millä keinoilla saan tietää onko toi mun tyttö mun miehen??

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Lastenvalvojalle aika, annat isäehdokkaan nimen ja testaavat teidät ilman, että miehesi saa nyt tietää.

Testaavatkohan noin salaa jos isä on tunnustanut lapsen tai jos ovat naimisissa?

No mitä ne testaa, jos niillä ei oo isän näytettä? Mihin ne vertaa sitä lapsen näytettä?

Ihan suomalaisistakin verkkoapteekista löytyy noita koti-dna-testejä. Ovat oikein tehtyinä ihan yhtä luotettavia kuin lastenvalvojankin testi. Parisataa maksaa, näytteet lähetetään ohjeiden mukaan jonnekin ja muutamassa viikossa tulee labravastaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Lastenvalvojalle aika, annat isäehdokkaan nimen ja testaavat teidät ilman, että miehesi saa nyt tietää.

Testaavatkohan noin salaa jos isä on tunnustanut lapsen tai jos ovat naimisissa?

No mitä ne testaa, jos niillä ei oo isän näytettä? Mihin ne vertaa sitä lapsen näytettä?

Justahan sanoin, toinen mies testataan ilman tätä toista miestä. Sitä verrataan lapsen näytteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja helppoa:
Ihan suomalaisistakin verkkoapteekista löytyy noita koti-dna-testejä. Ovat oikein tehtyinä ihan yhtä luotettavia kuin lastenvalvojankin testi. Parisataa maksaa, näytteet lähetetään ohjeiden mukaan jonnekin ja muutamassa viikossa tulee labravastaus.

Juu, ja sit vaan keksiin tekosyytä millä saa raapasta mieheltä näytteen suun limakalvoilta :D

siks nyt vaan oon miettinyt koko päivän, kun tytöllä on siniset silmät,ja hampaiden välissä kolo...juu tiän et voi kuulostaa tyhmältä...
mut mulla itellä on vihreen ruskeat ja miehellä ihan ruskeat silmät,eikä kyummallakaan ole hampaiuden välissä koloa.....

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
No sä tarvit miehen dna:n en oikeen keksi miten saisit sen niin ettei mies tiedä.

"Hei kulta, otetaanko verikokeet ihan huvin vuoks"

Kyllähän sitä verta aina saa pikkusen vuodatettua huomaamatta, vaikkapa puukkohippasilla.

Kyllä. Kaverini teki näin kun epäili isäksi toista miestä.

Justahan sanoin, toinen mies testataan ilman tätä toista miestä. Sitä verrataan lapsen näytteeseen.

Ja minkäs takia tää toinen mies suostuis testailuun ilman että toiselle miehelle kerrotaan jos onkin hänen?

Jos on epäillym biosisän näyte niin sit ei tarvii aviomiehen näytettä.

Jos epäiltyjä bioisiä on paljon, niin kannattaisi suoraan alkuun testata aviomiehen ja lapsen yhteys.

Suomessa tuskin onnistuu salaa noita tekemään. Ehkä jos olisi rutkasti rahaa ja joku tuttu Medixillä tai vastaavassa paikassa. En osaa sanoa jenkkitesteistä.

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
siks nyt vaan oon miettinyt koko päivän, kun tytöllä on siniset silmät,ja hampaiden välissä kolo...juu tiän et voi kuulostaa tyhmältä...
mut mulla itellä on vihreen ruskeat ja miehellä ihan ruskeat silmät,eikä kyummallakaan ole hampaiuden välissä koloa.....

Mutta siis olet maannut toisen miehen kanssa siittämisen aikoihin?

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:

Kai sä noiden seikkojen lisäksi tiedät myös sen, oletko maannut toisen kanssa aikoinaan vai et? :D

Yhteistyössä