S
Salli
Vieras
Nyt teidän mielipidettänne tarvitaan. Olen päätöksen edessä. Synnytysten jälkeen olen saanut ""roikkuvatsan"". Ei se vaatteet päällä näy, mutta uimarannalla ja silleen on hankalaa. Ajattelin korjauttaa sen (olen muuten ihan simpsakka) mutta nyt luin naisten kokemuksia hommasta ja tajusin ettei se niin pikkujuttu olekaan ja että leikkauksesta voi tulla tosi vakaviakin seuraamuksia. Siitä jää vielä tosi pitkä arpikin joka aluksi punoittaa pahasti ja voi olla leveäkin. Toipuminenkin on hitaampaa kuin luulin. Siis olen menossa puihin. Kirurgi antoi ymmärtää että asia olisi pikkujuttu.
Mieheni ei sano sitä eikä tätä. Häntä kuitenkin (luulen)vatsani vaivaa.
Miehet sanokaa nyt, miten juttu on? Vaivaako tuollainen asia miestä? Jos, niin kuinka paljon? Kannanko vaan vatsani ylpeänä, onhan se tuottanut monta iloista lasta vai pitääkö minun hävetä ja piilotella sitä? Tarvitsenko pikemminkin psykiatria kuin plastiikkakirurgia. En halua menettää miestäni. Haluan että hän pitäisi vatsastani(kin).
Haluaisin tehdä tässä(kin) viisaan ja lopullisen päätöksen.
Mieheni ei sano sitä eikä tätä. Häntä kuitenkin (luulen)vatsani vaivaa.
Miehet sanokaa nyt, miten juttu on? Vaivaako tuollainen asia miestä? Jos, niin kuinka paljon? Kannanko vaan vatsani ylpeänä, onhan se tuottanut monta iloista lasta vai pitääkö minun hävetä ja piilotella sitä? Tarvitsenko pikemminkin psykiatria kuin plastiikkakirurgia. En halua menettää miestäni. Haluan että hän pitäisi vatsastani(kin).
Haluaisin tehdä tässä(kin) viisaan ja lopullisen päätöksen.