Hei miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä tapauksessa puhuttiin että rasvaimua ei tehtäisi koska sitä ei ole liikaa. Poistettaisiin vain ylimääräinen ""nahka"". Täytyy nyt miettiä. Taitaa olla turhaa puuhaa. Miehen potenssikaan ei ole enää ennallaan eikä aikaa vastaan varmaan voi taistella (hänkään). Olisi vain niin ihana pukeutua bikiniin ja hurmaaviin pieniin alusvaatteisiin. Taitaa olla typerää.

Hei taas Salli!

Olin tuolla aiemmin leikkausta vastaan hyvällä syyllä nimeltä arpi. Jos saisin vähän väliä kipuilevan ruman arpeni pois, olisin todella onnellinen. Mutta toisaalta ymmärrän kyllä senkin, että haluaisit pois roikkuvan ylimääräisen nahan. Luin nimittäin eilen Painonvartijat-lehdestä (kolahtaa aina silloin tällöin luukusta, kun olen entinen PV:läinen) naisesta joka oli laihtunut 74 kiloa! Siis alkupaino oli varmasti ollut aika hurja (ennen-kuvasta päätellen ainakin) ja jälkeen-kuvassakaan nainen ei näyttänyt hirmuisen laihalta, varmaan juuri tämä sama löysää nahkaa -ongelma. (siis tämä oli minun tulkintani) Jos tekee tuollaisen laihdutustyön, tuntuisi hullulta, että jää hirveästi ylimääräistä nahkaa. Varmasti se tuntuu raskauksien jälkeen suurinpiirtein samalta (en tiedä, kummastakaan kun ei ole kokemusta). Tämä on ollut aika mielenkiintoinen keskustelu, mutta sinähän se itse olet se, joka lopulta tekee ratkaisun. Teetpä miten vain, toivottavasti olet tyytyväinen päätökseesi.

Minä en oikein usko, että useimmissa parisuhteissa edes käydään roikkuvatsa, pömppömaha keskusteluja. Ainakaan omassa parisuhteessani ei ole käyty. Kyllä vatsani lasten ja ikäntymisen myötä vähän pömpöttää..mutta mitä sitten. Seksi ja elämä maittaa edelleen..meille molemmille. Olisiko elämän todelliset arvot sittenkin jossakin muualla.

N73:lle: Miten se on eri asia, jos on vähän vatsaa tai iso vatsa... ? Siis pitäisikö kaikilta tietyn vyötärömitan ylittäneiltä kieltää hyvä olo ja seksiä sisältävä parisuhde ? Itse olen ylipainoinen nainen parisuhteessa. Ihan vain tiedoksi, kyllä meillä on seksiä ja erilaisia asentoja. Myönnän, että juuri vatsani haluan pienenevän, mutta ei se sekstatessa haittaa. Olen kai sitten sisäisesti kaunis, kun mies minusta tykkää. Tai sitten hän ei ole saanut tämän kummempaa. : )

Jos miehesi rakastaa sinua ja on järkevä, hän ei halua sinun menevän vaaralliseen leikkaukseen pienen kosmeettisen virheen takia. Sinuna itsenäsikin miettisin kyllä kovasti ja kokeilisin ensin kaikkia muita keinoja. Ja jos menet korjauttamaan niin parhaaseen sairaalaan..

Yhteistyössä