Hei miehet

  • Viestiketjun aloittaja Salli
  • Ensimmäinen viesti
Äijä...
...kuulostaa ihan unelmieni miesten mieheltä. Mutta yksi paha vika siinä on. Se roikkuu elleissä parisuhdepalstoilla. Vähän liian pehmoa minun makuuni. Senkin ajan vois nostella puntteja salilla. Moving on.
 
Salli
Äijä hyvä, vaikka provoiletkin vastaan silti. Minussa ei ole löllyvää ihraa. Rasvaprosenttikin on kohdallaan. Vielä yksi pointti. Roikkuvat mahanahat mies on itse saanut aikaan. Kun tapasimme olin timmi kuin nuori tiikeri. Oli jono ovella.Jonottajista valitsin mieheni. Hän vaikutti fiksulta mieheltä. Hän toivoi lapsia ja niitä tehtiin. Olisiko pitänyt jättää tekemättä? Mitä sinä arvelet? Vai olisiko pitänyt pyytää häntä tekemään ainakin kaksi viimeistä jonkin piukan urheilijatytön kanssa? Olisi pantu roikut kiertämään.
 
cindy
Äijä, naiset voivat saada halutessaan kännipanoja (great sex? I don't think so), mutta miehet voivat käydä maksullisissa jos panettaa. Ikäloppu pulleromies saa nuorilta kaunottarilta, mutta pyöreähkö mummeli tuskin löytää kovin tasokasta kännikuksauttajaa vaikka miten seuloisi baareja.
 
ÄIJÄ
Yritetään vielä kerran kun ei mene muuten kaaliin. Ja en provoile, kerron vain kuinka asiat ovat niitä kaunistelematta. Tuntuu täällä vaan olevan tapana peittää epämiellyttävät tosiasiat johonkin ihme pumpuliin.

FAKTA1: Roikkuvatsat on TURN OFF lähes kaikille miehelle. Kaikki eivät vain uskalla sitä ääneen sanoa.
FAKTA2: Se miten roikkuvatsat ovat tulleet ei vaikuta siihen että ne ovat turn off PÄTKÄÄKÄÄN. Ruma on ruma vaikka voissa paistaisi. Ei se roikkumaha ei muutu muuksi vaikka sieltä olisi tullut kultamunia.
FAKTA3: Se on ihan oma valinta haluaako niitä lapsia vai ei. On myös oma valinta onko lasten jälkeen valmis laittamaan itsensä taas timmiin kuntoon vai ei.
FAKTA4: Lasten jälkeenkin on mahdollista olla timmissä kunnossa. Useimmat naiset ovat vain niin laiskoja että käyttävät odotusaikaa verukkeena rupsahtamiselleen. Jotkut vetoavat siihen vielä useiden (dorkimmat kymmenien) vuosien jälkeenkin.
 
Salli
Miksi olet ilkeä? En minä haluakaan olla mikään TURN ON kaikille miehille. Lasten saaminen oli myös mieheni oma valinta. Muuten, mitäs sitten sanot raskausarvista ja suonikohjuista joita monilla naisilla on (minulla onneksi ei) ja niiden syntyyn ei varmasti ole voinut itse vaikuttaa pätkääkään.
Oletko todella sitä mieltä että mies ei voi rakastaa vaimoaan jos tällä on raskauden jättämiä merkkejä vartalossaan? Olet siis sitä mieltä että menisin leikkaukseen? Entä sitten se arpi mikä jää? Onko se sitten OK?
 
Julietta
Salli, ei meistä kukaan pysy huippumallina ikääntyessään. Aina jostakin päin rupsahtaa. Tuskin sinun pitkä hyvä liittosi riippuu pelkästään ulkonäöstä. Ihan turhaa tuo napaansa tuijottaminen.

Ei nuo miehet pitkissä suhteissa useinkaan naistaan kehu. Jos jos oman ukon palautteella pitäisi pitää itsetuntonsa ylhäällä, niin maassa madeltaisiin kaikki.

Ole YLPEÄ lapsistasi. Minä ottaisin millaisen pomppuroikkumahan vaan, jos saisin neljä lasta.

Jumppaa sopivasti tai kokeile vaikka napatanssia, ja unohda kirurgit. Tunnen muuten monia kolmikymppisiä lapsettomia naisia (ja miehiä), jotka eivät liiku ja joilla on mahaa.
 
ÄIJÄ
Koko ajan menee puurot ja vetelät aivan sekaisin.....

En ole ilkeä sanon vain asiat kaunistelemmatta ja kiertelemättä.

Kuka puhui mitään rakastamisesta???? Sanoin vain että roikkuvatsa on turnoff kaikille miehille (rakasti tai ei) ja väitteessäni pysyn. Kyllä rumaakin voi rakastaa, HÖH.

Se että lasten saaminen oli myös miehisi valinta ei vaikuta siihen miltä napasi NÄYTTÄÄ koita nyt käsittää. Roikkuvatsa näyttää roikkuvatsalta PISTE. Voit rauhassa uskotella jotain muuta jos se saa mielen virkeäksi (yhteisiä lapsia sieltä on tullut, kyllä sen täytyy miehestä näyttää upealta ja muuta bullshittiä.....). Miehesi mielestä voi olla upeaa että uhrasit vatsasi lapsienne vuoksi (tai sitten ei, en minä sitä tiedä). MUTTA sekään ei vaikuta vatsasi ulkonäköön kaunistavasti, se voi vaikuttaa miehisi arvostukseen sinua kohtaan (tai sitten ei).

Kun nyt kysyit niin raskausarvet ja suonikohjutkaan eivät ole kovin kauniita mutta roikkumaha on kyllä monta kertaa pahempi turnoff.

Se voiko itse vaikuttaa ei muuta sitä miltä jokin näyttää, onko se jotenkin maagisen vaikeaa käsittää. Toiset saavat paremmat geenit kuin toiset, tough luck. Sen kanssa on vaan elettävä, ei kääpiöpituinenkaan ole kovin sexy eikä kapakan halutuin vaikka joku muuta kohta suuren ääneen väittääkin. Se että antaa itsensä raskauden tms. varjolla tietoisesti lösähtää on sitten vielä ikävämpi juttu. Varsinkin jos samalla uskottelee itselleen jotain bullshittiä.

Päätä itse leikkaatko vai et, ei oikeastaan kiinnosta minua pätkän vertaa. Jos olisin sinä jumppaisin ensin vähän helvetisti. Jos ei auta harkitsisin leikkausta ja ennen päätöstä ottaisin asioista selvää. En ainakaan tulisi kyselemään ihmisiltä jotka eivät ikinä ole vatsaani nähneet leikataanko vaiko ei. Mutta kukin tyylillään. Valtavaa nyyhkytystä jota täällä palstalla näkee päivittäin en kyllä ymmärrä. Jokainen tekee päätökset siitä treenaako vai ei, leikkauttaako vai ei, tekeekö lapsia vai ei, ottaako alkoholistipuolison vai ei jne. ihan itse (kuka aivoillaan ja kuka alapäällään). Itse pitäisi itkemättä sitten kestää niiden seuraukset.

Ja en tosiaan tiedä onko arpi ok vai ei, en ole ikinä kyseisellä tavalla operoitua mahaa nähnyt. Kerää vaikka valokuvia leikatuista vatsoista ja pyydä 10 miehen REHELLINEN lausunto, jos tuntuu ettet osaa itse päättää.
 
Kundi
Äijä vaikuttaa just siltä et se ei saa edes suonikohjunaama-römppömahamuijaa ja se joutuu turvautumaan maksullisen naisen pimpsukkaan. Kuullostaa sen verran sovinistilta ettei kyllä kellistä ketään normaalia muijaa.

Täällä se sitten kehuskelee ""mukamas"" komeita mittojaan, jotka kyllä viittaavat ylipainoon ja pieneen penikseen. Kuka kehtaa täällä vakuutella ventovieraille omaa ulkonäköään. Laittais kuvansa nettiin ja me muut lukijat voitais sit arvioida että onko Äijästä mihinkään.
 
ÄIJÄ
Onko edes käynyt mielessä että teidän arvionne ulkonäöstäni tai kellistämistäni ei liikuta minua pätkän vertaa? Mutta jatkakaa vaan ihan vapaasti jos olo paranee...
 
Al
Kuule, eletty elämä jättää jälkensä, meihin miehiinkin. Ei se välittäminen ole vatsasta kiinni. Eri asia sitten, jos itse haluat vähän trimmata vatsaa. Kysy mieheltä suoraan. Keskustelkaa!
 
Marsu
En jaksanut lukea ihan jokaikistä vastausta läpi, mutta kehotan miettimään yhtä asiaa tarkasti. Nimittäin sitä ARPEA! Tottakai arpi vaalenee ajan mittaan, mutta se ei koskaan häviä. Ja tulee aina olemaan heikompaa tekoa kuin oma nahkasi. Minulla on itselläni ei-kosmeettisen leikkauksen jäljiltä lähes 30 senttiä pitkä arpi selässäni. Se on näin muutaman vuoden jälkeen vielä aivan selvästi erottuva, vaikkakin vaalentunut tosi paljon. Lisäksi arven kohtaa särkee silloin tällöin, vaikka leikkaus oli ihan pinnallinen. En todella ottaisi itse pitkää arpea suosiolla, jos voisin välttää. Ja jos vatsasi löysyys ei häiritse sinua todella paljon, en kyllä leikkauttaisi. Miehet ajatelkoot mitä lystää. Ja kysy mieheltäsi kumpi hänen mielestään on kauniimpaa roikkuvatsa vai ikuinen arpi. Minun arpeni ei todellakaan ole kaunis :(
 
Salli
Vieläkin pähkäilen. Kumpi sitten on miehen mielestä parempi pehmeä hyväihoinen sileä ""röllykkä"" maha vai poikittainen arpi suht. litteässä mahassa? Ihan rehellisesti.
 
Marilyn
""Se että antaa itsensä raskauden tms. varjolla tietoisesti lösähtää on sitten vielä ikävämpi juttu.""

Voi tuota ÄIJÄ-rassukkaa. Sallihan kertoo jumppaavansa eli mistään tietoisesti lösähtämisestä ei ole kyse. Ja jos valitsee lapsien tekemisen, on se hyvä asia yhteiskunnallekin! Sinäkin ÄIJÄ olisit voinut jäädä syntymättä ilman äitisi tietoista valintaa. Liekö tuo sitten hyvä vai huono juttu.

Totuus on valitettavasti se, että joskus vatsanahka alkaa roikkumaan synnytyksen jälkeen. Näin on käynyt minullekin ja olen synnyttänyt vain yhden lapsen. Minullakin vielä muutaman kilon pudotus auttaisi tilannetta huomattavasti. Vatsa ei ole muuten hoikassa kropassani mitenkään huomiota herättävän ""roikku"", enemmän se on ongelma itselleni kuin miehelleni. Tai itse asiassa mieheni pitää söpöstä pömppövatsastani! Sellainen mies on fiksu ja siksi hänet valitsinkin kaikista turvenuijista aikoinani!

Pilates-treeni auttaa, sitä kantsii kokeilla. Unohda ainakin toistaiseksi kirurgin veitsi.

Marilynilla oli pömppömasu ja hups, eiköhän tämä nainen ole satoja kertoja valittu maailman seksikkäimmäksi naiseksi...Täydellisyys on helvetin tylsää.
 
heta
Mitäpä jos Salli alkaisit rakastamaan ja kunnioittamaan itseäsi,turhaan yrität asettua miehesi asemaan tai osoitella yksinomaan häntä syyttävästi.Voihan olla että miehesi on pinnallinen..ja se on tietty iso harmi sinänsä!Mutta sinuna nostaisin nokan ja hännän pystyyn ja pysyisin ensiksi itseni kanssa hyvissä väleissä!!
 
Tyhmyys on rumaa
Vastaan nyt Äijän kirjoitukseen, vaikka ärsyttääkin tuollainen tyhmyys aikuisessa (?) miehessä. Miehessä kaikkein pahin turn-off on todellakin tyhmyys. Ei auta, jos rasvaprosentti on 8 %, jos älykkyysosamäärä on samaa 8 luokkaa.

Monet synnyttäneet naiset saavat pömppävatsan, se on yksilöllisistä, eikä liity mitenkään siihen, onko jumpannut aktiivisesti ennen, aikana ja jälkeen synnytyksen. Esimerkkinä tästä on SM Fitness-urheilija Marianne Kiukkonen. Toisaalta moni ei synnyttänyt nainen saattaa kärsiä tästä samasta ongelmasta.

Koska Äijä nyt näytät olevan ERITTÄIN kiinnostunut NAISILLE suunnatusta keskustelupalstasta, kannattaisi varmaan lukea myös kirjoituksia tuolta Kunto ja Terveys-osion alta. Suurin osa pömppävatsasta kärsivistä on hoikkia naisia, keskimääräinen pituus ehkä 172cm paino 54 kg ja rasvaprosentti alle 20 %. Miten KEHTAATKIN tulla väittämään keskustelupalstalle perättömiä väitteitä, että roikkuva pömppävatsa johtuu LÄSKISTÄ? Ota selvää asioista, ennen kuin kirjoitat asioista, joista et tiedä yhtään mitään.

Pömppävatsasta ei pääse eroon millään kuntoiluohjelmalla tai ruokavaliolla; kuntosalitreenillä ja Pilateksella sitä saadaan hieman pienennettyä, mutta eroon siitä ei pääse. Ainut keino on kirurgin veitsi, johon esim.Kiukkonen turvautui, kun omat keinot eivät riittäneet.

Miksi sitten useampi nainen ei turvaudu kirurgin veitseen? Korkea hinta voisi olla yksi syy, mutta se ei ole tärkein syy. Vaan syy siihen on, että rasvaimu ei ole 100% turvallinen. Entinen Spies-matkatoimiston johtaja kuoli rasvaimuun, hollantilaisen ystävättäreni pikkusisko meinasi menehtyä rasvaimun jälkeiseen komplikaatioon vuonna 2005.

Jos rasvaimu olisi naiselle 100% turvallinen, uskon että useampi nainen siihen turvautuisi. Mutta suurin osa naisista valitsee elämän ja kuoleman välillä mieluiten elämän, vaikkakin hieman pömppävatsaisena.
 
Sami
Jos sun miestäs vaivaa elämän jättämä jälki, niin mitäs luulet tapahtuvan kymmenen, kahden jopa viidenkymmenen vuoden jättämät jäljet.
Myös sun miehesi vanhenee koko ajan.
Ei meitä miehiä tommoset asiat vaivaa. Luulen, että se on enemmän naisten omien korvien välissä.
Vaimoni on synnyttänyt kolme lasta ja kaunistuu vaan koko ajan.
 

Yhteistyössä