heh..nyt mä ymmärrän et miksi kaveri vähän nikotteli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Möyrylit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Möyrylit

Aktiivinen jäsen
08.05.2006
2 072
0
36
Ku heillä oli myytävänä kerrossänky ja mä tarjosin siittä 30?. Oli jo parhaat päivät nähny ja pientä viksausta vaati. Mut kävin katsoon et paljon maksaa uutena ja huutonetissä niin en mä ihmettele et miks kaverilla naama vähän venähti...
:D :saint: :whistle: Joo mut en mä korjattavasta sängystä sen enempää maksais silti...

**mistä mä olisin voinu tietää et paljon ne maksaa** :ashamed: Ku ei kerta ruvennu sannoon paljo haluavat siittä.

Voi ei, mutta oma moka kaverilla, mitäs kysyi jos kuitenki oli omassa pääsä jo vähän ajatusta, mitä siitä haluaa.
En mää kyllä kysy ostajan mielipidettä ku siinätapauksessa, että antasin loppujenlopuks ilmatteeks, jos ei ala mitään maksaa.

No mutta jos se ei edes ehjä ollu ja useammalla jo käytetty, nii kuka hullu siitä paria sataa maksais?

Niin röyhkee oisin ollu minäkin, et just jonkun pari-kolmekymppiä oisin tarjonnu...

minä kans ostin tenaville kerrossängyn kaverilta 140?. ei ollut halpa,ei. mutta todella hyvä. alaosa 120cm leveä ja yläosa 90cm leveä. ja puuta,eikä mittee lastulevyviritelmää...

kun noita uusia katteli, nin jos hyvää halusit ei irronnut alle 350?...

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
minä kans ostin tenaville kerrossängyn kaverilta 140?. ei ollut halpa,ei. mutta todella hyvä. alaosa 120cm leveä ja yläosa 90cm leveä. ja puuta,eikä mittee lastulevyviritelmää...

Joo kyllähän ehjästä ja hyvästä voikin maksaa. Eihän niitä ilmaseksi saa. Mut tuossa piti tehdä vähän viksausta ja korjausta...

Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:

Joo kyllähän ehjästä ja hyvästä voikin maksaa. Eihän niitä ilmaseksi saa. Mut tuossa piti tehdä vähän viksausta ja korjausta...

aivan,aivan =)

en tarkoittanutkaan sinua tuolla vastauksellani, kunhan kerroin. :D

aivan,aivan =)

en tarkoittanutkaan sinua tuolla vastauksellani, kunhan kerroin. :D

=) No en mä sitä henkilökohtaisesti ottanukkaan. Ku vastasin vaan.

=) No en mä sitä henkilökohtaisesti ottanukkaan. Ku vastasin vaan.

juuh :D
kuin vanha sänky se sitten on,minkä olisit ostanut? jos fiksinkiä ja muuta tarvii,nin en mä kehtais pyytää 50? enempiä... jos sitäkää...