Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan normaalia, sä vaan et ole tarpeeks nähny vehkeitä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Siinä olis teille mun ukon munat ihmeteltäviks:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Siinä olis teille mun ukon munat ihmeteltäviks:
kätevää...muna suussa
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Siel ois taas scarlettin, sirkan ja boogyn pärstät ensimmäisenä kuvaketjussa.. ja mehän jo olemme nähneet ne noin... öö.. 500 kertaa vasta. Tuppaa teiän naamarit jo uniinkin pikkuhiljaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Siinä olis teille mun ukon munat ihmeteltäviks:
kätevää...muna suussa
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan normaalia, sä vaan et ole tarpeeks nähny vehkeitä![]()
![]()
Haluaisin nähdä enemmän. Varmaan hauskan näköstä jos on sivumunat.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan normaalia, sä vaan et ole tarpeeks nähny vehkeitä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Siel ois taas scarlettin, sirkan ja boogyn pärstät ensimmäisenä kuvaketjussa.. ja mehän jo olemme nähneet ne noin... öö.. 500 kertaa vasta. Tuppaa teiän naamarit jo uniinkin pikkuhiljaa.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta mun kuva ei ole ollut täällä kovin montaa kertaa. Mutta mitä sitte vaikka oliski ollu. Eipä se sulle kuulu.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Siel ois taas scarlettin, sirkan ja boogyn pärstät ensimmäisenä kuvaketjussa.. ja mehän jo olemme nähneet ne noin... öö.. 500 kertaa vasta. Tuppaa teiän naamarit jo uniinkin pikkuhiljaa.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta mun kuva ei ole ollut täällä kovin montaa kertaa. Mutta mitä sitte vaikka oliski ollu. Eipä se sulle kuulu.
Tästäkö se lähtee..??Kohta Boogy saat sitä mitä alunperin halusit.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ikävä tuottaa pettymys, mutta mun kuva ei ole ollut täällä kovin montaa kertaa. Mutta mitä sitte vaikka oliski ollu. Eipä se sulle kuulu.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Sun kirjoituksista päätellen sä olet nähnyt munan yhden ainoan kerran elämässäsi, silloin kun sun lapsesi sai alkunsa. Kannattais varmaan hakia sitä kyrpää jostakin, niin ehkä sun olotila muuttuis paremmaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ikävä tuottaa pettymys, mutta mun kuva ei ole ollut täällä kovin montaa kertaa. Mutta mitä sitte vaikka oliski ollu. Eipä se sulle kuulu.
Scarletti käy sotaa muo vastahan.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Siel ois taas scarlettin, sirkan ja boogyn pärstät ensimmäisenä kuvaketjussa.. ja mehän jo olemme nähneet ne noin... öö.. 500 kertaa vasta. Tuppaa teiän naamarit jo uniinkin pikkuhiljaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Sun kirjoituksista päätellen sä olet nähnyt munan yhden ainoan kerran elämässäsi, silloin kun sun lapsesi sai alkunsa. Kannattais varmaan hakia sitä kyrpää jostakin, niin ehkä sun olotila muuttuis paremmaksi.
Tsissus maaria.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Siel ois taas scarlettin, sirkan ja boogyn pärstät ensimmäisenä kuvaketjussa.. ja mehän jo olemme nähneet ne noin... öö.. 500 kertaa vasta. Tuppaa teiän naamarit jo uniinkin pikkuhiljaa.
Ei tällä palstalla paljon tarvita, että säpinää saa aikaaseksi.:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan normaalia, sä vaan et ole tarpeeks nähny vehkeitä![]()
![]()
Sun kirjoituksista päätellen sä olet nähnyt munan yhden ainoan kerran elämässäsi, silloin kun sun lapsesi sai alkunsa. Kannattais varmaan hakia sitä kyrpää jostakin, niin ehkä sun olotila muuttuis paremmaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:laitas seuraavan kerran pöydälle ja kattele miltä näyttää. kun pääset käsiks ...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan....
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan....
Mitä mä taas olen tehnyt.
En yhtikäs mitään. Aina mua sorretaan.