millä keinoilla saan tietää onko toi mun tyttö mun miehen??

17.9.07 21:47
PieniTytönTylleröinen

siis mulla viimeset menkat alkoi30.7...et noitten mukaan pitäs olla jo 7 viikolla, mutta tosiaan tein sen positiivisen raskaustestin viime viikon keskiviikkona, ja sitä edellisenä viikkona tein kans joka näytti negaa..

Löytyi helposti.

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
siks nyt vaan oon miettinyt koko päivän, kun tytöllä on siniset silmät,ja hampaiden välissä kolo...juu tiän et voi kuulostaa tyhmältä...
mut mulla itellä on vihreen ruskeat ja miehellä ihan ruskeat silmät,eikä kyummallakaan ole hampaiuden välissä koloa.....

no silmien väristä ei ainakaan johdu, meillä on miehellä ihan tumman ruskeat silmät ja minulla on vihreän ruskeat, ja molemmilla lapsilla ihan siniset silmät, enkä miestäni ole koskaan pettänyt.

Ap kirjoittaa 5.5.07 16:18, että on ollut 4 vuotta yhdessä miehensä kanssa.. Eli siis ihan myöntää täällä, että pettänyt miestänsä. Toivottavasti muistaa tyhjentää sivuhistorian :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siks nyt vaan oon miettinyt koko päivän, kun tytöllä on siniset silmät,ja hampaiden välissä kolo...juu tiän et voi kuulostaa tyhmältä...
mut mulla itellä on vihreen ruskeat ja miehellä ihan ruskeat silmät,eikä kyummallakaan ole hampaiuden välissä koloa.....

no silmien väristä ei ainakaan johdu, meillä on miehellä ihan tumman ruskeat silmät ja minulla on vihreän ruskeat, ja molemmilla lapsilla ihan siniset silmät, enkä miestäni ole koskaan pettänyt.

Mutta miehesi voipi olla!

ihan kaikella rakkaudella ja kunnioituksella vilpittömästi tämän sanon, jo pidempään ap:n juttuja seuranneena -alkaen postimyyntifirmojen käytöstä -ketjusta :

ei ole kauhalla kaikille annettu.

pakko peesata...

Samoin, tämä on käynyt kyllä muutamaan kertaan mielessä jo aiemmin.:D:D Uskomaton tyyppi.:D

Aika jännä ketju :whistle: :whistle:

No, mutta meidänkin parivuotiaalla tytöllä on hampaiden välissä rako ja on vielä kaksoishammaskin, eikä mulla tai miehellä ole. Tyttö on kuitenkin isänsä ;)

jos se on saanut alkunsa elokuussa ni sit ei oo hjätää...mun älkää nyt pelotelko mua et on periytyvää toi lapsen hampaiden rako....meillä kummallakaan ei ole.
palaan asiaan nyt täytyy mennä

Hampaat on ainoat mitkä eivät periydy keltään..

Alkuperäinen kirjoittaja v:
jos se on saanut alkunsa elokuussa ni sit ei oo hjätää...mun älkää nyt pelotelko mua et on periytyvää toi lapsen hampaiden rako....meillä kummallakaan ei ole.
palaan asiaan nyt täytyy mennä

Hampaat on ainoat mitkä eivät periydy keltään..

kyllä meidän neidille on tullut samanlainen rako etuhampaiden väliin, kuinminulla oli?

Siis voi jufernaut mikä älynväläys! Sanokaa ny please että tää oli joku vitsi...? Tai sit ap:lla kymmensormijärjestelmä toimii ajatusta nopeammin niin ettei ehdi ihan suodattaa sieltä ajatuksen virrasta sitä mitä ulos kannattaa suoltaa...

Yhteistyössä