Hei mistä mä saan tietää yo-pääsykokeiden tulokset???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terhi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja terhi:
Jos en ei tuu nettiin?
Yliopistoltako käyn katsoon? Harmillisen pitkä matka vaan.. Haluun tiedon ja pian, huoh..
No yleensä ne tulee sinne yliopiston seinälle. Täällä kyllä tulee myös nettiin, jos siihen on itse luvan antanut. Ja tuleehan sieltä hyväksytyille ainakin myös postia.

Käytännöt varmaan löytyy yliopiston sivuilta tai sitten soitat sinne.

Kiitos, mie! Tuota en tiennyt:)
Ja yliopiston sivuilla ei kerrota tuleeko nettiin vai ei. Mä soittelen sinne, jos siellä joku näin heinäkuussa vastailee.
Kirej tulee juu, mut tänään postitetaan, enkä millään malttaisi viikonlopun yli oottaa:)

Ja yliopiston sivuilla ei kerrota tuleeko nettiin vai ei. Mä soittelen sinne, jos siellä joku näin heinäkuussa vastailee.
Kirej tulee juu, mut tänään postitetaan, enkä millään malttaisi viikonlopun yli oottaa:)

juu, pitää vaan kirjautua samoilla kun silloin kun hakikin. mulla lukee vielä "kesken". lupasivat, että viimeistään 20.7., etten edes uskalla vielä odottaa tuloksia.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

juu, pitää vaan kirjautua samoilla kun silloin kun hakikin. mulla lukee vielä "kesken". lupasivat, että viimeistään 20.7., etten edes uskalla vielä odottaa tuloksia.

Mulle luvattiin, et tulokset julkistetaan 9.7. Mietin vaan, et mahtaakohan ne tulla ihan jo tänään tonne yliopistohaun sivuille, vai tuleekohan ne vasta viiveellä?

Yhteistyössä