kun kerron, naulasi kieli keskellä suuta seiniä yhteen :ashamed: :D Levyn ois pitäny olla pikkusen paksumpaa tai naulojen vielä pienempiä...
 
Keittiönoita
Ihania juttuja olette tehneet!!!!! Mä maalailin eilen telkkua katsoessani noita Lidlin huonekaluja. Tänään aion olla huono äiti ja hakea muksuille sapuskat pitseriasta ja tehdä KOKO PÄIVÄN nukkekotia B)
 
miukkis
sori, että tulen tänne mainostamaan , mutta mulla on myynnissä aivan ihana nukkekotikirja, jossa ohjeet monenmoiseen nukkekodin sisältöön!

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=34218540 <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 11:57 miukkis kirjoitti:
sori, että tulen tänne mainostamaan , mutta mulla on myynnissä aivan ihana nukkekotikirja, jossa ohjeet monenmoiseen nukkekodin sisältöön!

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=minnamom&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X
Meil taitaa melkein kaikilla tuo kirja jo olla :D :LOL:
 
miukkis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 11:59 tuutilulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 11:57 miukkis kirjoitti:
sori, että tulen tänne mainostamaan , mutta mulla on myynnissä aivan ihana nukkekotikirja, jossa ohjeet monenmoiseen nukkekodin sisältöön!

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=minnamom&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X
Meil taitaa melkein kaikilla tuo kirja jo olla :D :LOL:
:LOL: no mut jos joku haluis kaks samanlaista :whistle: :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 12:01 miukkis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 11:59 tuutilulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 11:57 miukkis kirjoitti:
sori, että tulen tänne mainostamaan , mutta mulla on myynnissä aivan ihana nukkekotikirja, jossa ohjeet monenmoiseen nukkekodin sisältöön!

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=minnamom&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X
Meil taitaa melkein kaikilla tuo kirja jo olla :D :LOL:
:LOL: no mut jos joku haluis kaks samanlaista :whistle: :ashamed:
Mulla itseasiassa ei ole tuota kirjaa, mutta olen lainaillut sitä välillä kirjastosta.
 
Sain lisää levyä :) Ukko toi 2 kpl, ajatteli tietyst ettei taas ens viikolla joudu hakemaan lisää :D

Portaita oon suunnitellut. Tän hetken suunnitelma on kierremalliset. Keskelle tanko/putki josta portaat joka kerrokseen. Saas nähä kuinka vaikea on toteuttaa. :\| Niin ja täytyy viel varmistaa lohkaseeko ne talosta liian paljon tilaa..

Huoneluku ei vieläkään ole varmistunut :( Ilmeisest tehään noi lattiatasot ensin. Hih, kiva sanoo myö. Mies se hommiin joutuu :LOL: Väliseinien paikat katotaan sitte, kai.

Ei repiny pelihousuja kun ehdotin että etuseinä tehtäis aukeavaks. Katon takalaitaan tulee myös saranat ja vinttitila jätetään luultavammin avoimeksi. Muuten on koko tölli saranoiden varassa :D Takaseinämä tulee sitte joskus..

Taijan ottaa yhden kaakeliuunin tarvikkeen ja alkaa taas suunnittelee :wave:
 

Yhteistyössä