\
Ja mun äiti tulee vahtiin meidän lapsii...tietää kyllä millasta meillä on,mut jotenkin sitä kai koittaa "hyvitellä" sitä lähtöä ja lasten jättämistä hoitoon... Varsinkin kun käy niin usein
vai pakkaat sie siellä jo... tulitko miettineeks,että matkaseuraks saat tuon mun jöröjukan ihan mahtavaa seuraa... ehkä
Ei vais... ei oo vielä olo pahentunu,aamulla jännittelen taas kuinka olo etenee
Mä en vielä jaksanu tuota nukkekodin sohvaakaan jatkaa,ymmärtänee kun täällä kaikkee muuta sählänny ku nukkekotii
No minä kun en oo tässä käynyt ees ravintolassa.... viimeksi joskus 5 vuotta sitten...Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 20:47 tuutilulla kirjoitti:Toivotaan ettet ole. Se on kumma miten aina toi viihteelle lähtö lisää hommia ihan helkutisti. Muistan kun mun täti tuli kevääl pentuja hoitaa niin miäkin puunasin joka paikan, sielt jääkaapis lähtien. Ja lähdin vaan ravinteliin :ashamed:
Mut voin miä uhrautua jos ihan pakko on *kipittää pakkaamaan ihan varmuuden vuoksi*
Ja mun äiti tulee vahtiin meidän lapsii...tietää kyllä millasta meillä on,mut jotenkin sitä kai koittaa "hyvitellä" sitä lähtöä ja lasten jättämistä hoitoon... Varsinkin kun käy niin usein
vai pakkaat sie siellä jo... tulitko miettineeks,että matkaseuraks saat tuon mun jöröjukan ihan mahtavaa seuraa... ehkä
Ei vais... ei oo vielä olo pahentunu,aamulla jännittelen taas kuinka olo etenee
Mä en vielä jaksanu tuota nukkekodin sohvaakaan jatkaa,ymmärtänee kun täällä kaikkee muuta sählänny ku nukkekotii