\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 20:52 tuutilulla kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 09:57 Viblsp kirjoitti:\Onnea minunkin puolesta uudelle alulle! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2006 klo 19:38 tuutilulla kirjoitti:\Juu pikkusen eri suuntaan jos torilta vaikka katsoo.. Popinniemeen palattiin. Onhan Alahovin lähellä jokiranta.... Niin ja kiitos onnen toivotuksista. Sitä taasen tarvitaan eikä varmaan ihan vähänAlkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 07:36 Viblsp kirjoitti:Onnea uudelle alulle. Ette ilmeisesti ihan naapuriin kuitenkaan muuttaneet, täällä Alahovissa kun ei tuota rantaa taida olla ihan lähellä.
KIITOS kaikille halauksista, ootte työ ihania immeisiä :heart: Vaikka koiruli ei oma ollutkaan niin paljon mulla oli hoidossa ja kyläili äipän kanssa usein (vaavi kun olevinaan oli )
Mun kaverilla oli nöffi, joka käytännössä asui meillä aina muutaman viikon vuodessa, ja sitä on kovasti ikävä! Ja kyllä mua kauhistuttaa, kun toi meidän leo-poju täyttää jo 8 vuotta, ei välttämättä enää montaa vuotta yhdessä.... :'( <br><br>